Sinlik Simsona w Komarze
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jak ktoś ma na zbyciu 1500 zł to może sobie simka kupić ale jak ma okazję na sam silnik np. za 300 zł i ma rame z papierami to może mieć zrywną bestię np .a 500 zł
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Jak chcecie powera to wsadźcie sobie silnik od wsk-125 .Simsony się chowają wieśniackie plastikowe chińskie skuterki też.Trzeba sobie przerobić mocowania dospawać kawał rurki wzmocnić ramę już...mamy bestię Ja miałem tak w ogarze, w starszych komarach jest b.delikatna rama mogłaby nie wytrzymać, mi na komarowskiej wytłaczanej ramie przestawiło tył ..no ale ciut wzmocniona ogarowska daje radę.Koło zębate standart. od wsk125 oczywiście wstawione po drobnej przeróbce.Po takim "tuningu" macie ok 7 KM, czyli tyle co 2,5 simsona .Robi wrażenie taki ogar, a najszybciej jechałem nim 94km/h a to już nie przelewki.Trzeba tylko uważać przy ruszaniu żeby nie spaść na plecy .Tyle że teraz wolę oryginalne pojazdy w ładnym stanie, jedziesz sobie takim komarem 20km/h który wygląda jakby go fabryka dopiero co zdziałała.....fajna rzecz
- Telemah
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
niekoneicznie, jesli sie to wszystk ozrobi z glowa i estetycznie to wszystko bedzie ladnie wygladalo no chyba ze ktos chce byle jak wsdzic silnik byleby to byl wt to inna sprawa
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
EEe tam wsk mam tylko 8 koni wsadzce se od jawy 350, albo mz 250 to odlecicie wprost.....na cmentarz
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Hehe w moim SR50 tak rwało że musiałem zrobić remont zawieszenia silnika- kupić i nabić nowe gumy a i tak ta moc silnika sprawiła że musiałem kilka razy spawać to całe mocowanie silnika
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Ja nie lubię takich kombinacji.Wolę oryginały.Jak miałem 16 lat to władowałem do ogara 205 silnik od wsk 125.Rama szybko poszła się ***.Musiałem ją naprostować pospawać i dać wzmocnienia dopiero normalnie się trzymało kupy.Stare ramy do komarów te co mają tył tłoczony z blachy są jeszcze mniej odporne.Przy zbyt silnym napędzie szybko przestawi ci tył i rama się zwichruje.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
Hehe w moim SR50 tak rwało że musiałem zrobić remont zawieszenia silnika- kupić i nabić nowe gumy a i tak ta moc silnika sprawiła że musiałem kilka razy spawać to całe mocowanie silnika
Ja w swoim miałem podobnie tylko ja nie spawałem tylko wytoczyłem ten element z grubszego materiału i do tego dostpawałem uchwyt silnik który się przykręca z przodu
Adamo_From_Pomorze napisał(a):Stare ramy do komarów te co mają tył tłoczony z blachy są jeszcze mniej odporne.
To są ramy z nowszych komarów
- Evil
- MotoManiak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
- Lokalizacja: Kalety
- Pojazdy: Mercedes 500 SEC
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 340 gości