Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! Złom roku 2017

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez AgucH » 20 kwi 2015, o 22:35

POLECAM, rewelacyjne doznania podczas prowadzenia auta! 10/10
Nikt nie potrafił przejść obojętnie obok maluszka :D
Avatar użytkownika
AgucH
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:12
Lokalizacja: Ełk

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 kwi 2015, o 22:35

Pani Kontekstowa
 

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Sławek. » 20 kwi 2015, o 23:11

AgucH, musisz przetestować po wymianie silnika jak się sprawuje :F
Obrazek
Avatar użytkownika
Sławek.
#mod
#mod
 
Posty: 3622
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
Pochwały: 18
Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez AgucH » 20 kwi 2015, o 23:12

Jeżeli Radek pozwoli, czemu nie :twisted:
Avatar użytkownika
AgucH
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 22:12
Lokalizacja: Ełk

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Lorrenzo » 21 kwi 2015, o 14:42

Elegancki jest !
Avatar użytkownika
Lorrenzo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 649
Dołączył(a): 10 lis 2012, o 20:55
Lokalizacja: Skarżysko- Kamienna
Pochwały: 4
Pojazdy: Toyota RAV4 03r Opel astra 16V 98r, Maluszek FL Dantom, sport x2, Ogar 200 i inne stare motory

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 6 maja 2015, o 22:37

W ostatnim czasie zaszło kilka zmian, z samochodu wywaliłem obrotomierz i założyłem nową tapicerkę (bez dziury pod obrotomierz), zamontowałem również oryginalny przełącznik zespolony od Speciala z 1980r po porządnym czyszczeniu, regulator pracy wycieraczek i nową, oryginalną stacyjkę z blokadą kierownicy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Niestety, podczas wymiany tapicerki połamałem oryginalne spinki i dopasowałem kołki wielorazowego użytku prawdopodobnie od jakiejś Skody.

Obrazek

Obrazek


Żeby mieć w pełni oryginalną wersje Special pozostało mi jedynie założyć fotele z regulacją oparcia, które już udało mi się zakupić - muszę tylko odmalować szkielety.


Następną rzeczą, z którą zacząłem się bawić to ponowna regulacja zaworów (po 200km luzy się skasowały :o ) oraz tata dokręcił jeszcze raz po swojemu głowicę, gdyż "usiadła". Oprócz tego zabrałem się za wymianę gaźnika, ponieważ silnik kopcił, strasznie smrodził spalinami i nie mogłem złapać na nim niskich wolnych obrotów. Po przetestowaniu trzech różnych gaźników skończyło się tym, że zamontowałem gaźnik, który był oryginalnie z tym silnikiem, jedynie tata zregenerował mi przy nim przepustnicę i uzyskałem oczekiwany efekt.

Oto filmik, prezentujący pracę silnika:

https://youtu.be/WCFSsiRy7gM


I pomyśleć, że jeszcze 5 lat temu tak to wyglądało... :mrgreen:

https://youtu.be/Td2Lx-553l8


Auto pojawiło się na spocie Włocławskich Klasyków:

Obrazek

Filmik z pracy silnika miał zostać nagrany przed spotem, niestety akumulator Centry 35Ah odmówił posłuszeństwa i zamontowałem mało używanego, prawie nowego Bannera 45Ah, który w 2011r był zakupiony do malucha '83r.


Nowy, chromowany bat antenowy o długości 1m:

Obrazek


Oraz nowe, chromowane klamki wewnątrz auta:

Obrazek


Przy okazji zamontowałem sobie zamek prawych drzwi z malucha '83r (na poprzednim zamku trzeba było trzaskać) oraz nowe klamki zewnętrzne i zamek tylnej klapy. W końcu mam jeden kluczyk do wszystkich zamków, a nie tak jak wcześniej - każdy kluczyk do innego zamka :F


Po tym wszystkim myślałem, że będę miał koniec prac przy maluchu, niestety - auto mi kilka razy zdechło poza domem. Całe szczęście, że mam przeźroczysty wężyk paliwowy i podpatrzyłem, że ma w nim paliwa. Szybka diagnoza padła na zaworek zwrotny zamontowany między zbiornikiem a pompką paliwa, który pozostał mi jeszcze po 600-setce (cofało się paliwo do zbiornika). Jak przypuszczałem, zapewne zaciągnął syfa i zaczął się blokować, dlatego postanowiłem go wywalić i w jego miejsce założyłem nowy filterek paliwowy, który momentalnie się zabrudził :shock:

Obrazek

Obrazek

Po tym zabiegu maluszek zapiernicza jak mały samochodzik. Zrobiłem nim jakieś 100km i póki co ani razu mi nie zdechł :mrgreen:
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 6 maja 2015, o 22:50

Jeszcze może wrzucę foty z dzisiejszej sesji:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I takie klimatyczne, wiosenne zdjęcie :mrgreen:

Obrazek
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez brandt095 » 6 maja 2015, o 22:53

W takim razie zbiornik do czyszczenia :F
Bardzo ladny maluszek :-)
Aktualnie :-)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było ;-)
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
Avatar użytkownika
brandt095
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
Pochwały: 4
Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez adrian » 6 maja 2015, o 22:54

Elegancki, sam chciał bym mieć takiego, zazdroszczę :)
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Romecik2t » 6 maja 2015, o 22:57

brandt095, To samo mialem pisac :F Picus glancus, ja bym dal zasklepki na desce rozdzielczej na te srubki licznika i obok przyciskow :D
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 6 maja 2015, o 23:06

Romecik2t napisał(a):ja bym dal zasklepki na desce rozdzielczej na te srubki licznika i obok przyciskow


No gdzie, fabrycznie nie było :D

Zbiornika chyba nie będę czyścił, myślę, że z czasem sam się wyczyści :F

Muszę jeszcze prawdopodobnie dokręcić miskę olejową, bo maluch trochę znaczy swoje terytorium.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Romecik2t » 6 maja 2015, o 23:12

dieludolfs, Ale lepiej wygladalby :F Przy sprzedazy mozesz wywalic :F
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 6 maja 2015, o 23:13

Romecik2t napisał(a):Przy sprzedazy


Ten maluch ma dożywocie :F
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Romecik2t » 6 maja 2015, o 23:14

To tymbardziej.. :D
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez Stachu.G » 6 maja 2015, o 23:24

To nie dokręcałeś głowicy kluczem dynamometrycznym? ;>
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Stachu.G
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1036
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
Lokalizacja: Podkarpackie
Pochwały: 42
Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm

Polski Fiat 126p, 650S (1980r) - dieludolfs! SWAP str. 13

Postprzez dieludolfs » 6 maja 2015, o 23:26

Stachu.G, nie mam klucza dynamometrycznego, więc głowica została "doje*ana z wyczuciem" :F
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 162 gości