Koło z przodu na ..

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Koło z przodu na ..

Postprzez Conqeror » 23 lip 2007, o 23:26

tył . Może głupie ale czy da sie tak zrobić . Moje tylne ma słabe hamulce . Kwestai dokręcenai zębatki ne ijest taka trudną dziury , nagwintować i dokręcić . Może koło jest węższe ale kwestia podkładek i ośki
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Koło z przodu na ..

Postprzez Pani Kontekstowa » 23 lip 2007, o 23:26

Pani Kontekstowa
 

Postprzez RUDY » 24 lip 2007, o 00:32

Z przodu masz o wiele węższy bęben i chyba nie wejdą śruby od zębatki a poza tym będziesz musiał jakoś skalibrowanych zębatkę żeby była prosto przykręcona..zębatka także by musiała być na jakiś dystansach i hamulec może nie dostawać do tego bolca...wiec nie ma chyba sensu takie coś robic :wink:
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Conqeror » 24 lip 2007, o 07:50

Tam gdize bym przykręcił zębatke jest ślimak więc problemów by dużych nei było . Daje ośke od tylnego koła, łożyska swoją drogą . Drut od hamowania by sie wybieło. Wiesz tka sobie myślałem bo hamulce tylne mam kiepskei , bo to koło jest w środku wyjeżdzone
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mateusz » 24 lip 2007, o 08:44

Kupcie sobie wierchowine - tam są przemienne koła ;)
Swobodnie można zmieniać z przodu na tył i odwrotnie :)
Mateusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3683
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
Lokalizacja: WM 6668A

Postprzez ronio » 24 lip 2007, o 10:27

Tak jak w izu, ruskie sprzety :P a pzoatym to ja bym poszukal calego kola za pare groszy a tak to meczarnia i jeszcze mozesz poniszczyc koło
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Adi.G. » 24 lip 2007, o 10:28

w simie też są przemienne koła tak jak w osie :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez KLINAR » 24 lip 2007, o 15:27

w wsk tez :] w stelli, w mz i pewnie tez w wielu innych motórach :]
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Komarcio » 24 lip 2007, o 15:36

W Jawce tez
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt ;)
Avatar użytkownika
Komarcio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1672
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Pawlus » 24 lip 2007, o 15:41

:D teraz beda wszyscy pisać gdzie są przemienne koła :D

Conqeror spróbuj wyregulowac hamulec dokręcając tą śrubkę na pręcie, jak nic nie da, to weź małą tulejkę i wsadź na tym pręcie między końcówką dźwigni hamulca (ta przy kole) a śrubką dokręcającą ją (sam tak mam, a hamulce mam miażdżące, wszyscy zazdroszczą :P). Jeśli to nie pomoze to wymień szczeki hamulcowe, w ostateczności wymiana koła tylnego.
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez RUDY » 24 lip 2007, o 16:07

Pawlus ale jak za dużo naciągniesz jest możliwość ze przy hamowaniu sprężynki z szczek wylecą :wink:
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Pawlus » 24 lip 2007, o 16:12

u mnie jak narazie nic dziwnego się nie działo, owszem moze tak byc, dlatego trzeba to zrobić z rozwaga, ale w sumie mozna wymienic sprezyny na wieksze :P
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez KLINAR » 24 lip 2007, o 16:13

albo ze poprosry szczeki beda tarly o beben bez przyciskania dziwgni hamulca
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Pawlus » 24 lip 2007, o 16:18

no ale bez przesady, trzeba to zrobic tak żeby była minimalna przerwa miedzy szczekami a bebnem, wtedy efekty sa najlepsze
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Conqeror » 24 lip 2007, o 22:31

Wszystko roibłem oprocz wymainy koła. Ma dziwgnei od WSKi ja staje na niej ( 65 kg) i h.. chamuje . A t oprzednei koło co mam jest 17 i hamulce brzytwy
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Conqeror » 26 lip 2007, o 20:06

Podmieniłem koło , (nieładnie to zrobiłem ale co tam ) i nadal nei chdozi . Okładziny są po prostu ***.. a mi nie hamuje . Ale za to tamtemu kolesiowi działa całkiem sprawnie :evil:
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 103 gości