TRX 300, yz 250 ,cuś nowego

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

TRX 300, yz 250 ,cuś nowego

Postprzez izydor » 9 sty 2011, o 00:25

Witam. Chciałbym zaprezentować moje dwa motorki: WSK 125 i 175. Może najpierw napiszę kilka słów o 125. Kupiona przez mojego brata parę lat temu. Sam nie pamiętam ile ale gdzie chyba 2002-2003r. Wcześniej była w wojsku i mimo tego była zadabana. Pożniej wżiął ja z wojska jakis dziadek od którego kupił ją mój brat. Miała plombe i znikomy przebieg. Była w idealnym stanie wszystkie chromy itp idealne. Jeżdziła prawie bez żadnych awarii. Chyba w roku 2006 zastała odstawiona do garazu(remont silnika). Została cała rozebrana. Na wakacje 2007 roku została pomalowana. W silniku został zmieniony tłok i uszczelniacze. Przez trzy lata uzyktowałem ją nie mal bez awarii . Padł tylko kondenstator raz(8 km pchania dobrze ze ostatnio dwa kilometry do lasu kolega nas sholował bo bysmy z bratem spali w lesie;D) Na wiosne 2010 roku oderwała sie blacha od wału. Na wakacje zrobiśmy silnik( chyba z 15 razy go rozpoławialsmy) Wymienione zostały następujące części: tryb od jedynki, wałek pośredni, wałek głowny, tryb od drugiego biegu, i łozysko na wałku głównym. Wszystke częsci oczywiście oryginalne. Miałem duże zapasy części:). Wueska od 2008 roku przejechała niecałe 2 tyś km. Niestety nie ma papierów. Ale może na wiosne coś bede załatwiał. Udam się do tego goscie co kupiona była WSK. Ostatnio na Święta ją przepalałem. Do zrobienia przy niej jest nie wiele. Trzeba przylutować dwa kabelki żeby były światła i trzeba zmniejszyć przerwe na przerywaczu bo nie chce palic od kopa. Kiedyś -8*C i od kopa teraz za 5 10 kopem jak jej sie spodoba;) O niej chyba tyle teraz kilka słów o 175 kobuz. Z góry piszę zebyście sobie darowali komentarze o tym ze 175 to nie udany motor bo to gówno prawda za przeproszeniem a zazwyczaj w tym temacie najwiecęj mają do powiedzeni Ci co nigdy nawet nie jeżdżlili. Więc tak Czwórka kupiona w 2008 roku(jesien) Przez zime pomalowana. Jej stan blacharski był zły moze nie bak czy boczki ale reszta to sama rdza. Najważniejsze jednak było ze silnik był jak dzwon. No i znowu trzeba dużo pisać. Kupilismy ją od kolegi brata ojca. Bardzo duzo na niej jeżdził. Wcześniej miał tez 3 która dostałem razem z 4. Potem silnik wyzioną ducha miał już duzy przebieg. Z tego co wiem przekrecił licznik. Jak kupiłem licznik miał 999km. Nie opłacało sie już remontowac tego silnika wieć został kupiony nowy. Nowy silnik nie miał zbyt duzego przebiegu bo ten pan kupił syrenę no i wiadomo samochód lepszy a kobuz zostal wstawiony do garażu gdzie stał do 2008r. Motor też jest nie mal bezawaryjny na poczotku padł dwa razu aku. Ale to juz opanowane pozatym rozsypało sie łozysko na wałku zdawczym(igiełkowe). Próbowałem zmienic. Ale niestety jak zmieniłem to biegi nie wchodzą nie wiem o co z tym chodzi... Musze oddac do jakiegos znachora żeby na ten sezon była gotowa. Przy okazji poprawie malowanie itp. Dobra teraz kilka informacji. Wsk 125 jest z 1985 roku. Model z 85 roku rożni sie od zwykłej B3 tym ze ma inne stopki pasażera stacyjką od charta, lampą od charta i aluminiowy cylinder. Wsk 175 kobuz jest z 1978 roku. Bak łezka czyli najładniejszy moim zdaniem bak w Wsk. Nieoryginalne są amorki tylne. Stare jak dla mnie nadawały sie na złom poszły za 2 dychy na alergo:d. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem. Jeżeli ktoś bedzie miał jakiś problem z WSK walcie do mnie jak w dym:D. O fotkach bym zapomniał http://bikepics.com/members/izydor/ . Ta trzecia wsk to ta którą dostałem w gratisie do 4. Jeżeli ktos to przeczytał to podziwiam :D
Ostatnio edytowano 25 sie 2014, o 19:30 przez izydor, łącznie edytowano 16 razy
Avatar użytkownika
izydor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1043
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
Lokalizacja: Świdnik
Pochwały: 17
Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj

TRX 300, yz 250 ,cuś nowego

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 sty 2011, o 00:25

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Joke16 » 9 sty 2011, o 00:43

Przeczytałem, ale napisane tak że nie wiem ile w końcu masz tych motorów? :D 2 czy 3 :F no ale na zdjęciach widać wski piekne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Joke16
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 665
Dołączył(a): 25 sty 2009, o 15:14
Lokalizacja: Internet

Postprzez izydor » 9 sty 2011, o 00:45

3 Ale ten trzeci http://bikepics.com/members/izydor/80wsk125/ mam to co na fotach a silnik poszedł na częsci.
Avatar użytkownika
izydor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1043
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
Lokalizacja: Świdnik
Pochwały: 17
Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj

Postprzez Adamas1 » 9 sty 2011, o 00:46

miodzio ta kremowa trójeczka :mrgreen: czwórka też super, dbaj dbaj dbaj bo masz o co :>
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez Ktoś » 9 sty 2011, o 00:48

silnik WSK 175 nie jest zły jeśli jest na dobrych częściach co nie znaczy że jest bezawaryjny :). przy eksploatacji książkowej i ostrożnej nie zepsuje się nic ale jeśli ktoś go katuje bawi się itp to niestety szybko się sypie. za małe zapasy mocy poprostu zostały w nim przewidziane w niektórych częściach.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez igrek97 » 9 sty 2011, o 18:43

Ładne WSK-i ;) Ja podobną czwórkę za 4 dychy z papierkami kupiłem ;) papiery oczywiście z tabliczką idą do 125 :F
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Postprzez izydor » 13 sty 2011, o 22:06

Witam. Wczoraj rozpołowiłem silnik od 175. Zrobiłem sobie sciągacz do rozpoławiania. Teraz sciąganie połówki to sama przyjemoność

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Trzy śrubki wkręca się w mocowanie zapłonu. Jeżeli ktoś chce dokładniejsze fotki to moge zrobic :] . Wydaje mi się, że zdjagnozowałem przyczynę braku biegów. Rozebrałem skrzynie i wydaje mi się że winy jest pręt wodzików a raczej karter. Pręt powinien sztywno siedziec w karterze żeby wodziki mogły się po nim spokojnie przesuwac a tak nie jest, gdyż pręt ma luzy na boki.Poksyliną może to załatwie. Stan skrzyni wydaje się być dobry. Dobra teraz pytanko dobrze złozyłem skrzynie?
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Na fotkach może mało widać ale zawsze coś. Tryby są na 100% dobrze włożone chodzi głównie o to czy dobrą stroną dałem tryb drugiego biegu na wałku pośrednim :D. W pierwszym poście zapomniałem powiedzieć za czwórka ma papier :) Zmieniam zdanie o tym silniku myślałem że jest on bardziej skomplikowany tym czasem jest prosty jak konstrukcja gwożdzia :)
Avatar użytkownika
izydor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1043
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
Lokalizacja: Świdnik
Pochwały: 17
Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj

Postprzez igrek97 » 14 sty 2011, o 08:34

Wszystkie silniki WSK-i są proste ;) Ja to na wakacjach w 3h rozpoławiałem silnik, zmieniałem łożyska, i jeszcze później jeździłem ;) Co do ściągacza to dajny ci wyszedł :) No a wiadomo, ja Ci ze skrzynią nie pomogę...:)
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Postprzez izydor » 5 lut 2011, o 22:38

Odkopuje temat. Silnik 4 może wkrótce poskładam. Zobaczymy co z tego będzie :) Tymczasem kupiłem następny silnik 175 :D Foty http://bikepics.com/members/izydor/p2/ . Troche szrot ale już z nie takich rzeczy sie coś robiło :D. Może coś z niego bedzie zobaczymy :P. Kupiony za 110zł. 140 z przesyłką. Z czego co widze na fotach są chyba dwa wirniki. Myślę, że dobra okazja :) Na pewno sciągne cyl, może zmienie tłok. Jeżeli wszytsko będzie z nim ok to wstawie mój cyl(stan idealny) i silnik powęrduje do mej 175. Jeżeli trzeba będzie go rozpołowić to zależnie od stanu albo jak wyzej czyli pójdzie do 175 albo na części. Niedługo planuje pomalować boczki oraz bak od czwórki na czarno(wcześniej troche spartoliłem). Kupiłem już naklejki na boczek kobuz :D Sezon już się zbilża 125 ma sie dobrze na ferie została odpalona. :D
Avatar użytkownika
izydor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1043
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
Lokalizacja: Świdnik
Pochwały: 17
Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj

Postprzez izydor » 12 lut 2011, o 01:14

Witam. Silniczek przyszedł wczoraj. Oprócz silnika w paczce jest jeszcze zapłon stefa (import) :D Był on stosowany w pierwszych gazelach a później skopiowany przez naszych konstruktorów. Dziś wziołem się ostro za robotę. Najpierw trochę wyczyściłem silnik. Ściągnołem prawie cała lewa stronę silnika(sprzęgło wałek kopniaka półkśiężyc zębatke na wale itp.) i znów zaczeło się czyszczenie. Później ściągnołem głowice i cyl. Cylinder okazał się być w stanie b.dobrym. Tłok też oprócz tego ze ma pęktniety pierścień. Gdy upewniłem się, że biegi wchodzą zaczeła się "przeprowadzka" wszystkie części które wcześniej zdjołem zostały zastąpione innymi z mojego drugiego silnika tj. całe sprzęgło łańcuszek sprzęgłowy zębatka na wale półkśiężyc sprężyna i podkładka półksiężyca. Lewą strone silnika wyczyściłem wstawiłem nowa zębatkę na wałku zdawczym i wyciskacz sprzęgła. Jutro muszę zamontować pierścionki cylinder, głowice, zapłon, dekiel sprzęgła i to chyba tyle. Teraz tylko czekać na cieplejsze dni i robić testy. Foty
http://bikepics.com/pictures/2150079/ stary osprzęt połkięzyc nie ma 4 zębów
http://bikepics.com/pictures/2150080/ szrot team :D
http://bikepics.com/pictures/2150081/
http://bikepics.com/pictures/2150082/ a tak wygląda to teraz :D
Avatar użytkownika
izydor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1043
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
Lokalizacja: Świdnik
Pochwały: 17
Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj

Postprzez izydor » 12 lut 2011, o 22:45

Dzisiaj tak jak wczoraj ostro pracowałem. Poskładałem do końca ten nowy silnik( nowy czyli ten kupiony stary czyli stary :D ) Założyłem cylinder pierscienie dekiel od sprzęgła zapłon i dekiel od zapłonu. Biegi ładnie wchodzą co mnie bardzo cieszy. Tłok chodzi. Wszystkie śruby podokręcane. Nic tylko wstawiać do ramy i jechać. Do starego silnika załozyłem to co zostało z nowego czyli szprzęgło i to wszytsko. Ten stary silnik jest kompletny więc na tygodniu może coś z nim pokonbinuje i go poskładam. Dobrze by było mieć dwa sprawne silniki. Foty tutaj http://bikepics.com/members/izydor/p2/Default.asp . Czytajcie opisy do zdjęć.
Ostatnio edytowano 20 mar 2011, o 14:35 przez izydor, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
izydor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1043
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
Lokalizacja: Świdnik
Pochwały: 17
Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj

Postprzez Simsonkro » 12 lut 2011, o 22:57

----
Ostatnio edytowano 17 mar 2013, o 20:23 przez Simsonkro, łącznie edytowano 1 raz
Simsonkro
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 989
Dołączył(a): 26 sie 2010, o 17:56
Pochwały: 10

Postprzez Krzysiek19 » 12 lut 2011, o 23:01

Piękne motorki masz :)
ZZR Komar 230 ('62)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232 ('65)
ZZR Komar 232('65)
ZZR Komar 232
Romet Komar 2350
Romet Komar 2351 ('77)
Romet Komar 2352 ('79)
Romet Polo 760 ('76)
Romet Pegaz 710('74)
Romet Pegaz 750 ('75)
Romet Pegaz 750
Romet 50-T-1 ('79)
Romet Ogar 205 ('81)
Romet Ogar 200 ('87)
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Romet Ogar 200
Jawa Mustang 50
Jawa Mustang 50 (`?)
MZ Trophy ES150/1
Avatar użytkownika
Krzysiek19
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 28 maja 2010, o 01:08
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazdy: Komar,Polo,Pegaz,Ogar Jawa,MZ

Postprzez izydor » 20 mar 2011, o 14:32

Witam. Ten silnik co złożyłem ostatnio niestety musiałem rozpołowić. Nie obyło sie bez problemów ale długo by pisać. Zmieniłem w nim łożyska i simery. Na dniach sie go poskłada powinien śmigać. A tym czasem kupiłem kolejne silniki 175 http://bikepics.com/members/izydor/p3/ ten za sto zł
a ten http://bikepics.com/members/izydor/p4/ za 50. Idą na handel niezle na tym sie wychodzi. Na ten sezon trzeba kupić jakiegoś crosa to kasa się przyda. Myśle ze na czysto smiało 400zł na obu silnikach się przytnie. To narazie tyle na tygodniu powstawiam dokładniejsze zdjęcia tych silników i tego który poskładam .
Avatar użytkownika
izydor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1043
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 13:11
Lokalizacja: Świdnik
Pochwały: 17
Pojazdy: Yamaha YZ 250, Honda trx 300,A draj

Postprzez Romecik2t » 20 mar 2011, o 15:06

izydor no fajnie :D a ty jesteś z lubelskiego? ta 175 zarejestrowana? ile chciałbyś za nią jeśli jest na sprzedaż i zarej. ? :D
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Następna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 131 gości