Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
W końcu, po czekaniu 7-miu dni roboczych za przesyłką kurierską pobraniową otrzymałem paczke:
Wszystko byłoby cudownie, gdyby nie to, że wał który otrzymałem jest wałem do 023 (do "kwadraciaka"), a nie do S38! Zobaczymy, napisałem wiadomość do sprzedającego ale nie liczę na jakąkolwiek odpowiedź z jego strony.
Części zamawiałem tutaj: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=11397778
Wszystko byłoby cudownie, gdyby nie to, że wał który otrzymałem jest wałem do 023 (do "kwadraciaka"), a nie do S38! Zobaczymy, napisałem wiadomość do sprzedającego ale nie liczę na jakąkolwiek odpowiedź z jego strony.
Części zamawiałem tutaj: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=11397778
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
Ale jesteś pewien że od kwadraciaka ?
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
janosikmz19822, tak, klin pod kątem 90* trzymając za główkę korbowodu
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
Zareklamujesz i po kłopocie .
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
Nowa głowica i kranik? :F Ocipiałeś? :F
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
nowe głowice mają większą komorę, przynajmniej w mojej nowej tak było, nowa leży a jeżdże na starej bo komar jest silniejszy
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
Dlaczego kupiłeś nową głowicę? Stara była uszkodzona?
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
- Stachu.G
- MotoManiak
- Posty: 1036
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
dieludolfs, ostrzegam, że gwinty w nowych kranikach to tak jak byś nawinął drut na rurkę i przykleił na ślinę :F Mocniej dociśniesz a nawet normalnie potrafi po prostu się kranik wycisnąć z nakrętki i w łapie masz kranik a w nakrętce sprężynkę, która kiedyś udawała gwint :F
Głowica wg mnie jest OK, nie miałem problemów z nową. Jeśli rzeczywiście jest większa komora, to można by splanować głowicę i po kłopocie.
Głowica wg mnie jest OK, nie miałem problemów z nową. Jeśli rzeczywiście jest większa komora, to można by splanować głowicę i po kłopocie.
Pomogłem? Kliknij !
No i poetycka część podpisu:
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
@ Romecik2t - 5 minut temu
proscizna ale juz sobie 2 palce uje*alem srubokretem
No i poetycka część podpisu:
jarekvolvo napisał(a):Nie ma piękniejszego widoku, jak drobna Słodzinka wyłaniająca się z otchłani szwedzkiej cegły
Oraz troszkę innego humoru, jeśli chodzi o konstruowanie:
jarekvolvo napisał(a):To tak, jak położysz panience dłoń na biodrze - spojrzy na ciebie uważnie z lekką niepewnością. Jeżeli tą samą dłoń położysz tej samej pannie 10 cm niżej - dostaniesz w pysk, zanim zdążysz się zorientować
-
Siczka - Ekspert
- Posty: 3159
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 22:18
- Pochwały: 66
- Pojazdy: dużo
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
Dogadałem się ze sprzedawcą i ma mi wymienić wał. Jutro odsyłam ten niewłaściwy.
Dziś w ramach doświadczeń zacząłem mierzyć pojemność głowic. Po wkręceniu świecy zalałem ją do pełna wodą, po czym odciągnąłem wszystko strzykawką. Oto wyniki, które uzyskałem:
Głowica Komar ZMD* - 9ml;
Głowica Komar współczesna - 11ml;
Głowica Romet ZMD - 10ml.
*Komarowska głowica ZMD była już kiedyś przez kogoś "planowana" i to nieumiejętnie, gdyż gołym okiem widać, że jest to zrobione krzywo. Oto zdjęcie:
Zastanawiam się nad planowaniem współczesnej głowicy. Chcę posadzić ją 2mm niżej, wtedy jej pojemność będzie wynosić 9ml, ALE! zmierzyłem grubość nowej uszczelki pod głowicę i wynosi ona 1,1mm, przez co myślę, że wyjściowo głowica będzie miała pojemność 10ml. Co o tym myślicie?
Dziś w ramach doświadczeń zacząłem mierzyć pojemność głowic. Po wkręceniu świecy zalałem ją do pełna wodą, po czym odciągnąłem wszystko strzykawką. Oto wyniki, które uzyskałem:
Głowica Komar ZMD* - 9ml;
Głowica Komar współczesna - 11ml;
Głowica Romet ZMD - 10ml.
*Komarowska głowica ZMD była już kiedyś przez kogoś "planowana" i to nieumiejętnie, gdyż gołym okiem widać, że jest to zrobione krzywo. Oto zdjęcie:
Zastanawiam się nad planowaniem współczesnej głowicy. Chcę posadzić ją 2mm niżej, wtedy jej pojemność będzie wynosić 9ml, ALE! zmierzyłem grubość nowej uszczelki pod głowicę i wynosi ona 1,1mm, przez co myślę, że wyjściowo głowica będzie miała pojemność 10ml. Co o tym myślicie?
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
2 słowa: planuj głębiej 2,5mm i będzie idealnie
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Re: Bordowy ZZR Komar 2350 '72 dieludolfs!
Niekoniecznie, nie umiejętnie splanowana. Mój komar posiadał jeszcze plomby jak go nabywałem. Po sciagnięciu głowicy, przylgnia była krzywa.
Wysyłane z mojego NEXO 3G za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego NEXO 3G za pomocą Tapatalk 2
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 97 gości