Sinlik Simsona w Komarze

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Adi.G. » 31 mar 2007, o 21:12

Jak ktoś ma na zbyciu 1500 zł to może sobie simka kupić ale jak ma okazję na sam silnik np. za 300 zł i ma rame z papierami to może mieć zrywną bestię np .a 500 zł :twisted:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 mar 2007, o 21:12

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Evil » 2 kwi 2007, o 14:42

Tylko za taką cenę za którą kupisz silnik w dobrym stanie wyremontowany to można już kupić simsona w dobrym stanie bez pepierów. A potem to już się da wszystko załatwić
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Postprzez Conqeror » 2 kwi 2007, o 15:23

No nie powiedzałbym .

Mój kolega ma silnik chyba zajrze do neigo i pospisuje wymiary
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Telemah » 3 kwi 2007, o 18:39

Jak chcecie powera to wsadźcie sobie silnik od wsk-125 :) .Simsony się chowają wieśniackie plastikowe chińskie skuterki też.Trzeba sobie przerobić mocowania dospawać kawał rurki wzmocnić ramę już...mamy bestię :D Ja miałem tak w ogarze, w starszych komarach jest b.delikatna rama mogłaby nie wytrzymać, mi na komarowskiej wytłaczanej ramie przestawiło tył :? ..no ale ciut wzmocniona ogarowska daje radę.Koło zębate standart. od wsk125 oczywiście wstawione po drobnej przeróbce.Po takim "tuningu" macie ok 7 KM, czyli tyle co 2,5 simsona :D .Robi wrażenie taki ogar, a najszybciej jechałem nim 94km/h a to już nie przelewki.Trzeba tylko uważać przy ruszaniu żeby nie spaść na plecy :P .Tyle że teraz wolę oryginalne pojazdy w ładnym stanie, jedziesz sobie takim komarem 20km/h który wygląda jakby go fabryka dopiero co zdziałała.....fajna rzecz :)
Telemah
 

Postprzez pawel615 » 4 kwi 2007, o 21:04

ale po co to ????
kupa roboty a wygląd też do dupy
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Postprzez KLINAR » 4 kwi 2007, o 21:27

niekoneicznie, jesli sie to wszystk ozrobi z glowa i estetycznie to wszystko bedzie ladnie wygladalo ;) no chyba ze ktos chce byle jak wsdzic silnik byleby to byl wt to inna sprawa
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Adi.G. » 4 kwi 2007, o 23:20

EEe tam wsk mam tylko 8 koni wsadzce se od jawy 350, albo mz 250 to odlecicie wprost.....na cmentarz :twisted:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Gość » 7 kwi 2007, o 22:22

Nie polecał bym takiej zmiany. Mam simsona Sr 50 z cylindrem 60ccm
ten silnik tak się "rwie" ze po pewnym czasie wyskoczy razem z mocowaniem.Ale jak kto woli.Jak dla mnie glupota totalna.
Gość
 

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 22:29

Hehe w moim SR50 tak rwało że musiałem zrobić remont zawieszenia silnika- kupić i nabić nowe gumy a i tak ta moc silnika sprawiła że musiałem kilka razy spawać to całe mocowanie silnika
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Adamo » 7 kwi 2007, o 22:50

Ja nie lubię takich kombinacji.Wolę oryginały.Jak miałem 16 lat to władowałem do ogara 205 silnik od wsk 125.Rama szybko poszła się ***.Musiałem ją naprostować pospawać i dać wzmocnienia dopiero normalnie się trzymało kupy.Stare ramy do komarów te co mają tył tłoczony z blachy są jeszcze mniej odporne.Przy zbyt silnym napędzie szybko przestawi ci tył i rama się zwichruje.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Evil » 10 kwi 2007, o 17:31

Hehe w moim SR50 tak rwało że musiałem zrobić remont zawieszenia silnika- kupić i nabić nowe gumy a i tak ta moc silnika sprawiła że musiałem kilka razy spawać to całe mocowanie silnika

Ja w swoim miałem podobnie tylko ja nie spawałem tylko wytoczyłem ten element z grubszego materiału i do tego dostpawałem uchwyt silnik który się przykręca z przodu

Adamo_From_Pomorze napisał(a):Stare ramy do komarów te co mają tył tłoczony z blachy są jeszcze mniej odporne.


To są ramy z nowszych komarów
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 332 gości