Cylek 023 ile podnieści okna ?? lekkie rasowanie
Posty: 59
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
jakimś cudem może i sie zrobi, ale dajcie spokój, jaką będa miały przepustowość? jak to mówią-zamiast dużo sie pieprzyć ale z gównianym efektem, lepiej szybciej a w dobrą dziure :F
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Mariusz napisał(a):jakimś cudem może i sie zrobi, ale dajcie spokój, jaką będa miały przepustowość? jak to mówią-zamiast dużo sie pieprzyć ale z gównianym efektem, lepiej szybciej a w dobrą dziure :F
Może i te 50/4 jest przereklamowane ale jak dla mnie efekt większy niż po sałku,macie jak ktoś nie dowierzał http://504.spawak.wkrecanie.patrz.pl
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
http://www.bikepics.com/pictures/939720/
to zdjęcia cylindra TYLKO po dorobieniu kanałów tam było pełno modyfikacji z rozwiercaniem kanałów tak samo jak w poprzednim cylindrze. fakt że mija się to z celem jeśli chodzi o zwyczajną jazdę ale naprzykład samo dorobienie kanałów bez zmieniania czegokolwiek ma sens bo poprawia elastyczność itp. ostry tuning kończy sie urwanymi wałkami zdawczymi połamanymi trybami przekręcającym się wałem...
na tłoku tworzą się fajne wzorki przy 4 kanałach
http://www.bikepics.com/pictures/859545/
a jeszcze fajniej łamią się wałki i tryby
http://www.bikepics.com/pictures/881695/
http://www.bikepics.com/pictures/881672/
to zdjęcia cylindra TYLKO po dorobieniu kanałów tam było pełno modyfikacji z rozwiercaniem kanałów tak samo jak w poprzednim cylindrze. fakt że mija się to z celem jeśli chodzi o zwyczajną jazdę ale naprzykład samo dorobienie kanałów bez zmieniania czegokolwiek ma sens bo poprawia elastyczność itp. ostry tuning kończy sie urwanymi wałkami zdawczymi połamanymi trybami przekręcającym się wałem...
na tłoku tworzą się fajne wzorki przy 4 kanałach
http://www.bikepics.com/pictures/859545/
a jeszcze fajniej łamią się wałki i tryby
http://www.bikepics.com/pictures/881695/
http://www.bikepics.com/pictures/881672/
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
A on dalej to samo hah obrotomierzem do 4 suwa Ci chyba pokazł Ktoś, z tego co widziałem to jesteś ogranięty w sprawie tuningu więc odnieś się do tych 13 tysięcy obrotów bo już nie moge. Wiesz kto miał? Elomoto ale to s38.... ludzie mówcie co chcecie ale 13 tysięcy bądź więcej na luzie wykręca CR 250 mojego szwagra :lol: Zresztą każdy widział jego filmik i ocenie po głosie ile kręci nie mam siły czytać już tych głupot o 13 tysiącach obrotów skoro Ktoś napisał że wykręcił max 10k przy takich przeróbkach i osprzęcie a nie k60b i tłumiku z simsona przerobionym Wszyscy się już śmieją a ty dalej idziesz w zaparte jakby wszyscy byli tepi tylko nie ty .
A tak na boku, Ktoś tworzysz jeszcze coś z tym silnikiem czy już zaniechałeś prac?
A tak na boku, Ktoś tworzysz jeszcze coś z tym silnikiem czy już zaniechałeś prac?
-
Kamil - *supporting
- Posty: 952
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
- Lokalizacja: Rbk/ okolice.
