ale to jest bez sensu... na cholere to zgłaszać? drozsze ubezpieczenie bedziesz miał... wszystkich których znam to tylko wsadzili 125 i tak jezdzą na 50 niby i jest dobrze. Pozatym to nie ma róznicy wizualnej miedzy 125 a 50
No chyba że jesteśtaki uczciwy
Tuning Kingway'a Yamasaki!
Posty: 32
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
pomijając kwestię, czy ktoś jest legalistą czy nie, jak się rozwalisz z udziałem jeszcze innego pojazdu, to silnik jest "brany na warsztat", bo kiedy w wypadku bierze udział motorower, niejako z domysłu jest podejrzenie o tuning. Poza tym ubezpieczyciel chętnie wykaże, że jeździsz motocyklem zareestrowanym na motorower, a w tamim wypadku Twoje ubezpieczenie jest nieważne i płacisz koszty swoje i współzderzeńca.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
Posty: 32
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 230 gości