[Wierchowina 5] nie pali

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 14 wrz 2014, o 23:15

ObrazekObrazek
Kod: Zaznacz cały
[URL=http://www.tinypic.pl/g0wf2ugc9veb][IMG]http://files.tinypic.pl/i/00575/g0wf2ugc9veb_t.jpg[/IMG][/URL]


:D Po kilku prubach udało mi się w końcu dojść jak tu wrzucić te foty myślę że wystarczą jak coś to jeszcze mam
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 wrz 2014, o 23:15

Pani Kontekstowa
 

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez janosikmz19822 » 15 wrz 2014, o 09:16

Proponował bym dorobić uszczelki pod gaźnik bo silikon nie nadje się .
Masz filtr powietrza pod obudową ?


Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Tomek » 15 wrz 2014, o 18:55

Sorry za zwłokę. Sprawdziłem silnik, faktycznie zamek pierwszego pierścienia celuje w sam środek okna :D Sprawdzałeś czy na obróconym tłoku i w najniższym jego położeniu górny pierścień wchodzi na okno dolotowe? Wydaje mi się, że nie powinien i może dlatego zamek może być tak ustawiony, ale nie wiem. Mój silnik leży na półce i nie mam pojęcia jak zachowałby się podczas pracy :)
Obrazek

Teraz dalej. Odpala po podlaniu paliwa pod świecę. To wina gaźnika. Dobrze go wyczyść, wyreguluj i wtedy próbuj. W tych gaźnikach podobno deformuje się przylgnia króćca, często pomaga planowanie na szkle i papierze ściernym. Możesz spróbować też z oryginalnym gaźnikiem. O ile nie jest pobity czy w inny sposób uszkodzony musi działać, to proste urządzenie :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 15 wrz 2014, o 22:44

NO właśnie Tomek Proste urządzenie ale jak że UPARTE :twisted: no ale to fakt teraz mam pewność w starym gaźniku faktycznie był skrzywiony króciec (przylgnia) a nowy w sumie od razu założyłem nie czyszcząc go a był zalany jakimś olejem konserwującym bo kupowałem go w sklepie myślałem że się to wymyje od benzyny ale faktycznie może nie potrafi przelecieć przez jakąś dyszę bo oleju będzie za dużo to ma sens :? ok jutro sprawdzę gaźnik i dorobię uszczelkę pod przylgnię jak radzi Janosikmz Filtra nie mam pod osłoną został zdemontowany przez właściciela dawno temu :) co do tych zamków na tłoku to górny nie wypada na dziurze dolotowej ale widocznie taki to urok stąd opinia o słabej kompresji wszystko układa się w całość myślę za coś z tego będzie :idea:
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 16 wrz 2014, o 19:16

Witam dzisiaj nastąpił przełom w pracach :) to znaczy motorek pali ale nie do kończ jak powinien a mianowicie

kupiłem uszczelkę pod gaźnik wymieniłem pierścienie na tłoku spasowały z Jawki wyczyściłem gaźnik i próbowałem odpalić jednak nie udało się nalałem paliwa pod świecę i odpalił i chodził ale tylko na wysokich obrotach jak tylko próbowałem zmniejszyć obroty to zaraz gasł ale po podkręceniu palił dalej. W silniku coś strasznie trzaska jakby bieg miał wskoczyć bez sprzęgła i do tego ten olej masakra chyba cały olej wyleciał przez rurę wydechową o co w tym chodzi czemu tak wali olejem no wydechu i do tego zaczął strasznie dymić ale rozumie że to przez olej macie na to jakąś teorię
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez Tomek » 16 wrz 2014, o 20:21

To raczej simmering na wale, na szczęście sprzęgło bardzo szybko się zdejmuje :)
Masz ten plastikowy króciec do filtra? Może wejdzie tam chociażby stożek, nie pamiętam już jak to wyglądało, zbyt dawno składałem swoją Wierchowinę.
Sprawdź czy manetka zmiany biegów trzyma swoje położenie. Dalej jest regulacja linki. Nie pamiętam czy da się wyregulować dźwigienkę w silniku, a przez najbliższe 2 tygodnie nie będę miał dostępu do silnika, musisz sam to sprawdzić :)


Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8663
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 24 wrz 2014, o 19:47

A więc panowie i panie :) Sprawy mają się tak a mianowicie

Wymieniłem simmering i wierchowina żeczywiście zaczeła normalnie pracować nawet dzisiaj się już na niej przejechałem :D super sprawa zbliżam się coraz bardziej do końca ale jeszcze parę spraw mnie zastanawia a mianowicie jaka świeca powinna być w wierchowinie pytam bo po nagrzaniu motorower przestał odpalać druga sprawa to co zrobić lub jak wyeliminować nagrzewanie gaźnika :hmm: pytam bo co zauważyłem to jak się nagrzał to paliwo zaczęło się w nim gotować co wskazywały bombelki w przewodzie paliwowym przez to też najprawdopodobniej motorower przestał palić trzecia sprawa to ten filtr powietrza muszę założyć bo bez niego ciężko pali za dużo powietrza wchodzi do gaźnika jak przytkam gaźnik dłonią do połowy to wszystko jest ok i motorower chodzi płynnie ale pojawił się problem z mocą a mianowicie jest bardzo słaby i ledwo rusza z miejsca o co w tym chodzi czy jest jakaś teoria na to
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez kudłaty » 30 wrz 2014, o 19:54

Witam wierchowina pali i fajnie się na niej jeździ po wyregulowaniu sprzęgła i założeniu wszystkich brakujących elementów hula jak trzeba filtr był potrzebny bo zbyt dużo powietrza wpadało do gaźnika w gaźniku K60B gardziel ssący jest większy o 2x jak w K35B stąd problem Panowie dzięki za pomoc i dobre rady myślę że temat można zamknąć piwo dla wszystkich :D
kudłaty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 21:15
Lokalizacja: Orzesze (Mikołów)
Pojazdy: Wierchowina

[Wierchowina 5] nie pali

Postprzez janosikmz19822 » 30 wrz 2014, o 23:00

Stary nagraj filmik i załóż temat z fotami .
zdjęci ana tą stronę możesz wrzucać
http://www.tinypic.pl/
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości