Plomba w gaźniku Simson

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Conqeror » 31 lip 2007, o 23:12

Może to po prostu kwestia regulacji . Ustawienai powietrza
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 lip 2007, o 23:12

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Maciek93 » 1 sie 2007, o 00:20

Ale jak ktos robi zaawansowany tuning to jemu chodzi o jak najwiecej kucy i robi zeby mial jak najwiecej .Mi to niewiele dalo ale zawsze to cos.
Maciek93
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 654
Dołączył(a): 30 mar 2007, o 19:27
Lokalizacja: Rozalin/Nowa Dęba

Postprzez Evil » 1 sie 2007, o 00:46

jak ktoś robi zaawansowany tuning simsona to nie monuje Simsonowskiego starego gaźnika :lol:
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Postprzez Adi.G. » 1 sie 2007, o 00:48

ja uważam że już gm12f jest lepszy od orginalnego simsonowskiego gaźnika :P z orginalnego zawsze coś ciekło, zawsze muliło, strasznie niewdzięczny gaźnik, uznaję tylko binga albo amala i kropka
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 1 sie 2007, o 01:10

gm lepszy? ojjj... prosze mi tu nie bluźnić :lol: mam k35b i pomimo że to bardzo ubogi gaźnik, to jakoś lepiej mi się na nim jeździ niz na tym polskim wynalazku. jak ciężko odpalić to zmienię mieszankę śrubką i 2 kopy i po sprawie. poza tym brak ssania wynagradzam sobie przechylaniem moto na prawy bok i pompowaniem pływakiem, więc nawet w chłodne poranki daję rade w miarę komfortowo odpalać :) poza tym jak się zmieni miesznkę to od razu po odpaleniu rano można go wkręcać jak się chce, nie ma tego mulenia przy dodaniu gazu, potem jak sie moto rozgrzeje to śrubeczką przykręcamy i jedziemy dalej :) a polak? ech... słaby, mały, i wiadomo jaki jeszcze :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 1 sie 2007, o 01:11

ale ja porównije gaźnik simsona do gm a nie go k35 :P wiadomo że k60b bije wszystkie "tanie" gaźniki na głowę :mrgreen:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 1 sie 2007, o 01:59

no a ja do k35b, i wychodzi na to że GM słabo wychodzi :P a skoro tak słabo wychodzi w porównaniu z k35b, to podejrzewam że i z 16n* będzie słabo wychodził :P poza tym mi z polskiego gaźnika też coś ciągle kapało, nie szło motoru odpalić, itd., i wogóle słaby to gaźnik :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Hiheek » 1 sie 2007, o 14:49

Oryginalny gaźnik simsonowski jest dość dobry prosty w regulacji, nie zalewa go po przechyleniu na którąś strone, jedyna wada to to że minimalnie benzynka cieknie z komory pływakowej. Według mnie orygialny simson bez tuningu jeździ na tym gaźniku bardzo dobrze.
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

Postprzez Junak » 1 sie 2007, o 23:27

a mi z gm nic nie kapie, tylko czasem przez filtro powietrza ucieka, rano odapala na 1 czasem na 2 i na obroty wchodzi moment po odpaleniu, miałem nowy gaźnik i rano żeby zapalić musiałem kopnąć z 10-15 razy albo brać na pych i ciekł niemiłosiernie. Kupiłem nowy tylko dlatego że po chwili jazdy na starym komar gasł. Ale teraz oddałem nowy do sklepu kase po drobnych "negocjacjach" oddał, i mam nadzieje że znajde sposób na naprawienie starego.
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez SZAJBUS_SzeF » 5 sie 2007, o 10:25

chcecie tuningowac to kupcie sobie gaźnik 16N3-5 albo cylinder rzt power i gaźnik amal, mikuni lub kehen*

* niewiem czy dobrze napisalem ;)
"A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!" Leopold Staff
Obrazek
Avatar użytkownika
SZAJBUS_SzeF
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 585
Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 16:46
Lokalizacja: Lędziny woj. Śląskie
Pojazdy: FSO Polonez 1984 Jawa 350 1989 Simson s51 Enduro 1988

Postprzez matheush » 15 sie 2007, o 16:01

Wyciąganie "plomby"? Skąd taki poj***ny pomysł? Z zęba wyciągnij sobie plombę - wtedy dopiero poczujesz kopa. :)

K**wa ludzie, ale wy też czasami macie pomysły...
-------------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/matheush/
-------------------------------------------------------
RZT POWER 70 ccm
Amal 19mm
Tłumik FI 32mm enduro
Wał i kosz S70 MZA
Łożyska SKF C3
Avatar użytkownika
matheush
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 19:32
Lokalizacja: Lipy

Postprzez Konrad » 15 sie 2007, o 16:09

dokładnie :!: A gaźnika gm12f niedoceniacie,przecierz to dobry materiał na przeróbkę do 15mm i na puszkę do piwa też :wink: Ja mam 2 przerobione gaźniki i chodza jak żyleta. :)
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez ABRUZZI » 15 sie 2007, o 16:43

moim zdaniem oryginalny gaznik simsona jest dobry na orykinalnych czesciach jedyne przerubki jakie sa dopuszczalne z tym gaznikiem to przerobienie tlumnika na A0A1 i podniesienie okna wydechowego o 1-1,5 mm
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 179 gości