3 czy 2 pierscienie

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez endek » 3 cze 2007, o 10:40

no ty tak uważasz inni oraz ja mówie co innego ale cóż każdy robi jak uważa, :wink:
A co do wyczynów na kompresja nie jest najwazniesza w silnikach wyczynowych bowiem teraz kładą 1 na samej górze pierscień stalowy i jest on bardzo cienki ma ok 1,5mm grubosći
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 cze 2007, o 10:40

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 3 cze 2007, o 10:43

nie z tad napisał(a):Czy wy myslicie ze silnik z luzem 0,02 krócej pochodzi od takiego 0,05, to załóżcie sobie tłok z luzem 1mm to zobaczycie który tłok jest lepszy... :D
Tak jak mówi ktoś, jeśli dobrze go dotrze maszyna bedzie miała lepszą moc niż na standardowym tłoku.


Jak byś zrobił taki luz na 1mm to dopiero by ci chodził,ciekaw jestem ile minut (o ile by zapalił :)
Nie bardzo rozumiem ostatnie zdanie a jaki jest niestandardowy tłok :wink:
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Ktoś » 3 cze 2007, o 11:37

Taki który ma luz pasowania mniejszy niż maszyny cywilne.
Tłok nie bierze udziału w kompresji, nie pisz takich rzeczy bo piszesz głópoty, tłoki pokrywa się teflonem dla zmniejszenia tarcia a nie daje się większy luz, większy luz wcale nie oznacza mniejszego tarcia, pierścienie nie mają 1,5 tylko nawet poniżej 1mm do 0,7mm. Tłok ma być ciasno pasowany żeby zachować całą mieszankę w komorze korbowej luz 0,02mm jest tylko przy nóżkach tłoka przy denku jest 0,055, nie znając podstaw nie możesz mi wciskać swoich racji.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez endek » 3 cze 2007, o 12:13

no napewno ja tylko daje do porównania tłok do silników crossowych podaj mi jaki cross czy enduro ma pierscień grubości 0,7mm??,to ze tłok jest tak jakby na stozku to wiadome,tak samo które tłoki pokrywają teflonem ? to są wybórcze jednostki których jest bardzo mało.
Prosze Cie nie pruj filozofa bo to Ci nie wychodzi.
Pozdro
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez endek » 3 cze 2007, o 12:15

Ktoś napisał(a):Taki który ma luz pasowania mniejszy niż maszyny cywilne.
Tłok nie bierze udziału w kompresji, nie pisz takich rzeczy bo piszesz głópoty, .


A gdzie napisałem ze tłok ma udział w kompresji?? :?:
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Ktoś » 3 cze 2007, o 15:03

Proszę Cię nie pruj się do mnie i nie próbuj mnie uczyć, tłoki pokrywa się teflonem w maszynach torowych ale coraz częściej można taki tłok spotkać np w simsonie, 0,7mm ma pierścień KX 85 YZ ma 0,8 tą to crossy. Pisałeś coś tam że luz tłoka może być 0,05 bo silniki wysoo kręcą i wystarcza 1 pierścień ja to zrozumiałem że chodziło o szczelność pierściania, nie wiem co ty tam napisałeś bo to było bez tołku.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez endek » 3 cze 2007, o 15:10

ok rozumiem no ale wiesz samo to ze bedzie dopasowany tłok na 0,03mm to i tak nie wystarczy aby takowy silnik rozwijał tak potęzna moc jak np. te crossy 85mm co mają po 30kucy
A najważniejsze jest to aby srednica tłoka była wieksza od skoku wtedy bedzie(jest) silnik mocny
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Ktoś » 3 cze 2007, o 21:37

Ciasne pasowanie to niezbędny element tuningu nie będzie 30km z samego spasowania.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 110 gości