Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez maciekjjj » 22 maja 2015, o 18:05

Siemank.takie pytanie do was gdzie mieliscie blokady na swoich 139fmb.bo na moim 139fmb nie jest na module.
maciekjjj
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 18:02
Pojazdy: 139fmb

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 maja 2015, o 18:05

Pani Kontekstowa
 

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez adrian » 22 maja 2015, o 22:52

Te silniki nie mają blokad.
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez maciekjjj » 23 maja 2015, o 09:26

Uwierz mi że mają,Ostatnio zmieniłem cylinder 50cc na 70cc i na 50 jechał 60km/h i na 70 jedzie tyle samo i kręci się tylko do 7tyś obr we 2osoby tez 60 leci a moduł nic nie daje bo zmieniałem juz z 6razy każdy inny i odblokowany
maciekjjj
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 18:02
Pojazdy: 139fmb

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez adrian » 24 maja 2015, o 00:01

Jak zmieniałeś na 70 i idzie tak samo to znaczy że coś zje*ałeś. Sprawdź ustawienie rozrządu, luzy zaworowe, i ustawienie gaźnika. Uwierz, że dużo robiłem z tymi *** i nie mają blokad, jedynym wyjątkiem jest Junak, który posiada EGR i trochę to przymula silnik.
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez Tomek » 24 maja 2015, o 08:23

Może powiedz jakie masz przełożenia. U mnie jedyną "blokadą" była zwężka w kolanku wydechu, prawie niewyczuwalna w czasie jazdy.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez maciekjjj » 24 maja 2015, o 09:36

przełozenie 14/54 kolega ma tez taki sam silnik i 50ccm przełozenie 12/54 i jemu leci 75.a rorząd jest idealnie ustawiony.
maciekjjj
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 18:02
Pojazdy: 139fmb

Gdzie mieliście blokady na swoich 139fmb

Postprzez Tomek » 24 maja 2015, o 16:22

Bardzo duża zębatka. W "enduro" miałem z tyłu 50. Żeby nie zmieniać tylnej możesz wstawić z przodu 15-16 zębów. 72 spokojnie daje z nimi radę i nie wyje tak poza miastem.
Sprawdź gaźnik. Nie musisz od razu zmieniać dyszy, jednak możesz pobawić się śrubką czy iglicą. Tylko zapamiętaj obecne ustawienia ;)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 104 gości