Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! Złom roku 2017
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
POLECAM, rewelacyjne doznania podczas prowadzenia auta! 10/10
Nikt nie potrafił przejść obojętnie obok maluszka
Nikt nie potrafił przejść obojętnie obok maluszka
-
AgucH - MotoManiak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:12
- Lokalizacja: Ełk
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
AgucH, musisz przetestować po wymianie silnika jak się sprawuje
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Jeżeli Radek pozwoli, czemu nie
-
AgucH - MotoManiak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:12
- Lokalizacja: Ełk
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Elegancki jest !
-
Lorrenzo - MotoManiak
- Posty: 649
- Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
- Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
W ostatnim czasie zaszło kilka zmian, z samochodu wywaliłem obrotomierz i założyłem nową tapicerkę (bez dziury pod obrotomierz), zamontowałem również oryginalny przełącznik zespolony od Speciala z 1980r po porządnym czyszczeniu, regulator pracy wycieraczek i nową, oryginalną stacyjkę z blokadą kierownicy.
Niestety, podczas wymiany tapicerki połamałem oryginalne spinki i dopasowałem kołki wielorazowego użytku prawdopodobnie od jakiejś Skody.
Żeby mieć w pełni oryginalną wersje Special pozostało mi jedynie założyć fotele z regulacją oparcia, które już udało mi się zakupić - muszę tylko odmalować szkielety.
Następną rzeczą, z którą zacząłem się bawić to ponowna regulacja zaworów (po 200km luzy się skasowały ) oraz tata dokręcił jeszcze raz po swojemu głowicę, gdyż "usiadła". Oprócz tego zabrałem się za wymianę gaźnika, ponieważ silnik kopcił, strasznie smrodził spalinami i nie mogłem złapać na nim niskich wolnych obrotów. Po przetestowaniu trzech różnych gaźników skończyło się tym, że zamontowałem gaźnik, który był oryginalnie z tym silnikiem, jedynie tata zregenerował mi przy nim przepustnicę i uzyskałem oczekiwany efekt.
Oto filmik, prezentujący pracę silnika:
https://youtu.be/WCFSsiRy7gM
I pomyśleć, że jeszcze 5 lat temu tak to wyglądało...
https://youtu.be/Td2Lx-553l8
Auto pojawiło się na spocie Włocławskich Klasyków:
Filmik z pracy silnika miał zostać nagrany przed spotem, niestety akumulator Centry 35Ah odmówił posłuszeństwa i zamontowałem mało używanego, prawie nowego Bannera 45Ah, który w 2011r był zakupiony do malucha '83r.
Nowy, chromowany bat antenowy o długości 1m:
Oraz nowe, chromowane klamki wewnątrz auta:
Przy okazji zamontowałem sobie zamek prawych drzwi z malucha '83r (na poprzednim zamku trzeba było trzaskać) oraz nowe klamki zewnętrzne i zamek tylnej klapy. W końcu mam jeden kluczyk do wszystkich zamków, a nie tak jak wcześniej - każdy kluczyk do innego zamka
Po tym wszystkim myślałem, że będę miał koniec prac przy maluchu, niestety - auto mi kilka razy zdechło poza domem. Całe szczęście, że mam przeźroczysty wężyk paliwowy i podpatrzyłem, że ma w nim paliwa. Szybka diagnoza padła na zaworek zwrotny zamontowany między zbiornikiem a pompką paliwa, który pozostał mi jeszcze po 600-setce (cofało się paliwo do zbiornika). Jak przypuszczałem, zapewne zaciągnął syfa i zaczął się blokować, dlatego postanowiłem go wywalić i w jego miejsce założyłem nowy filterek paliwowy, który momentalnie się zabrudził
Po tym zabiegu maluszek zapiernicza jak mały samochodzik. Zrobiłem nim jakieś 100km i póki co ani razu mi nie zdechł
Niestety, podczas wymiany tapicerki połamałem oryginalne spinki i dopasowałem kołki wielorazowego użytku prawdopodobnie od jakiejś Skody.
Żeby mieć w pełni oryginalną wersje Special pozostało mi jedynie założyć fotele z regulacją oparcia, które już udało mi się zakupić - muszę tylko odmalować szkielety.
