co byście zrobili jak byście mieli kase i simsona
ja bym zrobił
-cylek 70ccm
-gaźnik amal
-wydech na dwóch tłumikach leo vinci
-kosz sprzęgłowy 70
-zębatkę wiekszą
-wypełniony wał
- i magneto vaspe
no ile by taki ciągnoł co byście dołożyli
co byście zrobili
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
co byście zrobili
GOLF IV 1.9 TDI
- pawel komar
- MotoManiak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
- Lokalizacja: Liszki
pawel komar napisał(a):-wydech na dwóch tłumikach leo vinci
Po co dwa wydechy? Oświeć mnie
pawel komar napisał(a):- i magneto vaspe
Nie vaspe tylko vape
Ja bym dał se siana z vape i kupiłbym skrzynie 5 założyć 70 6 kanałową
gość takie robi w częstochowie link- http://www.tuningdwusuw.prv.pl/
ceny kosmiczne ale przynajmniej cylki ddr, dać amal z dyszą główną 90, kosz od s70 zębatkę 17 wał tuning i hula 100 bez zbędnych dodatków jak leovinci czy vape
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
sprzedal simka dołozyłbym tą kase i kupił jakieś enduro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no mozna do simsona założyć jakiś silnik włoski badz japoński 125 i dopiero bedzie siiiuuuuuu
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
można mniejszym kosztem wybić samemu tuleję, porobić 6 kanałów, popodnosić wszystkie kąty, kosz sprzęgłowy S70, wał wypełnić, szlif na 60ccm, wydech AOA1 czy 2, rozwiercić gaźnik na 18mm, lub kupić jakiegoś amala, i będzie też niezłe siuuuu :D:D a koszt sporo niższy
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
co do dwóch tłumników to by były po obu stronach
oto mi chodzi kto by co zrobił bo kupić sobie motor wsk czy mz lub coś innego to łatwizna a tuning to już poważna sprawa
jedzie jakiś markowy kibel bez blokady z 2007 roku a tu go bierze simak 50ccm(no tak na prawde to 70ccm) i gostek się spali ze wstydu że go wzioł 20 letni motor
ja mam sima s-51 z cylkiem 70ccm i jeste postrachem skuterów licznik mam do 80 to nie wiem ile jedie bo zamknie licznik ale taką prętkość rozwijam tylko po międy wsiami bo w terenie nie pruje (choć bym się kłucił) raz tylko mnie wzioł skuter ale po tuningu kosmicznym szedł ponad 100 ale nie wiem jaka to była marka a ja jechałem 80
oto mi chodzi kto by co zrobił bo kupić sobie motor wsk czy mz lub coś innego to łatwizna a tuning to już poważna sprawa
jedzie jakiś markowy kibel bez blokady z 2007 roku a tu go bierze simak 50ccm(no tak na prawde to 70ccm) i gostek się spali ze wstydu że go wzioł 20 letni motor
ja mam sima s-51 z cylkiem 70ccm i jeste postrachem skuterów licznik mam do 80 to nie wiem ile jedie bo zamknie licznik ale taką prętkość rozwijam tylko po międy wsiami bo w terenie nie pruje (choć bym się kłucił) raz tylko mnie wzioł skuter ale po tuningu kosmicznym szedł ponad 100 ale nie wiem jaka to była marka a ja jechałem 80
GOLF IV 1.9 TDI
- pawel komar
- MotoManiak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 21:16
- Lokalizacja: Liszki
to prawda ze kupienie wiekszego motocykla to latwizna ale bez przesady nie bede wydawal na tuning simsona tyle kasy ze moglbym sobie kupic duzy motocykl, tuning dla mnie to jak ja sam kombinuje w cylindrze a nie kupuje gotowce
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
ale co ci po dużym motorze jak nie możesz nim jeździć? jak na mój gust to nie jest rozwiązanie
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
niektorzy moga niektorzy nie zreszta taki simson tuningowany to tez juz motocykl, a pakowanie mnostwa kasy w simka to glupota, tuning tak ale bez przesady przeciez to co on wymienil to wychodzi drugi simson
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Sam simson kosztuje cos kolo 1500zł plus ten tunign to naprawde sporo a tak mozesz kupic wsk 125 zbeira sie do 100 km/h jak kupsiz dobrą, cena jakies 800zł to juz suepr sprzet i robisz tuning na 14km mniejsze zebati i masz potwora
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
- ronio
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1941
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
- Lokalizacja: Szczytno
ale WSKi nie zarejestrujesz na motorower! co komu po wieśce którą strach jeździć po drogach publicznych? no ale z tymi kosztami to prawda, może nie WSKę, ale np. Suzi RG80 byś sobie kupił za równowartość simsona i tuningu...
ten który ja zaproponowałem, jest jak najmniejszym kosztem, z jak największym swoim nakładem pracy. przecież kosza sprzęgłowego od S70 nie trzeba kupować a zębatki tańsze, wybić tuleję z simsona można domowymi sposobami, koszt dorobienia kanałów to koszt dobrego wiertła, pilnika, i masy nerwów. koszt przeróbki na AOA2 nei przekracza kosztu dorabiania kanałów, wypełnienie wału kosztuje tyle co 2 korki od wina (są w tych powyżej 5zł-jeśli nie mamy korka można sobie kupić i spożyć, nie zatrujemy się, bo jak już jkest nawet korek to siary tyle nie ma) koszt rozwiercania gaźnika to też koszt pilnika i wiertła... poza tym szlif można zrobić a nie trzeba, a koszt szlifu przynajmniej u mnie to koło 5 dych... tak więc koszt poniżej stówki, a osiągi powinny się zdecydowanie podnieść! tuning simsona wcale nie musi być taki drogi, o ile ktoś się nie boi pilnika. bo jaki jest sens kupowac np. cylek RZT, jeśli można kupić z almotu wzmacniany o takich samych wszystkich oknach za mniejsza kasę? albo można się spytać o wymiary okien znajomego posiadającego ten cylinder i samemu przerobić! jak ktoś się boi to wydaje szmal, a przecież nie o to w tuningu chodzić powinno...
ten który ja zaproponowałem, jest jak najmniejszym kosztem, z jak największym swoim nakładem pracy. przecież kosza sprzęgłowego od S70 nie trzeba kupować a zębatki tańsze, wybić tuleję z simsona można domowymi sposobami, koszt dorobienia kanałów to koszt dobrego wiertła, pilnika, i masy nerwów. koszt przeróbki na AOA2 nei przekracza kosztu dorabiania kanałów, wypełnienie wału kosztuje tyle co 2 korki od wina (są w tych powyżej 5zł-jeśli nie mamy korka można sobie kupić i spożyć, nie zatrujemy się, bo jak już jkest nawet korek to siary tyle nie ma) koszt rozwiercania gaźnika to też koszt pilnika i wiertła... poza tym szlif można zrobić a nie trzeba, a koszt szlifu przynajmniej u mnie to koło 5 dych... tak więc koszt poniżej stówki, a osiągi powinny się zdecydowanie podnieść! tuning simsona wcale nie musi być taki drogi, o ile ktoś się nie boi pilnika. bo jaki jest sens kupowac np. cylek RZT, jeśli można kupić z almotu wzmacniany o takich samych wszystkich oknach za mniejsza kasę? albo można się spytać o wymiary okien znajomego posiadającego ten cylinder i samemu przerobić! jak ktoś się boi to wydaje szmal, a przecież nie o to w tuningu chodzić powinno...
- zielarz
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 183 gości