Audi A4 B5 by NIKE wjazd koła str. 6 :)
Audi A4 B5 by NIKE
Nie mam porównania jakby bez niego sie zachowywał bo nie mogę wyłączyć absu
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE
Jak ma wyjechać pod taką kiepe jak ewidentnie widać że auto się lekko przywiesza, po za tym letnie opony na trawie się za bardzo nie sprawdzą Po za tym jedzie jak ciota zamiast się troche rozpędzić to myśli że z miejsca praktycznie ruszy ...
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Audi A4 B5 by NIKE
Lepsze opony by tu nic nie dały, i tak by kręciło się koło które jest w powietrzu, blokada mostu i ch*j tyle w temacie Te 4x4 w osobowkach to pic na wode, w terenowkach masz rozne blokady i to juz jest 4x4 a nie jazda w terenie osobowka czy suvem miejskim
Sory za OT
Sory za OT
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 by NIKE
Romecik2t, w 80 B4 quattro masz blokadę tylnego dyferencjału
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)
-
Rudy102 - MotoManiak
- Posty: 2581
- Dołączył(a): 6 gru 2011, o 21:59
- Lokalizacja: Pacanów
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Illuminati
Audi A4 B5 by NIKE
Tak czy inaczej na śniegu rusza się całkiem dobrze jeżeli koła już stracą przyczepność to czuć takie chrobotanie chyba wtedy się to załącza
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
Trochę się zmieniło także odświeżę temat
Korzystając z cieplejszych dni wziąłem się w sobotę za zawieszenie tak jak wcześniej wspominałem padło na sprężyny Eibach Pro Kit -30mm do tego sportowe amortyzatory o skróconym skoku żółte MTS , opinie miały dobre cena/jakość także sam przetestuję i będę wiedział czy warte tej ceny tzn 560 zł cena przystępna jak na sportowe amorki o skróconym skoku Zeszło się z tym cała sobota od 8 rano z głowy, skończyłem o 18 ale efekt całkiem fajny oczywiście wrażenia z jazdy pozytywne auto super trzyma się drogi można wchodzić w zakręty z naprawdę dużymi prędkościami. Parę słów o komforcie, który oczywiście pozostał. Utwardziło się owszem i da się to odczuć ale w żadnym wypadku nie przeszkadza. Koniec gadania o zawiasie czas na fotki pierwsza z dnia kupna jak to wyglądało i jak jest teraz Ogólnie przed wymianą na równej drodze pomierzyłem wysokości od ziemi do nadkola i wyszło tak : przód 72/66 cm tył 69/65cm (pogrubione po obniżeniu) . Przód jest 1cm wyżej ogólnie na żywo nie widać tej różnicy 1cm i jest niżej niż na zdjęciu które nie oddaje pełnego efektu
Było:
Jest:
Co do modów to wpadł jeszcze zderzak po II lifcie z halogenami, po zmianie lamp doskwierał mi brak halogenów które wcześniej były zespolone z lampami no i ogarnąłem aby zaspokoić "pragnienie" koszt 350 zł + 200 zł lakierowanie pod kolor
Pozdrawiam
Korzystając z cieplejszych dni wziąłem się w sobotę za zawieszenie tak jak wcześniej wspominałem padło na sprężyny Eibach Pro Kit -30mm do tego sportowe amortyzatory o skróconym skoku żółte MTS , opinie miały dobre cena/jakość także sam przetestuję i będę wiedział czy warte tej ceny tzn 560 zł cena przystępna jak na sportowe amorki o skróconym skoku Zeszło się z tym cała sobota od 8 rano z głowy, skończyłem o 18 ale efekt całkiem fajny oczywiście wrażenia z jazdy pozytywne auto super trzyma się drogi można wchodzić w zakręty z naprawdę dużymi prędkościami. Parę słów o komforcie, który oczywiście pozostał. Utwardziło się owszem i da się to odczuć ale w żadnym wypadku nie przeszkadza. Koniec gadania o zawiasie czas na fotki pierwsza z dnia kupna jak to wyglądało i jak jest teraz Ogólnie przed wymianą na równej drodze pomierzyłem wysokości od ziemi do nadkola i wyszło tak : przód 72/66 cm tył 69/65cm (pogrubione po obniżeniu) . Przód jest 1cm wyżej ogólnie na żywo nie widać tej różnicy 1cm i jest niżej niż na zdjęciu które nie oddaje pełnego efektu
Było:
Jest:
Co do modów to wpadł jeszcze zderzak po II lifcie z halogenami, po zmianie lamp doskwierał mi brak halogenów które wcześniej były zespolone z lampami no i ogarnąłem aby zaspokoić "pragnienie" koszt 350 zł + 200 zł lakierowanie pod kolor
Pozdrawiam
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
Przod wyzej?? Ale siedzi ladnie ;d
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
Właśnie przód nie siadł mi do końca jak chciałem i stoi około 1 cm wyżej. Zobaczymy jak się to będzie prezentować po zmianie koła ewntualnie będę obniżał jeszcze przód
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
A fakt, kupiles kit -30 na przod i -30 na tyl, fabrycznie przod tez chyba wyzej jest
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
No właśnie , wyjdzie w praniu
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
Zawias powinien się jeszcze ułożyć , u mnie po 300 km wyraźnie autko siadło niżej
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
ile dałeś za kompletnie obniożone zawieszenie ?
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
brandt095 napisał(a):ile dałeś za kompletnie obniożone zawieszenie ?
okazje trafiłem 150 zł za sprężyny, z forum audi koleś sprowadził audiówkę z niemiec na tym Eibachu lecz wsadził gwint i sprzedawał, a jak zobaczyłem cenę od razu zaklepałem i wziąłem bo były w idealnym stanie wszystkie napisy widoczne na wszystkich sprężynach ani grama korozji wcześniej oglądałem takie używki na aledrogo po 400+, a nowe teraz ponad 600 zł stoją także grzechem by było nie wziąć
Amorki wpadły zółte MTS Technik koszt 560 zł i tylne amorki z regulacją dodatkową mogę podnieść lub obniżyć tył dodatkowo do 2 cm.
-
NIKE - MotoManiak
- Posty: 845
- Dołączył(a): 1 sie 2008, o 09:47
- Lokalizacja: Jachranka/Legionowo
- Pojazdy: Audi A4 B5 '99 |Skoda Fabia I '03| Komar 2351 '79
Audi A4 B5 by NIKE trochę niżej :)
Sorry nie widziałem o tych sprężynach...
Aktualnie
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
- Audi A4 1.8T (150KM)
- MZ ETZ 250e
Było
- Ferro 901 140cm3
- Suzuki Alto 1.0GL (55KM)
- Seat Toledo I FL 1.6 (101KM)
- Audi A3 8l 1.8 (125KM)
-
brandt095 - MotoManiak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 24 mar 2013, o 21:56
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Audi A4 1.8T ,MZ ETZ 250e
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 368 gości