tuning tłoka

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

tuning tłoka

Postprzez szeszo » 4 kwi 2010, o 18:59

Witam proszę o podesłanie mi linka lub o wyjaśnienie jak zmodyfikować tłok w romecie aby zwiększyć elastyczność. Najlepiej jakiś schemat. Bo chcę zmodyfikować moje silniki 023 tłok R1 ZMD i 027 tłok r2 zmd. Chodzi mi o to podcinanie :F :F :F
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' :D Na szczęście nie wywaliłem :) Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku :D
Avatar użytkownika
szeszo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących

tuning tłoka

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 kwi 2010, o 18:59

Pani Kontekstowa
 

Postprzez uki » 4 kwi 2010, o 19:02

Podcinasz 2mm od strony ssania. Możesz podciąć też od strony wydechu, lecz na niskich będzie słabszy a na wyższych obrotach za to mocniejszy.
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

Postprzez szeszo » 4 kwi 2010, o 19:04

uki napisał(a):Podcinasz 2mm od strony ssania. Możesz podciąć też od strony wydechu, lecz na niskich będzie słabszy a na wyższych obrotach za to mocniejszy.


A to się tyczy obu typów silników?


uki napisał(a):Możesz podciąć też od strony wydechu

A o ile mm?
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' :D Na szczęście nie wywaliłem :) Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku :D
Avatar użytkownika
szeszo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących

Postprzez uki » 4 kwi 2010, o 19:08

szeszo napisał(a):A to się tyczy obu typów silników?

W sumie to obu.

szeszo napisał(a):A o ile mm?

Jak chcesz to tnij do momentu minimalnego zamknięcia okna. Zabieg nieopłacalny jbc.
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

Postprzez szeszo » 4 kwi 2010, o 19:10

uki napisał(a):lecz na niskich będzie słabszy a na wyższych obrotach za to mocniejszy.

W sumie o 1mm spróbuję bo i tak małego gazu nie uznaję więc nie odczuję słabego dołu.

A tak w ogóle... To czy odczuję różnicę w mocy??? Dodam że silniki są w dobrym stanie.
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' :D Na szczęście nie wywaliłem :) Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku :D
Avatar użytkownika
szeszo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących

Postprzez Kuba » 4 kwi 2010, o 19:57

nie żebym marudził, ale Sałek radził o 3mm
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez szeszo » 4 kwi 2010, o 20:03

elo moto 1993 napisał(a):nie żebym marudził, ale Sałek radził o 3mm

Zrobię najpierw 2mm i zobaczę efekty.
A w jaki sposób powiększyć kanały bez wyciskania tulei? (nowego tematu zakładać nie chcę)
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' :D Na szczęście nie wywaliłem :) Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku :D
Avatar użytkownika
szeszo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących

Postprzez uki » 4 kwi 2010, o 20:43

Sałek mówił o 3mm bo on cylinder podnosił od dołu i planował od góry.
:arrow:
:arrow:
Racing 2T zapraszam --> http://racing2t.vgh.pl

:arrow:
:arrow:
Avatar użytkownika
uki
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 287
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 23:34
Lokalizacja: Raszowa

Postprzez Komar Rider » 4 kwi 2010, o 23:11

szeszo napisał(a):A w jaki sposób powiększyć kanały bez wyciskania tulei?


Multiszlifierka z przedłużką.
....::::KOMAR RIDER::::....
Avatar użytkownika
Komar Rider
@admin
@admin
 
Posty: 6013
Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
Lokalizacja: Rzepin
Pochwały: 1

Postprzez szeszo » 27 kwi 2010, o 09:46

Nie chcę nowego tematu zakładać. Mianowicie czy kranik z Simsona, Mz będzie pasował do baku Charta???
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' :D Na szczęście nie wywaliłem :) Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku :D
Avatar użytkownika
szeszo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących

Postprzez pawelak23 » 27 kwi 2010, o 11:37

szeszo, nie radziłbym ci podcinać aż o 2 mm. Ja podcinałem o 1mm i było dobrze. Ale pamiętaj że im więcej podetniesz, tym więcej będzie palił.
"Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny"

95% userów przychodzi po pomoc, jeżeli jesteś te 5% wklej sobie TO do podpisu
Avatar użytkownika
pawelak23
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 16:43
Lokalizacja: Szlachta

Postprzez marcing17 » 27 kwi 2010, o 14:37

chart ma taki sam kranik jak każdy inny romet/ komar.
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Tomciosz » 27 kwi 2010, o 14:44

A nawet WSK :P
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Postprzez szeszo » 27 kwi 2010, o 20:51

chart ma taki sam kranik jak każdy inny romet/ komar.


A nawet WSK :P


Mi chodzi z simsona lub mz. Są takie bajeranckie bo maja odstojnik przeźroczysty. Ale pytam się czy da radę taki zakręcić?
Jestem hardkorem... uderzyłem Chartem w....... ,,dzika'' :D Na szczęście nie wywaliłem :) Ugięta stopka i podrapany tłumik. A co z dzikiem? Nie wiem zbiegłem z miejsca wypadku :D
Avatar użytkownika
szeszo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 21 lut 2010, o 22:02
Lokalizacja: Nie znaleziono pasujących


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 189 gości