junak 901 nie odpala
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 12
• Strona 1 z 1
junak 901 nie odpala
Witam Mam problem z moim Junak 901 - nie odpala ze startera ani z kopki, po odpaleniu na popych nie wychodzi na obroty i nie ma mocy , proszę o podpowiedź co i jak sprawdzić?
- eda
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 12:34
junak 901 nie odpala
Cześć!
Od kiedy to się dzieje i jaki przebieg masz? Próbowałaś na zaciągniętym ssaniu? Wg mnie albo czyszczenie/wymiana gaźnika i/lub regulacja zaworów. No chyba, że masz kranik otwarty na pozycje normalną a w baku została rezerwa i nie łapie już dłuższa rurka w kraniku.
Opisz trochę jakie były objawy, czy podczas jazdy to się stało czy jak chciałaś odpalić po normalnie zakończonej jeździe wczoraj, tydzień temu czy coś
Od kiedy to się dzieje i jaki przebieg masz? Próbowałaś na zaciągniętym ssaniu? Wg mnie albo czyszczenie/wymiana gaźnika i/lub regulacja zaworów. No chyba, że masz kranik otwarty na pozycje normalną a w baku została rezerwa i nie łapie już dłuższa rurka w kraniku.
Opisz trochę jakie były objawy, czy podczas jazdy to się stało czy jak chciałaś odpalić po normalnie zakończonej jeździe wczoraj, tydzień temu czy coś
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
junak 901 nie odpala
Po 1 świeca, kolor i stan, mokra, sucha zaolejona itp.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
junak 901 nie odpala
Gaźnik był już czyszczony , zawory regulowane , paliwo ma cały bak , świeca jest w porządku .
Stało się to podczas jazdy , na skrzyżowaniu mi zgasł . pokręciłem regulacją obrotów i było w porządku , po 2 dniach jest tak jak teraz ..
Może świeca daje za późno albo za wcześnie zapłon ?
Stało się to podczas jazdy , na skrzyżowaniu mi zgasł . pokręciłem regulacją obrotów i było w porządku , po 2 dniach jest tak jak teraz ..
Może świeca daje za późno albo za wcześnie zapłon ?
- eda
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 12:34
junak 901 nie odpala
Swieca daje tylko iskre, nie ma wpływu na czas zapłonu, jeśli kreciles regulacja obrotow i działał tak jak powinien, to spróbuj ponownie regulacji, być może, gaźnik się rozregulowuje.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
junak 901 nie odpala
sprawdź taki stożek pod pływakiem w gaźniku on lubi sie blokować a odpowiada za paliwo i możliwe że dla tego nie chodzi, miałem ferro 901 i zawsze jak było coś nie tak to było winne coś takiego.
znajduje sie to pod tą czerwoną strzałką .
znajduje sie to pod tą czerwoną strzałką .
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
junak 901 nie odpala
A nie stawał się słabszy przed tymi objawami?
-
Bubles - MotoManiak
- Posty: 218
- Dołączył(a): 15 paź 2011, o 23:45
- Pojazdy: Opel Omega B
junak 901 nie odpala
Stożek jest w porządku a przed awarią nie stawał się słabszy. Czy może to być wina spóźnionego zapłonu?
- eda
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 12:34
junak 901 nie odpala
Musiałby się stać cud żeby przestawić zapłon w tym silniku. Podstawa zapłonu jak i impulsator są przykręcone na stałe i w zasadzie nie da się ich regulować.
Ustaw zapinkę iglicy w gaźniku na środkowym rowku, śrubę mieszanki wkręć do oporu i wykręć o 1,5 obrotu. Powinien odpalić na takim ustawieniu jeśli reszta jest sprawna. Później doregulujesz w razie potrzeby.
Ustaw zapinkę iglicy w gaźniku na środkowym rowku, śrubę mieszanki wkręć do oporu i wykręć o 1,5 obrotu. Powinien odpalić na takim ustawieniu jeśli reszta jest sprawna. Później doregulujesz w razie potrzeby.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
junak 901 nie odpala
A co ze śrubą obrotów jałowych ? też dokręcać ?
- eda
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 12:34
junak 901 nie odpala
Na początku nie trzeba, ona tylko podnosi przepustnicę. Możesz przytrzymywać manetkę, a potem w trakcie pracy silnika ustawić odpowiednie obroty.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
junak 901 nie odpala
Witam ponownie
Problem został rozwiązany , okazało się , że zawór wydechowy był nieszczelny i paliwo wylatywało do rury przez co miał takie objawy . Kupiłem pasty do polerowania zaworów , wypolerowałem i teraz jest wszystko w porządku , mam wrażenie , że chodzi nawet lepiej niż poprzednio
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Problem został rozwiązany , okazało się , że zawór wydechowy był nieszczelny i paliwo wylatywało do rury przez co miał takie objawy . Kupiłem pasty do polerowania zaworów , wypolerowałem i teraz jest wszystko w porządku , mam wrażenie , że chodzi nawet lepiej niż poprzednio
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
- eda
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 12:34
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości