co da gaźnik jikov silnikowi S-38

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

co da gaźnik jikov silnikowi S-38

Postprzez pawel komar » 16 cze 2007, o 22:17

Mam zamier założyć do komara gażnik jikov co o tym sądzicie, czy linka pasyje, co da, jakie będą efekty :?:


Wiem że trzeba dorobić kruciec żeby gaźnik trzymał się na wszystkich śrubach powiększe otwór w cilindrze jak najwięcej się da kruciec będzie wygięty do góry żeby był dostęp do szpilek
GOLF IV 1.9 TDI
pawel komar
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
Lokalizacja: Liszki

co da gaźnik jikov silnikowi S-38

Postprzez Pani Kontekstowa » 16 cze 2007, o 22:17

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Komarcio » 16 cze 2007, o 22:20

W Jikovie nie ma regulacji i moze byc problem z wyregulowaniem gaznika w rometowskim silniku
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Conqeror » 16 cze 2007, o 22:30

ja to zakładalem ale troceh neiciekawa sprawa

http://www.extreme50.yoyo.pl/023t3.htm
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez pawel komar » 17 cze 2007, o 10:23

to jaki gaźnik zastosować otrzywiście oprucz K60b bo go nigdzie nie mogę
znaleść
GOLF IV 1.9 TDI
pawel komar
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
Lokalizacja: Liszki

Postprzez endek » 17 cze 2007, o 10:29

na tym jawoski pewno bedzie wiecej palił 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 17 cze 2007, o 12:00

własnei nei . Romecik mi palił bardzo mało . Dsyza była 68 . Tylko wkurzało mnei to że na niskich gasł . Bez stożka lub filtra od ogara 200 to będzie ciężko zrobić to tak elegancko
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 17 cze 2007, o 16:38

no mozę ale jak kiedys założyłem taki do rometa kwadracika i palił wiecej niż na oryginalnym,ciut może był mocniejszy i obroty jak by mu troche wzrosły :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 17 cze 2007, o 22:33

no ale ja jeszcze powięskzałem krociec w cylindrze . Mógł ci dużo palić bo tam trzeba dobrze uszczelnić komore pływakową i wyregulować blaszke
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Jakub Knight » 17 cze 2007, o 22:37

Lepiej moim zdaniem dac sobie siana i kupic k60b :)
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Conqeror » 20 cze 2007, o 07:04

Weisz gąznik jawki jest tanszy od k60b. Ale ten gązni kjest tylko wysokobortowy co bardoz wkurza .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 232 gości