Moje motorowery od Rysia do WSK

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez endek » 3 maja 2007, o 12:47

adi-12 napisał(a):kadzaf masz może jakieś zdięcia swojego ryśka ??


oto pare moich fotek troche lipowe bo z tela SE K700i :roll: zebyś nie pomyślał ze nie mam a sie przechwalam :D :wink:
Jak bede miał kiedy troche czasu to je odburze bo są na chodzie (prucz wiatki która jest do odreustaurowaia :) )
[img][570:480]http://images20.fotosik.pl/297/9e80162d5a87e344.jpg[/img]
[img][570:480]http://images20.fotosik.pl/296/a37b5f7473a33c87.jpg[/img]
[img][570:480]http://images21.fotosik.pl/242/e08c7c98531d8690.jpg[/img]
[img][570:480]http://images20.fotosik.pl/296/7f600323629fe086.jpg[/img]
[img][570:480]http://images21.fotosik.pl/242/2aa29b0dd55469ff.jpg[/img]

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 maja 2007, o 12:47

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KLINAR » 3 maja 2007, o 13:05

sprzety bardzo ladne :) rysio i jezyk tymbardziej :) mozesz cos przyblizyc o tej wiatce? jaka to marka, jaki silnik itp ?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez endek » 3 maja 2007, o 13:47

wiatka to ten skutr 8) z tego co wiem to wyszło ich bardzo mało sztuk jest on produkcji ruskiej potem z niej(wiatki) zostąły ściągnięte lambretty (włoskie) pojemnośc silnika 150cm silnik chłodzony powietrzem( dmuchawa na kole magnesoym) :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez endek » 3 maja 2007, o 14:10

pytałem sie starszego i powiedził mi ze to wiatka została sciągnieta z vespy prawie niczym sie nie rózniły prucz znaczkiem :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adamo » 3 maja 2007, o 15:58

Viatka ma tyle z lambretty i na odwrót , co komar z yamahy.Wiatka to totalna kopia vespy GS VST1.Pewien ruski urzędnik przywiózł kilka takich maszynek do ZSRR później je beszczelnie skopiowano, i tak powstała wiatka.Od oryginalnej vespy różni się jedynie tylnym bagażnikiem, tylnym światłem, oraz "tapicerką" oraz pewnymi szczegółami podłogi. Silnik jest bardzo mocny jak przystało na ruskich,jednak om wiele cięższy niż oryginalny silnik vespy. Nadwozie w tych skuterkach jest z nędzniej jakościowo blachy, jest poskładane niechlujnie z ochydnymi łączeniami "na zakładkę".Ogólnie nie jest brzydka, miałem kiedyś okazję kupić taką , ale w beznadziejnym stanie i bez jakichkolwiek papierów więc się wstrzymałem.

Ps. Co do starych skuterów, to sa to moje ulubione pojazdy.Wiążą sie one też z typem muzyki który ubustwiam, i ogólnie ze stylem który mi bardzo pasuje , ciekawe czy domyślacie się o co chodzi ??
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez endek » 3 maja 2007, o 16:57

Nadwozie w tych skuterkach jest z nędzniej jakościowo blachy, jest poskładane niechlujnie z ochydnymi łączeniami

gdzies to czytałem :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adamo » 3 maja 2007, o 17:09

kadzaf napisał(a):Nadwozie w tych skuterkach jest z nędzniej jakościowo blachy, jest poskładane niechlujnie z ochydnymi łączeniami

gdzies to czytałem :wink:


Nic dziwnego, to widać na pierwszy rzut oka :) Także myślę iż nie jest dziwne ze nie tylko ja to zauważyłem.Mój kolega miał taki skuter.Jak już mówiłem chciałem wiatkę kupić na allegro, ale facet nic nie pisał o papierach , jak zadzwoniłem to okazało sie że nie ma żadnej dokumentacji do tego, więc zerzeygnowałem
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez endek » 3 maja 2007, o 18:37

a czy wiecie moze kto miałby cześci do takiego skuterka głównie poszukuję tłoka na szlif

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Gość » 3 maja 2007, o 21:56

batagur napisał(a):a co do ostatniego silnika, to s38 jest TAKA SAMA jak w komarach 231 i wczesnych 232. Nie ma w nim nic mocniejszego osiągi ma takie same! :wink:

No tak raczej nic innego ale wiekszośc osób kojazy moc silnika z poźniejszych modeli.
[img][359:500]http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/gfx/motorowery/rys/obrazki/rysmr1b_tabliczka.jpg[/img]
Gość
 

Postprzez Adi.G. » 3 maja 2007, o 22:18

A ktoś wie czym się różni taki s-38 z rysia co ma 1,8 km od s 38 co ma 1,4 km??
Jakieś zmiany w cylindrze?? gaźniku czy wydechu?? Na starych cylkach pod g-12 pisze 1,4 KM A na takim starszym pisze może 1,9 KM ???
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez batagur » 4 maja 2007, o 08:53

według mnie silniki s38 mają te sama moc niezależnie czy z komara, żaka czy też rysia, moga byc małe wachania ale tylko ze względu na gaźniki... :roll:
batagur
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 543
Dołączył(a): 16 kwi 2007, o 16:59
Lokalizacja: z Bielska - Białej
Pochwały: 1

Postprzez jacor » 5 maja 2007, o 08:01

No nie roznią sie:). Było mnóstwo wersji tych silników. Oczywiście głownie rózniły sie gaxnikiem ale także przełozeniami w skrzyni oraz kanałami dolotowymi. Była wersja S38 o mocy 2.2km produkowana bodajże do Niemiec. W kilku miejscach z prasy z tamtych lata sa wzmianki o mocniejszych silnikach.
jacor
*supporting
*supporting
 
Posty: 140
Dołączył(a): 26 kwi 2007, o 22:47

Postprzez jacor » 22 lip 2007, o 01:22

Witam.
Mój nowy zakup Honada RC 44 VT 750C rok 1999
Zdjecia poniżej.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
www.jacomoto.pl
www.jacomoto.prv.pl
Pojazdy:
Ryś Mr1B,
Żak Mr 2
Komary: 231B, 2320, 2330, 2350, 2351, 2361,
Romety: 301 Pony, 50T1x2, Pegazy: 700, 710, 750 oraz 760 Polo
Simson Sr4 -4
jacor
*supporting
*supporting
 
Posty: 140
Dołączył(a): 26 kwi 2007, o 22:47

Postprzez bartek.95 » 22 lip 2007, o 19:54

Widze że musiałeś w te przepiękne motorki wsadzić dużo kasy i serca :)
Też bym chciał mieć takie. :)
Szczerze ja bym tej hondy nie kupował i zostawił sobie kasy na nowe motorki ;)
bartek.95
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 507
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 18:34

Postprzez Hinol » 22 lip 2007, o 22:30

Ta różnica w mocy silnika S-38 z Rysia i Komara spowodowana jest obrotami.
Komar - 1,4KM przy 4000obr/min
Ryś - 1,8KM przy 5000obr/min
Musiała być w Komarach jakaś "blokada obrotów", np. kolanko wsunięte w tłumik (nie wiem, czy w Rysiu też tak jest). Po prostu Komar ma fabrycznie niższe obroty.
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 483 gości