Dezamet 023 słaby i mułowaty.

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Dezamet 023 słaby i mułowaty.

Postprzez majsterr » 25 lut 2018, o 23:40

Cześć.Jako że głównie jeżdżę na jawkach i WSK, a motoryna stoi.Problem jeat taki, że jest mułowata i ledwo się toczy.Gdzieś na wiosnę ubiegłego roku był remont.Obejmował wymianę tłoka gaźnika,szlifu cylka,nowe łożyska,tarcze itp.Problemów z mocą nie było.Brat ją sobie dotarł.Była zrywna.Nie wiem co jej jest.Zmieniałem świece,kondensatory,czyściłem gaźnik (nie pomyliłem dysz).Dodam że mocno kopci na białawo.Jakby olej brało na połówkach.Świeca osmolona a z wydechu pluje oliwą.Jak myślicie wymiana simmera,porządne przeczyszczenie wychecu i zalanie skrzyni mixolem powinno coś dać?
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Dezamet 023 słaby i mułowaty.

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 lut 2018, o 23:40

Pani Kontekstowa
 

Dezamet 023 słaby i mułowaty.

Postprzez Posimsonowany » 26 lut 2018, o 08:08

Sądze że to właśnie wina tego.Objawy wskazują,że to to.
Avatar użytkownika
Posimsonowany
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 533
Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
Lokalizacja: Puławy
Pochwały: 14
Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982

Dezamet 023 słaby i mułowaty.

Postprzez majsterr » 26 lut 2018, o 16:57

Cześć :D .Już wiem co było przyczyną braku mocy :) Mianowicie wysuneło się zabezpieczenie sworznia i zrobiła rowek w cylku, którym uciekała kompresja.Ale nic kupiłem tłoczek,przeszlifowałem cylek.Wiadomo rozwiertakiem szału niema,ale jedzie ładnie.A przyczyną kopcenia była spadnięta sprężynka z simmeringu.Nie wiem jak spadła, ale jest już nowy simmering. :) Temat do zamknięcia. :)
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 150 gości