miałem w planach więcej modyfikacji membrana itp ale nie miało to większego sensu i tak ten silnik był bardziej jako zabawka bo bardzo ciężko było jeździć na 2 biegowej skrzyni poza tym po 500km łożysko na wale od strony sprzęgła trzeba wymieniać od strony magneta łożyska o dziwo wytrzymywały, sprzęgło też nie wytrzymuje kosze się urywają dlatego dałem sbie spokój aczkolwiek ostatnio naszła mnie chęć dalszej zabawy dla samego rekordu mocy z 023 myślałem nad 6 kanałami, tylko po co jak nie mam już ramy haki silnika gieły się jak z plasteliny i między innymi dlatego dałem sobie spokój. Niegługo będę miał MZ 150 i tam zajmę się tuningiem na starcie 6 płuków myślę też nad wydechem bo mam dostęp do migomatu a elementy mogę mieć wycięte laserowo także może coś ciekawego wyjdzie
13 tys jest niemożliwe do osiągnięcia w tych silnikach bez ich zniszczenia! urwie korbowód albo wyleci magneto deklem i gdzieś sobie pojedzie byćmoże udałoby się osiągnąć wyższe obroty gdyby udało się wyeliminować t wibracje ale to wymaga innego wyważenia wału, wywalenia magneta i wczesnego zapłonu także silnik palony na pych
13 tys jest niemożliwe do osiągnięcia w tych silnikach bez ich zniszczenia! urwie korbowód albo wyleci magneto deklem i gdzieś sobie pojedzie byćmoże udałoby się osiągnąć wyższe obroty gdyby udało się wyeliminować t wibracje ale to wymaga innego wyważenia wału, wywalenia magneta i wczesnego zapłonu także silnik palony na pych
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Ktoś napisał(a):http://www.bikepics.com/pictures/939720/
to zdjęcia cylindra TYLKO po dorobieniu kanałów tam było pełno modyfikacji z rozwiercaniem kanałów tak samo jak w poprzednim cylindrze. fakt że mija się to z celem jeśli chodzi o zwyczajną jazdę ale naprzykład samo dorobienie kanałów bez zmieniania czegokolwiek ma sens bo poprawia elastyczność itp. ostry tuning kończy sie urwanymi wałkami zdawczymi połamanymi trybami przekręcającym się wałem...
na tłoku tworzą się fajne wzorki przy 4 kanałach
http://www.bikepics.com/pictures/859545/
a jeszcze fajniej łamią się wałki i tryby
http://www.bikepics.com/pictures/881695/
http://www.bikepics.com/pictures/881672/
...powiem ci fajnie ci to wyszło,a możesz zdradzić jak dowiercasz płuki żeby nie otwierały się niżej jak pierścienie ?
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Konrad napisał(a):Zapewne najpierw wierci kanał, potem frezuje okno. Całość jest ostatecznie wykańczana.
Zapewne masz racje,bo tulei wybić się nie da a innego rozwiązania tez nie widzę...jak się ma dostęp do odpowiednich narzędzi to wszytko idzie.
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Ktoś te twoje płuki to sa przynajmniej jakoś fajnie zrobione, a może Elomoto pokaż swoje płuki jak ładnie zrobione hmm? haha
13k to nawet mój simson na luzie nie kręci, wydech 25,5, płuki 34,5 full osprzęt... także takie bajki o komarach kręcącyh kosmiczne obroty to miedzy książki.
13k to nawet mój simson na luzie nie kręci, wydech 25,5, płuki 34,5 full osprzęt... także takie bajki o komarach kręcącyh kosmiczne obroty to miedzy książki.
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
wiertarka, multiszlifierka frezy pilniki iglaki i od cholery pracy... kanały doprowadzające są wyfrezowane częściowo w tulei częściowo w aluminium tam gdzie biegną nadlane kleju epoksydowego by w razie przebicia nic się nei stało, niestety to ciężka robota...trzeba dużo cierpliwości
[ Dodano: 05 Cze 2010, 16:10 ]
a co do zamków to mogą one przechodzić przez okna nie większe niż 0,2D jest to często stosowane w silnikach wyczynowych gdzie poprostu nie ma miejsca, daje się tam małe okienka i tyle.
[ Dodano: 05 Cze 2010, 16:11 ]
a i jeszcze coś, zamek musi wypadać na środku okna i pierścień dobrze jest bardzo delikatnie sfazować od dołu i od góry choć nie jest to wymagane.
[ Dodano: 05 Cze 2010, 16:10 ]
a co do zamków to mogą one przechodzić przez okna nie większe niż 0,2D jest to często stosowane w silnikach wyczynowych gdzie poprostu nie ma miejsca, daje się tam małe okienka i tyle.
[ Dodano: 05 Cze 2010, 16:11 ]
a i jeszcze coś, zamek musi wypadać na środku okna i pierścień dobrze jest bardzo delikatnie sfazować od dołu i od góry choć nie jest to wymagane.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Posty: 59
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 189 gości