Tuning 023

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez plaster6 » 3 maja 2010, o 17:46

Adamas1 napisał(a):dzięki :] i ich nie ruszać? jeżeli skróce jedną stronę to będzie mocniejszy ogólnie? na wolnych i na wysokich?


Jeśli nie chcesz stracić dołu za bardzo to podpiłuj 1,5mm od strony kanału ssącego...odczujesz przyrost mocy na średnich obrotach 8)
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 maja 2010, o 17:46

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adamas1 » 3 maja 2010, o 18:12

plaster6 wielkie dzięki :P Jutro/pojutrze biorę się do pracy :D
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez adrian » 3 maja 2010, o 18:45

a po takich przeróbka ile sie bedzie krecił? bo bym spawak dorobił
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Postprzez plaster6 » 4 maja 2010, o 23:47

adrian napisał(a):a po takich przeróbka ile sie bedzie krecił? bo bym spawak dorobił


To zależy co chcesz wykonać ? ...spawka jak już to nie więcej niż 6500-7000 rpm
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Adamas1 » 5 maja 2010, o 08:49

no właśnie, dużo to daje? ja póki działa to nie ruszam... jak się rozpiepszy to wtedy dopiero będe modyfikował :]
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez plaster6 » 5 maja 2010, o 12:25

Adamas1 napisał(a):no właśnie, dużo to daje? ja póki działa to nie ruszam... jak się rozpiepszy to wtedy dopiero będe modyfikował :]


Powiem tak sam mam spawka przy 50/4 i bez tłumika to moto prawie wcale nie jedzie,a co do tego podcinania to daje to tyle ze moto będzie wyżej kręcił i moc się przeniesie wyżej żebyś mógł wykręcić większe obroty.
plaster6
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 576
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Artur » 7 maja 2010, o 15:17

W sumie k60b nie potrzebujesz, wystarczy gm12, rozwiercić na 14, już koledzy na forum to robili i poszukać jakiejś większej dyszy, podobno można 60 dostać jakieś i lepiej to chodzi jak k60b, a jeżeli chodzi o tuning, to tak, możesz wydechowy od góry podpiłować 1mm, nóżki też możesz rzeczywiście skrócić o 1mm, więcej nie polecam, bo tak jak konik pisał może to zaszkodzić, w życiu 3 mm, i do tego jakiś dobry wydech, oczywiście jeszcze głowicę możesz splanować, to powinno wystarczyć na początek. :F

Prosiłeś o mapkę, sorry, że paincie, ale możesz skorzystać, to taka moja propozycja jak to można przerobić. :wink:
Obrazek

Te czerwone paski to miejsca, gdzie można kanały poszerzyć, jak dasz radę. :wink:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez adrian » 8 maja 2010, o 18:41

Dzięki wielkie :) teraz nie mam czasu sie z tym bawic bo robote załapałem... ale jak cos wyczaruje to dam foty :D
For those about to rock, we salute you!
Avatar użytkownika
adrian
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3008
Dołączył(a): 6 sie 2007, o 08:38
Lokalizacja: Oświęcim
Pochwały: 31
Pojazdy: Audi A7

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 163 gości