Witam Motomaniaków!
Dawno mnie tu nie było, ale o forum nie zapomniałem
Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, który tworzyłem przez ostatnie 2 lata (może ktoś jeszcze nie widział).
Link do projektu: http://racing2t.vgh.pl/viewpage.php?page_id=6
Link do mojej stronki: http://www.racing2t.vgh.pl
Niestety, z braku czasu nie udało mi się uzupełnić na stronie moich inny projektów, dlatego są jeszcze niedostępne. Postaram się ogarnąć to jak najszybciej.
Pozdrawiam
Simson S51 V2 180ccm
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Simson S51 V2 180ccm
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
Simson S51 V2 180ccm
Powiem Ci, że jest naprawę grubo Ciężki temat z dwusuwem w widlaku, ciekawie go rozwiązałeś. Rzędowy układ na pewno byłby prostszy do ogarnięcia.
Rozumiem, że niewiele nim przejechałeś, ale co z koszem? Jednak dwa wały mogą go ostro katować, a różnice w momencie z ich obu zawsze będą występować.
Rozumiem, że niewiele nim przejechałeś, ale co z koszem? Jednak dwa wały mogą go ostro katować, a różnice w momencie z ich obu zawsze będą występować.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Simson S51 V2 180ccm
Przejechałem już nim "trochę" i jest ok Z tym że tłoki mam ustawione równomiernie i raczej tego nie będę zmieniać, bo wtedy te różnice o których piszesz, będą większe
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
Simson S51 V2 180ccm
Czyli pracują tak jakby współbieżnie? Nie sądzisz, że tracisz większość właściwości V-ki?
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Simson S51 V2 180ccm
Może i tak, ale testowałem to wszystko najpierw dwa tłoki razem, później osobno, później znowu razem i jedyne, co czułem, to różnicę w dźwięku Wychodzi na to, iż w 2T to bez znaczenia.
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
Simson S51 V2 180ccm
gruba sprawa jak z osiągami?
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Simson S51 V2 180ccm
V-max zablokowany do 120 max, rama na więcej nie pozwala. Ale na piasku poszaleć można na każdym biegu
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
Simson S51 V2 180ccm
świetna sprawa podobaja mi sie takie projekty
Było tylko pomyśleć o jakims wzmocnieniu ramy, żeby lepiej wykorzystac mozliwosci tego silniczka
Było tylko pomyśleć o jakims wzmocnieniu ramy, żeby lepiej wykorzystac mozliwosci tego silniczka
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
Simson S51 V2 180ccm
Chciałem ramę bardziej w oryginale zostawić, takie było założenie na początku pracy
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
Simson S51 V2 180ccm
uki, możliwe, że w tak wysilonym silniku rzeczywiście nie robi to różnicy. Na dobrą sprawę mało jest porównywalnych modeli z dwusuwami żeby rozważać za i przeciw. Takie RG500 i RS500 gdzie RS500 to też w zasadzie wydumka jakiejś firmy... no ale nie będę już robił zamieszania w temacie
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Simson S51 V2 180ccm
Jeśli tłoki pracują współbieżnie, to dlaczego użyłes dwóch zapłonów ? nie lepiej było wykorzystać jeden zapłon z wyjściem wysokiego napięcia rozdzielonym na dwie świece ?
-
piotrek023 - MotoManiak
- Posty: 675
- Dołączył(a): 16 mar 2011, o 17:51
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Pochwały: 5
- Pojazdy: zapi*rdalacz
Re: Simson S51 V2 180ccm
piotrek023 napisał(a):Jeśli tłoki pracują współbieżnie, to dlaczego użyłes dwóch zapłonów ? nie lepiej było wykorzystać jeden zapłon z wyjściem wysokiego napięcia rozdzielonym na dwie świece ?
Nie, ponieważ nie spełniało by to swojej roli, gdyż zawsze minimalne różnice będą występować na łączeniu na koszu. Jest też jeszcze jeden plus takiego rozwiązania - w przypadku usterki któregoś z cylindrów, wystarczy zdjąć zębatkę z jednego wału i śmiało można na jednym cylindrze dojechać do celu
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
Simson S51 V2 180ccm
Ja się tak skromnie spytam. Jakim cudem udało Ci się to ustawić osiowo? Lub pytanie bardziej na miejscu, z jaką dokładnością?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Re: Simson S51 V2 180ccm
Tomciosz napisał(a):Ja się tak skromnie spytam. Jakim cudem udało Ci się to ustawić osiowo? Lub pytanie bardziej na miejscu, z jaką dokładnością?
+ pytanie ode mnie. Spawałeś skręcone kartery?
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 387 gości