Zembatki 38 i 13 z do ogara 200

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Zembatki 38 i 13 z do ogara 200

Postprzez rydzu NGK » 1 cze 2010, o 18:25

siema kupiłem dzisiaj zembatki 13 i 38 zembów wiem ,że pasują itp tylko mam pytanie oprzy mojej wadze 60 kg ogar bedzie łatwo ruszał i jaki bedzie jego v-max cczy lepiej dac 38z i 11z czy moze do jawki i z rzodu 13 z jak zrobić??
7 cudów PRL:
1. Każdy miał pracę.
2. Mimo, że każdy miał pracę, nikt nigdy nie pracował.
3. Nawet mimo tego, że nikt nie pracował, plan był zawsze wykonany w ponad 100%.
4. Nawet mimo tego, że plan był wykonywany w ponad 100%, nie można było niczego kupić.
5. Nawet mimo tego, że nie można było niczego kupić, wszyscy mieli wszystko.
6. Nawet mimo tego, że wszyscy mieli wszystko, wszyscy kradli.
7. Nawet mimo tego, że wszyscy kradli, nigdy niczego nie brakowało
Avatar użytkownika
rydzu NGK
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 15:19
Lokalizacja: Ełk

Zembatki 38 i 13 z do ogara 200

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 cze 2010, o 18:25

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kuba » 1 cze 2010, o 19:33

ło jeska ale żeś set wymyślił, załóż i się przekonaj, skoro już kupiłeś :P
PS. masz błąd ortograficzny w temacie, są zęby a nie zemby
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni :]
Avatar użytkownika
Kuba
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 6491
Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
Lokalizacja: Tworóg
Pochwały: 2

Postprzez irek_02gf » 1 cze 2010, o 19:38

Zrywa będzie miał ło :F

Nogami bedziesz się odpychał przy ruszaniu na taki SetUpie :facepalm:
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Bartezz » 1 cze 2010, o 19:49

Najlepszy zestaw (jeżeli zależy ci na prędkości) to proponuję na przód założyć 13z, a na tył serie czyli 55z, a jeśli chciałbyś mieć motor bardziej zrywny to wtedy załóż 12z i tył serie :wink: Na 13z z przodu i 38 z tyłu to tak jak mówią koledzy wyżej będziesz musiał się nogami od ziemi odpychać żeby ruszyć z miejsca, na 11z z przodu i 38 z tyłu to może by to jakoś jechało :) Ja tego nie sprawdzałem i nie powiem Ci dokładnie ile Ogar pojedzie na tym przełożeniu, najlepiej będzie jak założysz i sam się przekonasz :P
Avatar użytkownika
Bartezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1049
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 17:53
Lokalizacja: Porąbka
Pochwały: 4
Pojazdy: Scirocco GT, Golf I, Motorynka Pony 301, CZ 175

Postprzez irek_02gf » 1 cze 2010, o 20:11

12/44 to max.
Ale i tak na tł seria najlepsza, poza tym małe zębatki tzn 33-44z mają inny profil niż te Ogarowe 55z i łańcuch może iść nie równo.
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Laszlo » 1 cze 2010, o 21:01

Próbowałem kiedyś taki zestaw, trójkę to wrzucisz z górki.
Zresztą polecam przekonać się samemu ;]
-Jak byś ostatni raz jechał motocyklem, to jak byś jechał?
-zapie*ał bym ile wlezie ;]
Avatar użytkownika
Laszlo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 16:04
Lokalizacja: Gorzkowice

Postprzez Hubertt » 1 cze 2010, o 21:56

też tak miałem w jawce kiedyś ;]
przod 11z a tył 38 lub 44 szła ładnie.
Avatar użytkownika
Hubertt
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 707
Dołączył(a): 20 maja 2009, o 18:24
Lokalizacja: Brzozów

Postprzez Romecik2t » 19 cze 2010, o 17:14

ile żeście na takim setupie jechali? kolega miał w jawce z tyłu 35z czy jakos tak to była słąba ale jak wpadła w rezo to leciała z 90km/h
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Postprzez Tomciosz » 19 cze 2010, o 21:28

Kolega ma w swoim 12/44 lub 11/44, ale jak się bujnie to ło ho ho.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Postprzez Konik » 22 cze 2010, o 13:49

Lepiej na przód dopasować 14z z wski 125.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez rydzu NGK » 22 cze 2010, o 18:40

Zmieniłem zembatki z przodu 11z a z tyłu 38z i powiem wam 1 nie opłaca się lepiej dać 13 z przodu i starczy ogar na 38z miał muła i przy v-maxie nei osiągał pełnej prędkosci
7 cudów PRL:
1. Każdy miał pracę.
2. Mimo, że każdy miał pracę, nikt nigdy nie pracował.
3. Nawet mimo tego, że nikt nie pracował, plan był zawsze wykonany w ponad 100%.
4. Nawet mimo tego, że plan był wykonywany w ponad 100%, nie można było niczego kupić.
5. Nawet mimo tego, że nie można było niczego kupić, wszyscy mieli wszystko.
6. Nawet mimo tego, że wszyscy mieli wszystko, wszyscy kradli.
7. Nawet mimo tego, że wszyscy kradli, nigdy niczego nie brakowało
Avatar użytkownika
rydzu NGK
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 kwi 2010, o 15:19
Lokalizacja: Ełk


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 287 gości