wiatr 175/4/2M
Posty: 33
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
wał nie jest zwykłym elementem o stałym środku ciężkości bo przenosi ruch opbrotowy na ruch posuwisto zwrotny, można wyważyć go na jakieś obroty i będzie miał wtedy najmniejsze wibracje ale już na innych obrotach nic to wyważenie nie da. wały wyważa się mniejwięcej w zakres obrotów przy którym silnik będzie najczęściej pracował i to cała filozofia. jako ciekawostka: wał w silniku junaka był wyważany doświadczalnie, wkręcane były w niego odważniki żeby uzyskać pożądany efekt.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
co ma romet do wuechy? to że w komarze na 40% sie wywarza to sprawa rometa, najlepiej by było szukać czegoś o podobnych parametrach i tam sprawdzać na ile procent sie wyważa i robić.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
nie znajziesz niczego o "podobnych" parametrach bo zbyt wiele czynników ma wpływ chociażby mocowanie silnika w ramie to jeden z ważniejszych czynników jak wyważać wał! inny typ mocowania wymaga już innego wyważenia. tak czy siak toczenie wału nie ma sensu więc nie ma co dyskutować chyba że ktoś założy nowy temat o tym.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Posty: 33
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 155 gości