Tak, Zetkę mam 50 cc.
286 km jechałem nią jakieś 9 godzin licząc z postojami. Komarkiem ta trasa zajęła mi 14 godz. i później trzy dni byłem jak psychicznie chory... nawet spać nie mogłem i jakies "głosy" słyszałem. W dodatku zmarzłem jak cholera, bo to wiosną było i nie za ciepło.
Angler, kufer, sakwy, frędzle na kierę i pojemnik na flachę z piciem już kupiłem. Wszystko we frędzlach.
Kiedy to nadejdzie, gmole itd. "ubiorę motor" i wkleję foty jak całość wygląda.
Zipp Raven 250
Posty: 50
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
Wbrew pozorom, chińskie chopperki są wyjątkowo wdzięcznymi obiektami wszelakich modyfikacji.
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Zipp Raven 250
Angler, może to dziwne, ale Raven mi sie bardziej podoba niż Honda Rebel z której jest zerżnięty, ta samo jak Zipp Roadstar wydaje mi się ładniejszy od Yamahy Virago od której pochodzi.
Oba chińczyki sa bardziej dopieszczone pod względem wyglądu, o parametrach technicznych nie mówię, bo wiadomo że Chiny to nie Japonia.
Nie wiem jak to będzie po kilku tysiącach km, ale Raven jest solidny jak wynika z oględzin, spawy porządne a nie smarki, wszystko spasowane nie jakies niechlujstwo...
Zetka zreszą też jest dość starannie zrobiona, może poza kapami bocznymi, bo je trochę trzeba "upychać" i uważać żeby takie "łapki" się nie odłamały, bo plastik z którego sa zrobione jest dość kruchy.
Wydaje mi się że Chinole trochę zaczęły się przykładać do roboty w ostatnich latach, bo pewnie już nikt nie chciał kupować tandetnego szajsu który zaraz się psuł. Lifan który wyprodukował Ravena nawet w USA jest dość znany i ma niezłą opinię jak w necie wyczytałem na amerykanckich stronkach.
Oba chińczyki sa bardziej dopieszczone pod względem wyglądu, o parametrach technicznych nie mówię, bo wiadomo że Chiny to nie Japonia.
Nie wiem jak to będzie po kilku tysiącach km, ale Raven jest solidny jak wynika z oględzin, spawy porządne a nie smarki, wszystko spasowane nie jakies niechlujstwo...
Zetka zreszą też jest dość starannie zrobiona, może poza kapami bocznymi, bo je trochę trzeba "upychać" i uważać żeby takie "łapki" się nie odłamały, bo plastik z którego sa zrobione jest dość kruchy.
Wydaje mi się że Chinole trochę zaczęły się przykładać do roboty w ostatnich latach, bo pewnie już nikt nie chciał kupować tandetnego szajsu który zaraz się psuł. Lifan który wyprodukował Ravena nawet w USA jest dość znany i ma niezłą opinię jak w necie wyczytałem na amerykanckich stronkach.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
Raven to bardziej Cruiser, a Rebel ma do choppera bliżej, więc i różnica dość spora, a z kolei Roadstar faktycznie jest wizualnie bardziej dopieszczony od Virówki (chromowany silnik, dwukolorowe malowanie). Warto pilnować ogłoszeń na allegro, często się trafiają nowe silniki do chińczyków, za 1000zł (a czasem i taniej) można dorwać fabrycznie nowy silnik.
Najbardziej dopieszczony z tańszych chinoli to Keeway Cruiser, na ten motocykl z chęcią bym Kawę zamienił.
Użytkownicy chińskich motocykli narzekają głównie na pierdoły (typu pękające gumowe elementy czy odkręcające się śruby).
Najbardziej dopieszczony z tańszych chinoli to Keeway Cruiser, na ten motocykl z chęcią bym Kawę zamienił.
Użytkownicy chińskich motocykli narzekają głównie na pierdoły (typu pękające gumowe elementy czy odkręcające się śruby).
