wsk na crossa pomysły

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

wsk na crossa pomysły

Postprzez lukpc1 » 21 maja 2007, o 20:58

mam na myśli kupić wsk ale chce przerobić jom na crossa i niewiem jakioe części mi będom potrzebne np czy przednie amurtyzatory trzeba zmieniać jakie na tyłdać i jakieś inne pomysły ale nie piszcie mi ze szkoda wski t otylko motor za 250zł
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

wsk na crossa pomysły

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 maja 2007, o 20:58

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 24 maja 2007, o 23:23

uwazam ze szkoda psuć kultowego sprzeta(WSK) juz lepiej zrobić na orgyinała,a co do crossa to kupic rame nie drogo od jakiegoś crosika i tylko silnik wrzucuic albo jakiego endura np. DT bez papierów
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Jakub Knight » 25 maja 2007, o 13:50

Proponuje skrócic tylni błotnik, podnieść tył, przedni błotnik podniesc do góry, dac jakiąś lampe halogenową na przód, mozesz jakis lepszy bak zalatwic, tłumik puścic górą :wink:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez lukpc1 » 25 maja 2007, o 21:22

ok dzięki
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez Kamil » 25 maja 2007, o 21:34

Eh, po co robić kolejny WT jesli oginalną WSKą też mozna po polach szaleć.
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Postprzez Jakub Knight » 25 maja 2007, o 21:36

Czemu WT, jak kupi jakas Wsk-ę w składaka to czemu jej nie przerobic na crossa, nie będzie to zadnym grzechem, co innego kroic orginalna.... :lol:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Kamil » 25 maja 2007, o 21:43

Zalezy ale WSK bez tuningu jest zasłaba w teren 8)
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Postprzez Jakub Knight » 25 maja 2007, o 21:44

najwyzej można zmienic przełozenie, w lekkim terenie da rade :wink:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Adamo » 25 maja 2007, o 21:52

lepiej zrób coś ala motocykl rajdowy - były nawet takie WSK-i , ale nie rób takiego typowego crossa bo to wiejsko wygląda , żeby motocykl miał odpowiednią sylwetkę to musisz mocno zmodyfikować ramę , dołożyć jakieś gustowne osłony odpowiednie błotniki, zadbać o szczegóły , a do tego potrzebne jest sporo kasy, bez tego wyjdzie ci kolejny wiejski egzemplarz.Przerób go bardziej w ten deseń:

http://motocykle.svasti.org/sarenka_mr15.jpg

http://motocykle.svasti.org/m06c.jpg

http://motocykle.svasti.org/sarenka_mr16.jpg
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN


w żadnym wypadku tak:

http://wsk-fenix.republika.pl/images/cross04.jpg

http://moto.allegro.pl/item193992830_ws ... ratis.html

chyba że zrobisz tak:

http://wsk-fenix.republika.pl/images/cr ... egro01.jpg

ale żeby tak zrobić musisz posiadać sporo talentu umiejętności odrobinę gustu i niestety sporo kasy, gdyż bez takich dodatków jak odpowiednie siedzenie błotnik przedni od enduro , opd. tłumik porzadne koła i opony oraz te wszystkie osłony, bez tych wszystkich dodatków będzie wyglądać wiejsko czyli gorzej niż źle

:x

jeśli jest to wsk w wersji innej niż m06-b3 to zostaw ją w spokoju, bo jest ich coraz mniej , nie psuj jej wiejskim tuningiem .Nie trzeba chyba mówić że za bezczeszczenie wiejskim tuningiem motocykli z serii "ptaki" oraz wczesnych wersji wsk-4 z silnikiem "Wiatr" powinno się obcinać publicznie jaja :evil:
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Jakub Knight » 25 maja 2007, o 21:59

http://www.allegro.pl/item197239976__ws ... e_mz_.html gdyby nie pare szczegów nie byłoby źle :?
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez ronio » 25 maja 2007, o 22:01

Mi wogóle tkaie przerobki si enie podobają
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Jakub Knight » 25 maja 2007, o 22:03

Ja tez nie jestem za, ale daje propozycje :) :D
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Adamo » 25 maja 2007, o 22:14

Jakub Knight napisał(a):http://www.allegro.pl/item197239976__wsk_shl_cross_125nie_mz_.html gdyby nie pare szczegów nie byłoby źle :?


O boże ....typowa wioska :x
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Jakub Knight » 25 maja 2007, o 22:17

nie ukrywam ze wioska :wink:
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Gość » 25 maja 2007, o 22:23

w teran musi być mocniejszy silnik minimum 20KM wtedy odczuwa sie przyjemność z jazdy w terenie a nie ma z 6KM i musisz sie motac aby nie zmuliło :wink:
Gość
 

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 351 gości