Simson s51 lekki tun mechaniczny.

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez Krzysztof1993 » 25 sty 2010, o 16:46

Chłopie zamiast niszczyć i pakować w ten silnik kase kup jakiś od derbi sendy i wpakuj to do sima będziesz miał chłodzenie:P
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 sty 2010, o 16:46

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 16:47

Nie wiem nie liczylem wszystkich przytarć i zatarć. Ale poszło już na początku przez strzał walu 2 tłoki ddr 11 almotu i ten hal.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Laskos » 25 sty 2010, o 16:49

Czyli razem 15 poważnych awarii? Pozdro :P
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować

De gustibus non est disputandum.
Avatar użytkownika
Laskos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 17:26

Więcej. Z derbi sendy za słaby ostatnio taką mijałem. A poza tym to już jest hobby nie zwykłe pakowanie w simsona. Bo ja nie robie tego do jazdy tylko dla osiągów i żeby pokazać innym co można wycisnąć ze simsona. Takich awarii było o wiele więcej ;)
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez MarQS » 25 sty 2010, o 17:34

Kajo napisał(a):żeby pokazać innym co można wycisnąć ze simsona.



To już dawno niemcy pokazali (26KM) ;p
REGENERUJĘ GWINTY POD ŚWIECE M14x1,25 oraz M6 SZCZEGÓŁY
viewtopic.php?f=41&t=27367
Avatar użytkownika
MarQS
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1228
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 23:29
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 18:55

A w dupie ja mam niemioszków. Dla tego co oni w to kasy wpakowali, ile sprzętu na testowali i doświadczenia przez te lata zdobyli to ja się nie dziwie. Ja mówię o tym co JA mogę z tego wyciągnąć we własnymi rękami.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez marcing17 » 25 sty 2010, o 19:53

Kajo napisał(a):Z derbi sendy za słaby ostatnio taką mijałem. A poza tym to już jest hobby nie zwykłe pakowanie w simsona. Bo ja nie robie tego do jazdy tylko dla osiągów i żeby pokazać innym co można wycisnąć ze simsona


Ja mówię o tym co JA mogę z tego wyciągnąć we własnymi rękami.



I o to w tym własnie chodzi :yes:

W sumie awarii troche dużo już, częśći na pewno mozna było uniknąć, ale na błędach sie człowiek uczy :)

co do am6 50ccm, faktycznie, kopa to to zbytnio nie ma :) (derbi nie ma am6 ale podobna konstrukcja)
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 21:15

Awarie raczej z winy zużytych części. Tłoki padały wały kosze sprzęgłowe. Pewnie też z powodu tej większej mocy i moich katingów. Największy kat simsonów w Wielkopolsce :F
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Scooty » 25 sty 2010, o 21:20

silnik od ety i ogień :F
:F
Avatar użytkownika
Scooty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 559
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:01
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazdy: Civic EG3

Postprzez Komar Rider » 25 sty 2010, o 21:29

Największy kat simsonów w Wielkopolsce :F


Nie żałuj sobie :D
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 21:35

OD 150? za słabe nie rwie to jak powinno. Od 250 jeszcze tak :F
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Scooty » 25 sty 2010, o 21:45

OD 150? za słabe nie rwie to jak powinno. Od 250 jeszcze tak :F


to działaj chopie :F od 250cc powinien wejśc przy nie małych przeróbkiach ramy ale od 150 wejdzie napweno .. noi zawsze mozna co nieco strojenie podnieśc gdyz eta nie kręci masakrycznych obr :yes:
:F
Avatar użytkownika
Scooty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 559
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:01
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazdy: Civic EG3

Postprzez tara512 » 25 sty 2010, o 21:56

Scooty Dobrze gada 150/5/3 :D plus spawak :twisted:
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Scooty » 25 sty 2010, o 22:12

tara512 napisał(a):Scooty Dobrze gada 150/5/3 :D plus spawak :twisted:


i gaźnik od cbr 600 :F
:F
Avatar użytkownika
Scooty
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 559
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:01
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazdy: Civic EG3

Postprzez MarQS » 25 sty 2010, o 22:27

tara512Scooty ludzie juz tego próbowali ;p i nie dalo odczuć jakoś mocno tego ;p

Poprostu ten silnik juz jest okrutnie mocny ;p
REGENERUJĘ GWINTY POD ŚWIECE M14x1,25 oraz M6 SZCZEGÓŁY
viewtopic.php?f=41&t=27367
Avatar użytkownika
MarQS
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1228
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 23:29
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 427 gości