Komarek ^^
Komarek ^^
Motorowerzystka, szatan :F wszystkie laski Twoje :F :F
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Komarek ^^
No widzisz, człowiek się ciągle uczy. Ciekawe po co to ma być odtłuszczone
Ratujmy komary
Ogar 205 membrana prodżekt + nowa buda
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=31520
Remonty silników:
http://olx.pl/oferta/remont-silnikakoma ... b1a0cf188d
Ogar 205 membrana prodżekt + nowa buda
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=31520
Remonty silników:
http://olx.pl/oferta/remont-silnikakoma ... b1a0cf188d
-
dziki_50 - MotoManiak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9 sie 2013, o 23:48
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Rieju Tango 50, 2x sztywniak, simson sr2
Komarek ^^
Junak napisał(a):dziki_50 napisał(a):
spiłowanie klinu i nasmarowanie stożka wału
Jajca sobie nasmaruj
W cz 472.6 masz stozek na wale i tam nachodzi zembatka króra przenosi napęd na kosz po przeż łąńcuch pomyśl co by się działo jak by sie tam dało smaru .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Komarek ^^
choćby dlatego że jest to połączenie kształtowe, to nie klin ma trzymać magneto przed obrotem, klin je tylko ustala, stożek ma za zadanie trzymać
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Komarek ^^
dziki_50, słyszałem o docieraniu dla lepszego przylegania, ale nigdy o smarowaniu stożków. Smar nie tylko powoduje uślizg, ale też delikatnie odsuwa od siebie części. Może składa się to na jakieś specjalne smary, ale moim zdaniem o wiele pewniej jest zakładać magneto na sucho.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Komarek ^^
wd-40 mistrze nic stałego, zrobiłem już około 15 kapitalek, i nigdy mnie się nic nie stało. Dziwne że nagle by miało być cokolwiek nie tak.
Ratujmy komary
Ogar 205 membrana prodżekt + nowa buda
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=31520
Remonty silników:
http://olx.pl/oferta/remont-silnikakoma ... b1a0cf188d
Ogar 205 membrana prodżekt + nowa buda
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=31520
Remonty silników:
http://olx.pl/oferta/remont-silnikakoma ... b1a0cf188d
-
dziki_50 - MotoManiak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9 sie 2013, o 23:48
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Rieju Tango 50, 2x sztywniak, simson sr2
Komarek ^^
może ze względu na to że wd-40 zawiera w sobie sylikon ; )
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Komarek ^^
Ludzie, ale tyle smaru, co by tylko, tylko. Chociaż ja i tak ostatnio smar dawałem tylko do łożysk w kołach i tyle. Np.: wirnik w jawce, aby dobrze osiadł to musiałem przetrzeć tłustym palcem po stożku, bo nie dochodził do śladu, jak było nabite od początku, a bić młotkiem, czy grzać(wirnik/magneto:!:) to po prostu kpina. Tutaj odsyłam do zagadnień z magnetyzmu i elektrotechniki.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Komarek ^^
Zamówiłam do Komarka nowy tłok, pierścienie i gumę łączącą gaźnik z... ramą Pan u którego jest Komarek dorobi też uszczelkę pod cylinder. I właśnie dzięki temu Panu Komarek odżył w jeden dzień po tym jak go tam zaprowadziłam
-
Motorowerzystka - MotoManiak
- Posty: 2972
- Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
- Lokalizacja: NWE
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Romet Ogar 125
Komarek ^^
Komarek już w domu Przyjechał o własnych siłach i na nowym tłoku. Jest mały problem, bo wyskakuje jedynka w manetce i trzeba cały czas trzymać... Zła manetka biegów?
-
Motorowerzystka - MotoManiak
- Posty: 2972
- Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
- Lokalizacja: NWE
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Romet Ogar 125
Komarek ^^
Motorowerzystka, grzebyk wyrobiony. Śrubokręt płaski i poodginaj blaszki takie o które klamka sprzęgła zahacza żeby trzymała dany bieg.
To co widać od przodu na górnym, prawym rzucie.
Powinno być git, chyba, że już tak bardzo wyrobiony, to nie będzie trzymał i trza będzie manetkę na pierwszym biegu przytrzymywać.
To co widać od przodu na górnym, prawym rzucie.
Powinno być git, chyba, że już tak bardzo wyrobiony, to nie będzie trzymał i trza będzie manetkę na pierwszym biegu przytrzymywać.
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
Komarek ^^
Siczka, odgiąć na zewnątrz?
Właśnie wczoraj uświadomiłam sobie (jak jechałam zygzakiem i mało nie wleciałam w krzaki xD) że nie umiem nim jeździć Muszę się nauczyć No bo jak to tak Chartem jeździłam slalomem koło drzew a tu takie coś
Właśnie wczoraj uświadomiłam sobie (jak jechałam zygzakiem i mało nie wleciałam w krzaki xD) że nie umiem nim jeździć Muszę się nauczyć No bo jak to tak Chartem jeździłam slalomem koło drzew a tu takie coś
-
Motorowerzystka - MotoManiak
- Posty: 2972
- Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
- Lokalizacja: NWE
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Romet Ogar 125
Komarek ^^
pewnie masz przednie tulejki wyrobione w wahaczach i koło CI lata jak chce, typowa przy[adłość komarków
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
Komarek ^^
Motorowerzystka, odgiąć od kierownicy, tak jak by w przód.
Co do jazdy to swojego czasu sporo Deltą śmigałem a ona taka zwrotna jest bardzo i jak kumpel dał Komarem się przejechać pierwszy raz, to mało w stertę drzew nie zarypałem, bo tak przodem do tego był Komar ustawiony i jest mniej zwrotny niż Delta, ale idzie się przyzwyczaić i do Komara, że zakochasz się w jeździe na nim - ma to coś
Teraz sporo jeżdżę ciężkim chińczykiem (można by go zaliczyć jako ciężki motorower czy coś, bo waży ok 113km a taki Komarek czy Simson to lżejsze sprzęty są) i jak kolega dał Chartem podjechać parę km, jak zamianę zrobiliśmy na moto, to aż tak dziko było. Reagował gwałtownie na najmniejszy ruch kierownicą, normalnie jak rower się prowadził a chińczyk jakoś tak spokojniej, jak większy motocykl. Wszystko kwestia przyzwyczajenia
Co do jazdy to swojego czasu sporo Deltą śmigałem a ona taka zwrotna jest bardzo i jak kumpel dał Komarem się przejechać pierwszy raz, to mało w stertę drzew nie zarypałem, bo tak przodem do tego był Komar ustawiony i jest mniej zwrotny niż Delta, ale idzie się przyzwyczaić i do Komara, że zakochasz się w jeździe na nim - ma to coś
Teraz sporo jeżdżę ciężkim chińczykiem (można by go zaliczyć jako ciężki motorower czy coś, bo waży ok 113km a taki Komarek czy Simson to lżejsze sprzęty są) i jak kolega dał Chartem podjechać parę km, jak zamianę zrobiliśmy na moto, to aż tak dziko było. Reagował gwałtownie na najmniejszy ruch kierownicą, normalnie jak rower się prowadził a chińczyk jakoś tak spokojniej, jak większy motocykl. Wszystko kwestia przyzwyczajenia
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
Komarek ^^
Odgięłam, trzyma ale wyskakuje Co jest? Albo za lekko odgięłam albo już się wyrobiło
Wczoraj zmieniałam olej w skrzyni, gdy chciałam się przejechać zobaczyłam straszną rzecz... Kapeć w tylnym kole... Wykręciłam koło, zmieniłam dętkę i myślałam że po kłopocie. Taa. Oświadczam, że koło tylne w Charcie jest 100 razy łatwiejsze do złożenia niż w Komarze. Poległam. Nie umiem zakręcić koła Chociaż patrzyłam co gdzie było wcześniej i tak też złożyłam, to gdy próbuję dokręcić nakrętki koło zaczyna hamować Odkręcam, koło leciutko się obraca. Co robię źle? Nie mam już siły do niego
Wczoraj zmieniałam olej w skrzyni, gdy chciałam się przejechać zobaczyłam straszną rzecz... Kapeć w tylnym kole... Wykręciłam koło, zmieniłam dętkę i myślałam że po kłopocie. Taa. Oświadczam, że koło tylne w Charcie jest 100 razy łatwiejsze do złożenia niż w Komarze. Poległam. Nie umiem zakręcić koła Chociaż patrzyłam co gdzie było wcześniej i tak też złożyłam, to gdy próbuję dokręcić nakrętki koło zaczyna hamować Odkręcam, koło leciutko się obraca. Co robię źle? Nie mam już siły do niego
-
Motorowerzystka - MotoManiak
- Posty: 2972
- Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
- Lokalizacja: NWE
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Romet Ogar 125
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 424 gości