tuning tłoka
Posty: 14
• Strona 1 z 1
tuning tłoka
Witam proszę o podesłanie mi linka lub o wyjaśnienie jak zmodyfikować tłok w romecie aby zwiększyć elastyczność. Najlepiej jakiś schemat. Bo chcę zmodyfikować moje silniki 023 tłok R1 ZMD i 027 tłok r2 zmd. Chodzi mi o to podcinanie :F :F :F
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' Na szczęście nie wywaliłem Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku
-
szeszo - MotoManiak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
- Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących
Podcinasz 2mm od strony ssania. Możesz podciąć też od strony wydechu, lecz na niskich będzie słabszy a na wyższych obrotach za to mocniejszy.
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
uki napisał(a):Podcinasz 2mm od strony ssania. Możesz podciąć też od strony wydechu, lecz na niskich będzie słabszy a na wyższych obrotach za to mocniejszy.
A to się tyczy obu typów silników?
uki napisał(a):Możesz podciąć też od strony wydechu
A o ile mm?
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' Na szczęście nie wywaliłem Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku
-
szeszo - MotoManiak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
- Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących
szeszo napisał(a):A to się tyczy obu typów silników?
W sumie to obu.
szeszo napisał(a):A o ile mm?
Jak chcesz to tnij do momentu minimalnego zamknięcia okna. Zabieg nieopłacalny jbc.
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
uki napisał(a):lecz na niskich będzie słabszy a na wyższych obrotach za to mocniejszy.
W sumie o 1mm spróbuję bo i tak małego gazu nie uznaję więc nie odczuję słabego dołu.
A tak w ogóle... To czy odczuję różnicę w mocy??? Dodam że silniki są w dobrym stanie.
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' Na szczęście nie wywaliłem Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku
-
szeszo - MotoManiak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
- Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących
elo moto 1993 napisał(a):nie żebym marudził, ale Sałek radził o 3mm
Zrobię najpierw 2mm i zobaczę efekty.
A w jaki sposób powiększyć kanały bez wyciskania tulei? (nowego tematu zakładać nie chcę)
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' Na szczęście nie wywaliłem Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku
-
szeszo - MotoManiak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
- Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących
Sałek mówił o 3mm bo on cylinder podnosił od dołu i planował od góry.
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl
-
uki - MotoManiak
- Posty: 287
- Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
- Lokalizacja: Raszowa
szeszo napisał(a):A w jaki sposób powiększyć kanały bez wyciskania tulei?
Multiszlifierka z przedłużką.
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
Nie chcę nowego tematu zakładać. Mianowicie czy kranik z Simsona, Mz będzie pasował do baku Charta???
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' Na szczęście nie wywaliłem Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku
-
szeszo - MotoManiak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
- Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących
szeszo, nie radziłbym ci podcinać aż o 2 mm. Ja podcinałem o 1mm i było dobrze. Ale pamiętaj że im więcej podetniesz, tym więcej będzie palił.
"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"
95% userów przychodzi po pomoc, jeżeli jesteś te 5% wklej sobie TO do podpisu
95% userów przychodzi po pomoc, jeżeli jesteś te 5% wklej sobie TO do podpisu
-
pawelak23 - MotoManiak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 12 lip 2008, o 16:43
- Lokalizacja: Szlachta
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
A nawet WSK
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
chart ma taki sam kranik jak każdy inny romet/ komar.
A nawet WSK
Mi chodzi z simsona lub mz. Są takie bajeranckie bo maja odstojnik przeźroczysty. Ale pytam się czy da radę taki zakręcić?
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' Na szczęście nie wywaliłem Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku
-
szeszo - MotoManiak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
- Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 189 gości