http://moto.allegro.pl/item179750537_ra ... nikat.html
tak jak w temacie.
Ps. To moje pierwsze słowa na forum. Do tej pory wystarczało mi czytanie. Mam nadzieję, że zaspokoicie moją ciekawość.
Sam się zabieram do rekonstrukcji komarka (silnik okrąglak), to mam nadzieję, że jak skończę to się odezwę by pokazać efekty
do czego to służy?
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Dodam ze byl stosowany w silnikach z automatycznym sprzeglem...
Apropo : Szkoda ze nie ma na forum nikogo z takowym Komarem
No, jak ktos powiedzial - moda na odnawianie Komarów I bardzo dobrze, czekamy na foto, daj tez z przebiegu prac
Apropo : Szkoda ze nie ma na forum nikogo z takowym Komarem
Sam się zabieram do rekonstrukcji komarka (silnik okrąglak), to mam nadzieję, że jak skończę to się odezwę by pokazać efekty
No, jak ktos powiedzial - moda na odnawianie Komarów I bardzo dobrze, czekamy na foto, daj tez z przebiegu prac
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
co wy za pierdoły gadacie...
jak zaciagniesz ciegno linki dekompresacyjnej to nie odpalisz komara
sama nazwa-dekompresja !!
ta linka tzw. dekompresator sluzyla do gaszenia silnika
mialem cos takiego w jawce(stadion)
gdy silnik pracowal linka zamykala cylinder, chcac go wylaczyc musiales zaciagnac linke i wtedy kompresja spadala i mopik gasł
to jest prawidłowa wersja i sie jej trzymajcie
jak zaciagniesz ciegno linki dekompresacyjnej to nie odpalisz komara
sama nazwa-dekompresja !!
ta linka tzw. dekompresator sluzyla do gaszenia silnika
mialem cos takiego w jawce(stadion)
gdy silnik pracowal linka zamykala cylinder, chcac go wylaczyc musiales zaciagnac linke i wtedy kompresja spadala i mopik gasł
to jest prawidłowa wersja i sie jej trzymajcie
Kopar GTI-reanimacja
- Gość
- MotoManiak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
- Lokalizacja: Śląsk
Gość napisał(a):co wy za pierdoły gadacie...
jak zaciagniesz ciegno linki dekompresacyjnej to nie odpalisz komara
sama nazwa-dekompresja !!
ta linka tzw. dekompresator sluzyla do gaszenia silnika
mialem cos takiego w jawce(stadion)
gdy silnik pracowal linka zamykala cylinder, chcac go wylaczyc musiales zaciagnac linke i wtedy kompresja spadala i mopik gasł
to jest prawidłowa wersja i sie jej trzymajcie
Bardzo ciekawa wersja, jednak mylisz się- dekompresator sluży przede wszystkim do ułatwienia odpalania. Co prawda w małych silnikach jego stosowanie mijało się z celem, jednak polscy konstruktorzy postanowili go zastosować.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
dzięki ciekawość swą uważam za zaspokojoną.
Jeśli chodzi o wypowiedź Gościa to się z nią nie zgadzam. Bo tak na zdrowy rozsądek jaki konstruktor zadał by sobie tyle trudu i bawił się w dekompresję, skoro do gaszenia wystarczy odcięcie zapłonu. Oczywiście w ten sposób można było pewnie zgasić mopeda, ale odpowiedź że służy to do ułatwienia rozruchu wydaje mi się jedyną na 100% pewną. Teraz już wszystko jasne jeszcze raz dzięki
Jeśli chodzi o wypowiedź Gościa to się z nią nie zgadzam. Bo tak na zdrowy rozsądek jaki konstruktor zadał by sobie tyle trudu i bawił się w dekompresję, skoro do gaszenia wystarczy odcięcie zapłonu. Oczywiście w ten sposób można było pewnie zgasić mopeda, ale odpowiedź że służy to do ułatwienia rozruchu wydaje mi się jedyną na 100% pewną. Teraz już wszystko jasne jeszcze raz dzięki
- szwagier
nie zgadzam sie....!!
powołuje sie na moge doświadczenie!!
dekompresator w 100% służy do gaszenia silnika....
stawiam dyplom technika pojazdow samochodowych, moja mature i karte semestralną Politechniki opolskiej
powołuje sie na moge doświadczenie!!
dekompresator w 100% służy do gaszenia silnika....
stawiam dyplom technika pojazdow samochodowych, moja mature i karte semestralną Politechniki opolskiej
Kopar GTI-reanimacja
- Gość
- MotoManiak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
- Lokalizacja: Śląsk
Gość napisał(a):nie zgadzam sie....!!
powołuje sie na moge doświadczenie!!
dekompresator w 100% służy do gaszenia silnika....
Prawdopodbonie obaj mamy rację - gaszenie silnika jest być może dodatkowym, nieprzewidzianym przez konstruktorów zastosowaniem tego urządzenia
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
w jakis sposob odpalisz silnik odprezajac go(dekompresujac)
to tak jakbys mial zjechana gładż cylindra albo wykrecona swiece
sorki ale chyba jestem niepełno sprytny sadzac ze im lepsza kompresja tym gorzej sie pali na koptyo...
to tak jakbys mial zjechana gładż cylindra albo wykrecona swiece
sorki ale chyba jestem niepełno sprytny sadzac ze im lepsza kompresja tym gorzej sie pali na koptyo...
Kopar GTI-reanimacja
- Gość
- MotoManiak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
- Lokalizacja: Śląsk
sam nie wiem do czego to sluzy, ale wg mnie Gosc tez ma racje, na logike mozna to wziasc, tak jak pisal Dekomprasyjna, czyli spadek kopresji, czyli moto gasnie wtedy ale bez sensu takie zastosowanie, gdyz latwiej odciac zaplon, wiec obstawialbym za wrsja Marcka chociaz nie wiem w jaki sposob miala by ulatwiac odpalanie
Ostatnio edytowano 3 kwi 2007, o 20:01 przez Alonzo, łącznie edytowano 1 raz
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Jeszcze raz podkreślam "Oczywiście w ten sposób można było pewnie zgasić mopeda,". teoria zdobyta w szkole to nie wszystko. Mogę tak powiedzieć bo swoje studia skończyłem 2 lata temu. Nie wiedziałem do czego służy ta linka ale jak się już dowiedziałem to jestem pewien że głównym jej przeznaczeniem było ułatwienie rozruchu. I na tą tezę stawiam 2 lata stażu jako mechanik gwarancyjny
- szwagier
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 310 gości