Komarek ^^

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Komarek ^^

Postprzez igrek97 » 25 maja 2014, o 23:20

Motorowerzystka, szatan :F wszystkie laski Twoje :F :F
Bez młota, to ch*j nie robota! :F
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
Avatar użytkownika
igrek97
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3562
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
Pochwały: 25
Pojazdy: sterta złomu

Komarek ^^

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 maja 2014, o 23:20

Pani Kontekstowa
 

Komarek ^^

Postprzez dziki_50 » 25 maja 2014, o 23:41

No widzisz, człowiek się ciągle uczy. Ciekawe po co to ma być odtłuszczone :)
Ratujmy komary ;)
Obrazek


Ogar 205 membrana prodżekt + nowa buda
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=31520

Remonty silników:

http://olx.pl/oferta/remont-silnikakoma ... b1a0cf188d
Avatar użytkownika
dziki_50
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 sie 2013, o 23:48
Pochwały: 1
Pojazdy: Rieju Tango 50, 2x sztywniak, simson sr2

Komarek ^^

Postprzez janosikmz19822 » 26 maja 2014, o 00:01

Junak napisał(a):dziki_50 napisał(a):
spiłowanie klinu i nasmarowanie stożka wału



Jajca sobie nasmaruj :P
W cz 472.6 masz stozek na wale i tam nachodzi zembatka króra przenosi napęd na kosz po przeż łąńcuch pomyśl co by się działo jak by sie tam dało smaru .
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Komarek ^^

Postprzez Junak » 26 maja 2014, o 00:07

choćby dlatego że jest to połączenie kształtowe, to nie klin ma trzymać magneto przed obrotem, klin je tylko ustala, stożek ma za zadanie trzymać
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Komarek ^^

Postprzez Tomek » 26 maja 2014, o 00:20

dziki_50, słyszałem o docieraniu dla lepszego przylegania, ale nigdy o smarowaniu stożków. Smar nie tylko powoduje uślizg, ale też delikatnie odsuwa od siebie części. Może składa się to na jakieś specjalne smary, ale moim zdaniem o wiele pewniej jest zakładać magneto na sucho.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Komarek ^^

Postprzez dziki_50 » 26 maja 2014, o 15:24

wd-40 mistrze nic stałego, zrobiłem już około 15 kapitalek, i nigdy mnie się nic nie stało. Dziwne że nagle by miało być cokolwiek nie tak.
Ratujmy komary ;)
Obrazek


Ogar 205 membrana prodżekt + nowa buda
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?f=27&t=31520

Remonty silników:

http://olx.pl/oferta/remont-silnikakoma ... b1a0cf188d
Avatar użytkownika
dziki_50
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 9 sie 2013, o 23:48
Pochwały: 1
Pojazdy: Rieju Tango 50, 2x sztywniak, simson sr2

Komarek ^^

Postprzez brandt095 » 26 maja 2014, o 17:24

może ze względu na to że wd-40 zawiera w sobie sylikon ; )
Aktualnie :-)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było ;-)
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
Avatar użytkownika
brandt095
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
Pochwały: 4
Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e

Komarek ^^

Postprzez Tomciosz » 26 maja 2014, o 19:03

Ludzie, ale tyle smaru, co by tylko, tylko. Chociaż ja i tak ostatnio smar dawałem tylko do łożysk w kołach i tyle. Np.: wirnik w jawce, aby dobrze osiadł to musiałem przetrzeć tłustym palcem po stożku, bo nie dochodził do śladu, jak było nabite od początku, a bić młotkiem, czy grzać(wirnik/magneto:!:) to po prostu kpina. Tutaj odsyłam do zagadnień z magnetyzmu i elektrotechniki. :)
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Komarek ^^

Postprzez Motorowerzystka » 28 maja 2014, o 20:40

Zamówiłam do Komarka nowy tłok, pierścienie i gumę łączącą gaźnik z... ramą :mrgreen: Pan u którego jest Komarek dorobi też uszczelkę pod cylinder. I właśnie dzięki temu Panu Komarek odżył w jeden dzień po tym jak go tam zaprowadziłam :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Motorowerzystka
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2972
Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
Lokalizacja: NWE
Pochwały: 7
Pojazdy: Romet Ogar 125

Komarek ^^

Postprzez Motorowerzystka » 30 maja 2014, o 19:52

Komarek już w domu :D Przyjechał o własnych siłach i na nowym tłoku. Jest mały problem, bo wyskakuje jedynka w manetce i trzeba cały czas trzymać... Zła manetka biegów?
Obrazek
Avatar użytkownika
Motorowerzystka
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2972
Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
Lokalizacja: NWE
Pochwały: 7
Pojazdy: Romet Ogar 125

Komarek ^^

Postprzez Siczka » 30 maja 2014, o 19:59

Motorowerzystka, grzebyk wyrobiony. Śrubokręt płaski i poodginaj blaszki takie o które klamka sprzęgła zahacza żeby trzymała dany bieg.
Obrazek
To co widać od przodu na górnym, prawym rzucie.
Powinno być git, chyba, że już tak bardzo wyrobiony, to nie będzie trzymał i trza będzie manetkę na pierwszym biegu przytrzymywać.
Pomogłem? Kliknij Obrazek !

@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem

Obrazek

No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły

:mrgreen:

Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować :yes:

:D
Avatar użytkownika
Siczka
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 3159
Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
Pochwały: 66
Pojazdy: dużo

Komarek ^^

Postprzez Motorowerzystka » 31 maja 2014, o 09:28

Siczka, odgiąć na zewnątrz?

Właśnie wczoraj uświadomiłam sobie (jak jechałam zygzakiem i mało nie wleciałam w krzaki xD) że nie umiem nim jeździć :oops: Muszę się nauczyć :mrgreen: No bo jak to tak :D Chartem jeździłam slalomem koło drzew a tu takie coś :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Motorowerzystka
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2972
Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
Lokalizacja: NWE
Pochwały: 7
Pojazdy: Romet Ogar 125

Komarek ^^

Postprzez Junak » 31 maja 2014, o 10:22

pewnie masz przednie tulejki wyrobione w wahaczach i koło CI lata jak chce, typowa przy[adłość komarków
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Komarek ^^

Postprzez Siczka » 31 maja 2014, o 11:19

Motorowerzystka, odgiąć od kierownicy, tak jak by w przód.
Co do jazdy to swojego czasu sporo Deltą śmigałem a ona taka zwrotna jest bardzo i jak kumpel dał Komarem się przejechać pierwszy raz, to mało w stertę drzew nie zarypałem, bo tak przodem do tego był Komar ustawiony i jest mniej zwrotny niż Delta, ale idzie się przyzwyczaić i do Komara, że zakochasz się w jeździe na nim - ma to coś :P
Teraz sporo jeżdżę ciężkim chińczykiem (można by go zaliczyć jako ciężki motorower czy coś, bo waży ok 113km a taki Komarek czy Simson to lżejsze sprzęty są) i jak kolega dał Chartem podjechać parę km, jak zamianę zrobiliśmy na moto, to aż tak dziko było. Reagował gwałtownie na najmniejszy ruch kierownicą, normalnie jak rower się prowadził a chińczyk jakoś tak spokojniej, jak większy motocykl. Wszystko kwestia przyzwyczajenia :D
Pomogłem? Kliknij Obrazek !

@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem

Obrazek

No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły

:mrgreen:

Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować :yes:

:D
Avatar użytkownika
Siczka
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 3159
Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
Pochwały: 66
Pojazdy: dużo

Komarek ^^

Postprzez Motorowerzystka » 1 cze 2014, o 08:12

Odgięłam, trzyma ale wyskakuje :shock: Co jest? Albo za lekko odgięłam albo już się wyrobiło :/

Wczoraj zmieniałam olej w skrzyni, gdy chciałam się przejechać zobaczyłam straszną rzecz... Kapeć w tylnym kole... Wykręciłam koło, zmieniłam dętkę i myślałam że po kłopocie. Taa. Oświadczam, że koło tylne w Charcie jest 100 razy łatwiejsze do złożenia niż w Komarze. Poległam. Nie umiem zakręcić koła :oops: Chociaż patrzyłam co gdzie było wcześniej i tak też złożyłam, to gdy próbuję dokręcić nakrętki koło zaczyna hamować :o Odkręcam, koło leciutko się obraca. Co robię źle? Nie mam już siły do niego :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Motorowerzystka
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2972
Dołączył(a): 26 sie 2011, o 19:35
Lokalizacja: NWE
Pochwały: 7
Pojazdy: Romet Ogar 125

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 480 gości