Następną rzeczą, z którą zacząłem się bawić to ponowna regulacja zaworów (po 200km luzy się skasowały ) oraz tata dokręcił jeszcze raz po swojemu głowicę, gdyż "usiadła". Oprócz tego zabrałem się za wymianę gaźnika, ponieważ silnik kopcił, strasznie smrodził spalinami i nie mogłem złapać na nim niskich wolnych obrotów. Po przetestowaniu trzech różnych gaźników skończyło się tym, że zamontowałem gaźnik, który był oryginalnie z tym silnikiem, jedynie tata zregenerował mi przy nim przepustnicę i uzyskałem oczekiwany efekt.
Oto filmik, prezentujący pracę silnika:
https://youtu.be/WCFSsiRy7gM
I pomyśleć, że jeszcze 5 lat temu tak to wyglądało...
https://youtu.be/Td2Lx-553l8
Auto pojawiło się na spocie Włocławskich Klasyków:
Filmik z pracy silnika miał zostać nagrany przed spotem, niestety akumulator Centry 35Ah odmówił posłuszeństwa i zamontowałem mało używanego, prawie nowego Bannera 45Ah, który w 2011r był zakupiony do malucha '83r.
Nowy, chromowany bat antenowy o długości 1m:
Oraz nowe, chromowane klamki wewnątrz auta:
Przy okazji zamontowałem sobie zamek prawych drzwi z malucha '83r (na poprzednim zamku trzeba było trzaskać) oraz nowe klamki zewnętrzne i zamek tylnej klapy. W końcu mam jeden kluczyk do wszystkich zamków, a nie tak jak wcześniej - każdy kluczyk do innego zamka
Po tym wszystkim myślałem, że będę miał koniec prac przy maluchu, niestety - auto mi kilka razy zdechło poza domem. Całe szczęście, że mam przeźroczysty wężyk paliwowy i podpatrzyłem, że ma w nim paliwa. Szybka diagnoza padła na zaworek zwrotny zamontowany między zbiornikiem a pompką paliwa, który pozostał mi jeszcze po 600-setce (cofało się paliwo do zbiornika). Jak przypuszczałem, zapewne zaciągnął syfa i zaczął się blokować, dlatego postanowiłem go wywalić i w jego miejsce założyłem nowy filterek paliwowy, który momentalnie się zabrudził
Po tym zabiegu maluszek zapiernicza jak mały samochodzik. Zrobiłem nim jakieś 100km i póki co ani razu mi nie zdechł
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Jeszcze może wrzucę foty z dzisiejszej sesji:
I takie klimatyczne, wiosenne zdjęcie
I takie klimatyczne, wiosenne zdjęcie
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
W takim razie zbiornik do czyszczenia
Bardzo ladny maluszek
Bardzo ladny maluszek
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Elegancki, sam chciał bym mieć takiego, zazdroszczę
For those about to rock, we salute you!
-
adrian - MotoManiak
- Posty: 3008
- Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
- Lokalizacja: Oświęcim
- Pochwały: 31
- Pojazdy: Audi A7
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
brandt095, To samo mialem pisac Picus glancus, ja bym dal zasklepki na desce rozdzielczej na te srubki licznika i obok przyciskow
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Romecik2t napisał(a):ja bym dal zasklepki na desce rozdzielczej na te srubki licznika i obok przyciskow
No gdzie, fabrycznie nie było
Zbiornika chyba nie będę czyścił, myślę, że z czasem sam się wyczyści
Muszę jeszcze prawdopodobnie dokręcić miskę olejową, bo maluch trochę znaczy swoje terytorium.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
dieludolfs, Ale lepiej wygladalby Przy sprzedazy mozesz wywalic
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Romecik2t napisał(a):Przy sprzedazy
Ten maluch ma dożywocie
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
To tymbardziej..
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
To nie dokręcałeś głowicy kluczem dynamometrycznym? ;>
Pomogłem ? Kliknij pomógł
- Stachu.G
- MotoManiak
- Posty: 1036
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm
Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13
Stachu.G, nie mam klucza dynamometrycznego, więc głowica została "doje*ana z wyczuciem"
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 162 gości