Witam chcialbym usprawnić mojego ogara 205 mechanicznie czyli jaki silniczek wybrać?
Od Simsona[3-4biegowy],od charta,czy kwadraciak 3 biegi[019]?
Chodzi o moc oraz łatwość montażu to znaczy w 019 nie ma problemu ale jak u charta i Simsona?
Ogar 205 po tuningu
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Ogar 205 po tuningu
Marek
- maresca644
- MotoManiak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 19 mar 2011, o 11:28
- Pojazdy: Romet Ogar 205 , Komar
Zdecydowanie silnik Simsona 4 biegi, nie wiem dokładnie jak z mocowaniami ale są bardzo podobne i ni powinno być większego problemu z włożeniem tego silnika do Rometa 205...
-
Oko95 - MotoManiak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 15 lut 2010, o 23:15
- Lokalizacja: Dobrodzień
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Simson s51
Zdecydowanie silnik Simsona 4 biegi, nie wiem dokładnie jak z mocowaniami ale są bardzo podobne i ni powinno być większego problemu z włożeniem tego silnika do Rometa 205...
Własnie jeden z użytkowników miał silnik z simsona w ogarze podajrze ''Hubert'' i dużo nie przerabiał
-
Przemysław - MotoManiak
- Posty: 555
- Dołączył(a): 20 sie 2009, o 21:57
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ja osobiście bym zostawił tego 023 na twoim miejscu i zrobił bym jakiś set 50/4 strojony na 8,5K + gaźnik 16n1,spawak i mocy masz co najmniej 3,5-4 KM ...a co do silnika Simsona to tez włożysz bez problemu,wystarczy przyciąć trochę mocowania silnika i nawiercić nowe dziury.
Dużo części Romet,Komar,Jawa 350 !!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
żaden z nich ci nie wejdzie plug&play, 019 ma chyba szersze mocowania, chart ma śruby w innych miejscach a simson to już wogóle inna historia bo łańcuch z drugiej strony i hamulec trzeba jakoś smerfnie kombinować. Poza tym montując mocniejszy silnik przydałyby się lepsze hamulce, robią hamulce wymienisz zawieszenie, i tak jedno po drugim a na końcu okaże się że romet ma z rometa tylko ramę a kasy ci wywiało więcej z portfela niż gdybyś całego charta czy jawke kupił.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Wiec jaki silnik mam wlozyc ?Aktualnie mam okraglaka biegi w raczce ,ale 1 bieg uszkodzony.Wiec chart 019 czy simson?
Marek
- maresca644
- MotoManiak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 19 mar 2011, o 11:28
- Pojazdy: Romet Ogar 205 , Komar
-
Danio - MotoManiak
- Posty: 1586
- Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
- Lokalizacja: Pruchna
- Pochwały: 3
- Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p
No właśnie coś mi się przypomina że nie do końca, prosiłbym o potwierdzenie kogoś kto ma 019 i komarka czy coś podobnego bo chyba miał szerszą tą część do mocowania w ramie (zresztą cały silnik też był szerszy) więc chcąc zamontować musiałbyś przerabiać całość.
Jeżeli ktoś chce odginać/rozciągać te łapki w ramie to średnia opcja bo one już w standardzie potrafią puścić i się urwać a co dopiero po rozciąganiu (średnie spawy, obciążenie silnikiem i podnóżkami, wibracje etc)
Jeżeli ktoś chce odginać/rozciągać te łapki w ramie to średnia opcja bo one już w standardzie potrafią puścić i się urwać a co dopiero po rozciąganiu (średnie spawy, obciążenie silnikiem i podnóżkami, wibracje etc)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Marcin:D napisał(a):Ja mam silnik od charta w Komarze i nie mogę narzekać
A co przerabiałeś że od charta wlozyles?Dlugo czasu ci to zajęło?Powiedz co dokladnie przerabiales I może ktoś z was wkładał do komarka silnik od Simsona?
Marek
- maresca644
- MotoManiak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 19 mar 2011, o 11:28
- Pojazdy: Romet Ogar 205 , Komar
Ja włożyłem do 50T-1 027,mocowanie trzeba poszerzać, wypoziomować silnik i nawiercić nowe dziury...do tego głowica simsona gaźnik 16n1 i wydech rezo i na brak mocy nie można narzekać
Dużo części Romet,Komar,Jawa 350 !!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
Pisać GG lub pw!!!
PRZERABIAM CYLINDRY!!!
- plaster6
- MotoManiak
- Posty: 576
- Dołączył(a): 29 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 377 gości