no ty tak uważasz inni oraz ja mówie co innego ale cóż każdy robi jak uważa,
A co do wyczynów na kompresja nie jest najwazniesza w silnikach wyczynowych bowiem teraz kładą 1 na samej górze pierscień stalowy i jest on bardzo cienki ma ok 1,5mm grubosći
3 czy 2 pierscienie
Posty: 38
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
nie z tad napisał(a):Czy wy myslicie ze silnik z luzem 0,02 krócej pochodzi od takiego 0,05, to załóżcie sobie tłok z luzem 1mm to zobaczycie który tłok jest lepszy...
Tak jak mówi ktoś, jeśli dobrze go dotrze maszyna bedzie miała lepszą moc niż na standardowym tłoku.
Jak byś zrobił taki luz na 1mm to dopiero by ci chodził,ciekaw jestem ile minut (o ile by zapalił
Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie a jaki jest niestandardowy tłok
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Taki który ma luz pasowania mniejszy niż maszyny cywilne.
Tłok nie bierze udziału w kompresji, nie pisz takich rzeczy bo piszesz głópoty, tłoki pokrywa się teflonem dla zmniejszenia tarcia a nie daje się większy luz, większy luz wcale nie oznacza mniejszego tarcia, pierścienie nie mają 1,5 tylko nawet poniżej 1mm do 0,7mm. Tłok ma być ciasno pasowany żeby zachować całą mieszankę w komorze korbowej luz 0,02mm jest tylko przy nóżkach tłoka przy denku jest 0,055, nie znając podstaw nie możesz mi wciskać swoich racji.
Tłok nie bierze udziału w kompresji, nie pisz takich rzeczy bo piszesz głópoty, tłoki pokrywa się teflonem dla zmniejszenia tarcia a nie daje się większy luz, większy luz wcale nie oznacza mniejszego tarcia, pierścienie nie mają 1,5 tylko nawet poniżej 1mm do 0,7mm. Tłok ma być ciasno pasowany żeby zachować całą mieszankę w komorze korbowej luz 0,02mm jest tylko przy nóżkach tłoka przy denku jest 0,055, nie znając podstaw nie możesz mi wciskać swoich racji.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
no napewno ja tylko daje do porównania tłok do silników crossowych podaj mi jaki cross czy enduro ma pierscień grubości 0,7mm??,to ze tłok jest tak jakby na stozku to wiadome,tak samo które tłoki pokrywają teflonem ? to są wybórcze jednostki których jest bardzo mało.
Prosze Cie nie pruj filozofa bo to Ci nie wychodzi.
Pozdro
Prosze Cie nie pruj filozofa bo to Ci nie wychodzi.
Pozdro
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Ktoś napisał(a):Taki który ma luz pasowania mniejszy niż maszyny cywilne.
Tłok nie bierze udziału w kompresji, nie pisz takich rzeczy bo piszesz głópoty, .
A gdzie napisałem ze tłok ma udział w kompresji?? :
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Proszę Cię nie pruj się do mnie i nie próbuj mnie uczyć, tłoki pokrywa się teflonem w maszynach torowych ale coraz częściej można taki tłok spotkać np w simsonie, 0,7mm ma pierścień KX 85 YZ ma 0,8 tą to crossy. Pisałeś coś tam że luz tłoka może być 0,05 bo silniki wysoo kręcą i wystarcza 1 pierścień ja to zrozumiałem że chodziło o szczelność pierściania, nie wiem co ty tam napisałeś bo to było bez tołku.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
ok rozumiem no ale wiesz samo to ze bedzie dopasowany tłok na 0,03mm to i tak nie wystarczy aby takowy silnik rozwijał tak potęzna moc jak np. te crossy 85mm co mają po 30kucy
A najważniejsze jest to aby srednica tłoka była wieksza od skoku wtedy bedzie(jest) silnik mocny
A najważniejsze jest to aby srednica tłoka była wieksza od skoku wtedy bedzie(jest) silnik mocny
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 38
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 110 gości