-
Angler - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2224
- Dołączył(a): 12 sie 2007, o 20:33
- Lokalizacja: Rawicz
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Yamaha XS 400 27 KM, Opel Meriva 1,7CDTI 100kuni, Keeway Cruiser 18 koników i Peżo ludix mocy b/d.
Zipp Raven 250
Przyszły sakwy, kufer i gmole, ale na razie tylko frędzle na kierownicę zdążyłem założyć.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
To montuj a my czekamy na zdjęcia
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Zipp Raven 250
Spoko, jeszcze czekam na szybę i lightbary.
Zanabyłem też alarm na pilota, blokadę tarczy hamulcowej i podnośniki na przód i tył, bo łapyma trudno to podnieść.
Zanabyłem też alarm na pilota, blokadę tarczy hamulcowej i podnośniki na przód i tył, bo łapyma trudno to podnieść.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
Tak jak obiecałem - kilka fot Ravena:
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
No i jak się sprawuje?
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
Zipp Raven 250
Phantom, Wygląda całkiem spoko, jak rasowy czoper, tylko silnik trochę go zdradza z pojemnością I jak z osiągami?
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Zipp Raven 250
Jak dotąd super.
Pali na dotyk, a pod moje góry na 5-tce podjeżdża 60-tką i to nie na calym gazie, bo docieranie. Obroty przy tej prędkości ma ok. 3 tys, a zalecany max. jest 8,500 obr.
Przy lekkim odepchnięciu rusza nawet z 5-tki, a z 3-ki bez problemu, tyle że sprzęgło trzeba powoli zwalniać.
Jeden kłopot jaki miałem, to trudności z wrzuceniem luzu, bo albo 2-ka albo 1-ka wskakiwala. Ale się pokapowałem że sprzęgło ma za duży luz i po jego likwidacji jest już dobrze, choć skrzynia jest 'precyzyjna i najlepiej zejść do 1, a później piętą delikatnie wrzucić luz.
Pali około 3 litrów na 100 km.
Zakupiłem mu świece irydowe i diodowe żarówki do lightbarów żeby ich używać jako świateł dziennych. Pobieraja tylko 4 W.
Póki co jestem bardzo zadowolony z motoru.
Pali na dotyk, a pod moje góry na 5-tce podjeżdża 60-tką i to nie na calym gazie, bo docieranie. Obroty przy tej prędkości ma ok. 3 tys, a zalecany max. jest 8,500 obr.
Przy lekkim odepchnięciu rusza nawet z 5-tki, a z 3-ki bez problemu, tyle że sprzęgło trzeba powoli zwalniać.
Jeden kłopot jaki miałem, to trudności z wrzuceniem luzu, bo albo 2-ka albo 1-ka wskakiwala. Ale się pokapowałem że sprzęgło ma za duży luz i po jego likwidacji jest już dobrze, choć skrzynia jest 'precyzyjna i najlepiej zejść do 1, a później piętą delikatnie wrzucić luz.
Pali około 3 litrów na 100 km.
Zakupiłem mu świece irydowe i diodowe żarówki do lightbarów żeby ich używać jako świateł dziennych. Pobieraja tylko 4 W.
Póki co jestem bardzo zadowolony z motoru.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
Romecik2t, Na razie maxa nie próbowałem bo mam niecałe 200 km wykręcone, ale 70 ma przy 3.500 obr. To wg. zaleceń jeszcze o 5 tys. więcej moge go kręcić.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
Fajnie wygląda, chciałoby się usiąść i gdzieś wyjechać Silnik do spokojnego cruisingu w sam raz. Przy takim spalaniu nie ma co narzekać
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Zipp Raven 250
Tomek, bardzo wygodna maszyna. Miło sie jedzie.
Oczywiście to sie do szaleństw nie nadaje, ale nie o to mi chodziło przy zakupie.
Oczywiście to sie do szaleństw nie nadaje, ale nie o to mi chodziło przy zakupie.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Zipp Raven 250
No jasne przecież - poważniejszy motocykl już. Jest na czym dupę posadzić normalnie, wygodnie, jest czym odkręcić troszkę szybciej i w ogóle
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
Posty: 50
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości