Audi A4 B5 by NIKE wjazd koła str. 6 :)
Audi A4 B5 by NIKE modzimy str. 3 :)
Przy takich przełożeniach się nie dziwię Miałem teraz mała trasę do zrobienia to sprawdziłem, i np przy 4 tyś. obr/min było na liczniku 160 km/h akurat miałem kawałek prostej bez samochodów i z ciekawości sprawdziłem, więcej nie chciałem bo słabe oponki i wiadomo o co chodzi
Ostatnio edytowano 7 sty 2015, o 18:44 przez NIKE, łącznie edytowano 1 raz
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE
NIKE napisał(a):o drugim miały juz pełne lampy z przodu z przezroczystym szkłem delikatnie zmienione tylne, inne klamki, i trochę inne kształty przycisków we wnętrzu oraz inny licznika
+ inne zderzaki, blotniki przednie.
Za dużo by pisać
-
kaban99722 - MotoManiak
- Posty: 1355
- Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 14:06
- Lokalizacja: Niegowonice/Zawiercie
- Pochwały: 1
- Pojazdy: BMW E39 523
Audi A4 B5 by NIKE
Błotniki przód to chyba tylko o tyle, żeby te lampy zespolone bez haków wchodziły
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE
Audiczka pierwsza klasa, wygodny dupowóz. Patrząc na spalanie na trasie nie wiele ono odbiega od silnika 1.8 Turbo
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Audi A4 B5 by NIKE
Konik, Tylko mocą odbiega
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 by NIKE
No niestety taka w tych silnikach filozofia, że praktycznie ten 1.6 pali tyle co 1.8
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE
Pali tyle bo to jednak do za dużej budy go wpakowali, on powinien śmigać co najwyżej w a3. A odnośnie samego 1.8T to jest to mistrzowski silnik, chyba wszyscy o tym wiedzą bo nawet jakby się chciało zrobić SWAP to jest taki wart uwagi jest droższy z 2x od 1.6
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Audi A4 B5 by NIKE
Myślę, że jakby coś mi się stało z silnikiem (odpukać) to zabawiłbym się w swapa Ciekawe ile zachodu by z tym było ogólnie na forach audi czasami trafiają się kompletne swapy z całym osprzętem itp ostatnio był takowy za 2600 zł z anglika 1.8T 180KM przebieg 102 tyś mil.
Kwestia ile zachodu może być z taką przekładką to nie wiem, nigdy się w to nie bawiłem
Kwestia ile zachodu może być z taką przekładką to nie wiem, nigdy się w to nie bawiłem
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE
Jeśli w danym modelu był dostępny ten silnik, a był, to tylko kwestia łap silnika. Jeśli natomiast będziesz wyciągał ten silnik z audi A4 a nie np A3 czy A6 i dostaniesz go kompletnego, nawet z łapami tylko plug & play.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Audi A4 B5 by NIKE
Też dużo myślę o swapie, zachodu będzie bardzo dużo, kupisz kpl swap, a i tak się okaże że trzeba zmieniać cały bak, jakieś pier*ołki, mocowania pozmieniać itd. i wychodzi kilka tysi więcej, także na to trzeba być gotowym W zasadzie jest tak jak mówi Piotrek
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 by NIKE
No kilka tysi więcej bez przesady, na pewno gdybym się zdecydował na swapa to bym musiał obcykać temat na tip top, nie zabierałbym się za to bez żadnej wiedzy
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE
Fajne audi gratuje zakupu
-
Tomek12 - MotoManiak
- Posty: 793
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 13:05
- Lokalizacja: Rydzyna/Leszno
- Pojazdy: Honda Accord VII, Seat Ibiza II FL, Simson SR50
Audi A4 B5 by NIKE
Odkopię trochę temat
Audi jeździ do tej pory i ma się dobrze, aktualny przebieg 225 tyś km. Najpoważniejszą awarią od kupna była padnięta cewka i auto czasami podczas drogi nagle zaczynało palić na 3 gary, lub czasem na wolnych obrotach także chodziło na 3 gary lecz z tym się uporałem i jeździ dalej bardzo dobrze.
Przy wymianie cewki zmieniłem też przewody i świece, oczywiście firmy Beru, gdyż uważam ją w tej dziedzinie bezkonkurencyjną Wymieniałem też górne wahacze, gdyż w wakacje zaczęły już pukać i do tej pory cisza w zawieszeniu, dodam, że jeden dolny wahacz siedzi jeszcze oryginalny z logiem audi i skrótem LMO (Lemforder) i jeden górny, który dostał największego luzu na sworzniu był również oryginalny, trochę wytrzymały, nie ma to jak oryginał
W czerwcu zmieniłem filtry i olej , filtry MANN, a olej wpadł Motul X-Cess 8100 5w40.
W październiku mój stary akumulator powiedział papa zresztą się nie dziwię, gdyż noname kompletny "Mustang" i był za mały tylko 50AH, zalecają od 60AH. Kupiłem polskiej firmy Jenox Gold 64AH za 270 zł, podobno akumulatory w miarę dobre i żywotne zobaczymy jak się spiszę póki co działa bardzo dobrze.
Co do modów
Wpadły soczewki poliftowe przednie, bo nie mogłem patrzeć na te lampy przedliftowe, czas montażu 2 godzinki bo trzeba było lutować nowe kostki, gdyż w polifcie były inne
Kupiłem okazyjnie komplet sprężyn -30mm Eibach Pro Kit, myślałem już dawno nad obniżeniem auta i na wiosnę będzie niżej
I trafiłem też fajne felgi do swojej aczwóreczki pojechałem, obejrzałem i wziąłem ze wezgędu na idealny stan RH Turbo 17' 8J z oponami 215/45, jest lekki naciąg ale mi się to podoba i tak zostanie. Opony Hankook Ventus V12 Evo + dystanse ATS do tego zestawu 30mm
Zdjęcie jak mniej więcej będzie się to prezentować :
Pozdrawiam
Audi jeździ do tej pory i ma się dobrze, aktualny przebieg 225 tyś km. Najpoważniejszą awarią od kupna była padnięta cewka i auto czasami podczas drogi nagle zaczynało palić na 3 gary, lub czasem na wolnych obrotach także chodziło na 3 gary lecz z tym się uporałem i jeździ dalej bardzo dobrze.
Przy wymianie cewki zmieniłem też przewody i świece, oczywiście firmy Beru, gdyż uważam ją w tej dziedzinie bezkonkurencyjną Wymieniałem też górne wahacze, gdyż w wakacje zaczęły już pukać i do tej pory cisza w zawieszeniu, dodam, że jeden dolny wahacz siedzi jeszcze oryginalny z logiem audi i skrótem LMO (Lemforder) i jeden górny, który dostał największego luzu na sworzniu był również oryginalny, trochę wytrzymały, nie ma to jak oryginał
W czerwcu zmieniłem filtry i olej , filtry MANN, a olej wpadł Motul X-Cess 8100 5w40.
W październiku mój stary akumulator powiedział papa zresztą się nie dziwię, gdyż noname kompletny "Mustang" i był za mały tylko 50AH, zalecają od 60AH. Kupiłem polskiej firmy Jenox Gold 64AH za 270 zł, podobno akumulatory w miarę dobre i żywotne zobaczymy jak się spiszę póki co działa bardzo dobrze.
Co do modów
Wpadły soczewki poliftowe przednie, bo nie mogłem patrzeć na te lampy przedliftowe, czas montażu 2 godzinki bo trzeba było lutować nowe kostki, gdyż w polifcie były inne
Kupiłem okazyjnie komplet sprężyn -30mm Eibach Pro Kit, myślałem już dawno nad obniżeniem auta i na wiosnę będzie niżej
I trafiłem też fajne felgi do swojej aczwóreczki pojechałem, obejrzałem i wziąłem ze wezgędu na idealny stan RH Turbo 17' 8J z oponami 215/45, jest lekki naciąg ale mi się to podoba i tak zostanie. Opony Hankook Ventus V12 Evo + dystanse ATS do tego zestawu 30mm
Zdjęcie jak mniej więcej będzie się to prezentować :
Pozdrawiam
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE
Dobre mody, lekkie ale w dobrym kierunku Lekkie obniżenie, ta felga i te lampki dadza bardzo ładny wygląd
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 by NIKE
Własnie chodzi mi o lekkie podkreślenie wyglądu, bez WT Ewentualnie dodam jeszcze tylne lampy z II liftu i zderzak przedni poliftowy z halogenami
Nie może być WSI
Nie może być WSI
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 333 gości