Modyfikacje 019
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
a ja za to odradzam najmocniej jak mogę almot. miałem w mz przez około 1000km i po 1 to rowki są tak *** zrobione że na 2 pierścieniach miałem gorszą kompresję niż na 1 pierścieniu mam teraz! puszcza pod pierścieniami nawet nagar się tam odkłada a wiadomo do czego to prowadzi... druga sprawa to na płaszczu były prawie na całej powierzchni ślady zatarcia. trzecia sprawa to nie wiem z czego je robią ale one gną się jak puszki po piwie! z czego oni je robią z plasteliny? poza tym to oni chyba chcą zrobić jakiś kafar z silnika że robią te tłoki takie ciężkie... jedyna zaleta to to że w miarę nie puchł... nic więcej.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Do DDRowskich wynalazków to akurat polskie wynalazki nie są żadną opcją, więc nie ma się co dziwić, almot faktycznie w MZ czy simsonie się nie spisze (pomimo że intr z forum mz-klubu załatwił dobry zestaw tłok-sworzeń-pierścienie z almotu ale... jakąś zupełnie inną serie spoza sprzedaży, po długiej wymianie maili )
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 17
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 403 gości