Komar 2350 75' renowacja

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez corey93 » 30 lip 2008, o 00:45

OgarRider napisał(a):http://www.motomaniacy.com/viewtopic.ph....php?t=459 Może to pomoże w remoncie


oglądałem :)

Koner

Byłbym wdzięczny :) katalog już ściągnąłem wczoraj, ale nie miałem czasu, żeby przejrzeć :)
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez Pani Kontekstowa » 30 lip 2008, o 00:45

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 30 lip 2008, o 00:52

Myślę że to może się przydać
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak chcesz coś jeszcze to napisz :wink:
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez corey93 » 30 lip 2008, o 00:53

Dzięki wielkie :) napewno się przyda :)
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez corey93 » 30 lip 2008, o 17:44

Dzień piąty

Dzisiaj oczyściłem pozostałe części :) na robienie uszczelek, składanie skrzyni nie mam juz sił :P kilka godzin wdychania rozpuszczalnika wypompowało ze mnie wszystkie siły :? :cry: Jutro, pojutrze myślę, że poskładam silnik :) Oto fotki:

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370170-full.jpg[/img]

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370171-full.jpg[/img]

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370173-full.jpg[/img]

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370178-full.jpg[/img]

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370181-full.jpg[/img]

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370182-full.jpg[/img]

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370185-full.jpg[/img]

[img][570:500]http://w3.bikepics.com/pics/2008/07/30/bikepics-1370187-full.jpg[/img]


Cylinder muszę jeszcze poprawić :/ wiecie może jak usunąć resztki uszczelek? Za chiny nie mogłem ich usunąć :?

Nagar z tłoka nie chciał bardziej zejść :?
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez corey93 » 6 sie 2008, o 23:07

silnik jest juz prawie złozony, ale cały czas męczę się ze sprzęgłem :/ nie mogę nałożyć tej blaszki na sprężynę i załozyć zawleczek. Mam jakiś taki ściągacz ale udało mi się go założyć tylko raz, a teraz nic nie daje :? Macie jakieś pomysły? Proszę o szybką odpowiedź
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez Barthezz » 6 sie 2008, o 23:12

moze odwrotnie tą blache zakładasz? bo ja raz tak robiłem i na chama jedna zewleczka weszła a reszta nie... :/
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez Adi.G. » 6 sie 2008, o 23:15

najlepiej składać sprzęgło we 2 osoby jedna osoba trzyma blaszkę a druga wkłada zawleczki. Jak się ma wprawę to sam sobie poradzisz.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez corey93 » 7 sie 2008, o 00:15

To która strona jest prawidłowa? Wkładam tą samą jak była włożona wcześniej :? czyli tą wypukłością do środka sprężyny
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez ber891 » 7 sie 2008, o 00:28

Musi być kulką na zewnątrz, a co do prostego sposobu założenia tego w pojedynkę to polecam ścisk i ścisnąć to, złapać z drugiej strony silnika, docisnąć blachę i bez wysiłku i szarpania wsunąć zawleczki.
Avatar użytkownika
ber891
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 403
Dołączył(a): 27 maja 2008, o 21:57
Lokalizacja: D-ca

Postprzez radi126 » 7 sie 2008, o 10:41

corey93 napisał(a):Nagar z tłoka nie chciał bardziej zejść :?



à propos, nie wymieniasz tloka i pierścieni? Rozumiem, że są oryginalne, ale takie rzeczy zużywają się bardziej, niż inne. Musisz je wymienić.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Jest bóg, czy go nie ma?
Nie ma... nie ma... nie ma... nie ma...
Nie ma boga
Jest MOTÓR
Avatar użytkownika
radi126
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1574
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 11:14
Lokalizacja: Mońki

Postprzez corey93 » 7 sie 2008, o 12:26

Wiem :/, ale kasy niemam na to :/ mam inne ważniejsze wydatki :? Tłok nie jest w zbyt dobrym stanie, ale pierścienie są jak nowe :)
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez corey93 » 18 wrz 2008, o 22:48

Kupiłem tłok, pierścienie, sworzeń, blokady sworznia i tarcze sprzęgłowe, ale juz pojawil się problem.... Sworzeń nie wchodz w tłok :/ czym najlepiej jest "poszerzyć" miejsce na niego??
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez michal.051 » 19 wrz 2008, o 15:33

Zagotuj wody w czajniku, wlej ją do szklanki a później wrzuć do niej tłok :wink: Sworzeń powinien wejść bez większego problemu, tylko uważaj żeby się nie poparzyć.
Chociaż przydało by się go wygotować w oleju, zmniejszyło by się prawdopodobieństwo że w przyszłości spuchnie, ale to już od ciebie zależy czy to zrobisz.

Uszczelke z pod cyla łatwo się zdziera żyletką, tylko uważaj żeby nie pocharatać powierzchni przylegających do karterów.

co do oczyszczania cylindra i głowicy, najlepszym sposobem było by wyszkiełkowanie, chociaż ja poradziłem sobie w inny sposób i kupiłem zestaw małych szczotek drucianych na wiertarke. Efekt jest naprawde fajny.

Komarek bardzo fajny, choć potrzebuje nieco pracy ... co nie zmienia faktu że trzymam kciuki

:wink:
Avatar użytkownika
michal.051
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 777
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez corey93 » 19 wrz 2008, o 15:58

Zagotuj wody w czajniku, wlej ją do szklanki a później wrzuć do niej tłok Sworzeń powinien wejść bez większego problemu, tylko uważaj żeby się nie poparzyć.
Chociaż przydało by się go wygotować w oleju, zmniejszyło by się prawdopodobieństwo że w przyszłości spuchnie, ale to już od ciebie zależy czy to zrobisz.


od 2 godzin sworzeń się mrozi :p to też powinno pomóc :P myślałem nad gotowaniem w oleju, ale chyba z tego zrezygnuję, ponieważ chcę go jak najszybciej zrobić, zebym mógł się wkońcu zająć SHL :)


z uszczelkami już sobie poradziłem i z czyszczeniem też :) zaraz idę sprawdzić czy mrożenie sworznia coś dało :P


Jak najłatwiej wyregulować zapłon??
corey93
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 22 lip 2008, o 23:14
Lokalizacja: Pawłowice

Postprzez michal.051 » 19 wrz 2008, o 18:27

Najłatwiej to chyba tylko stroboskopem :wink:
Pośpiech nie służy renowacji, lepiej zrobić coś powoli a dokładnie, sam się o tym nie dawno przekonałem przy składaniu silnika :roll:
Avatar użytkownika
michal.051
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 777
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 21:07
Lokalizacja: okolice Kielc

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 109 gości