Ogar 205 i lekki tuning.
Posty: 61
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
to słabe masz doświadczenie . kanał i ono wydechowe są ważniejsze niż płuki bo to głównie kanał wydechowy decyduje o charakterystyce silnika i jego maksymalnych osiągach. w rometach przydałaby się normalna głowica a nie popielniczka, można wtedy zwiększyć stopień sprężania nawet na 1:12 przy takim kształcie jak jest w oryginale spokojnie można robić 10:1 a wręcz powinno się, od razu odczujesz wzrost osiągów. reszta jest trudn do zrobienia bo to ustrojstwo ma długą skrzynię biegów więc dużo z niego nei wyciśniesz.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Dzisiaj przyszedł k60b, bardzo łatwo go założyć. Należy spiłować te otwory na mocowania troche z góry i z dołu. Bez poszerzania cylindra zauważyłem:
V-max to ok 50km/h, oraz bardzo duży wzrost mocy na dwójce. Mam taką trase w lesie, wcześniej szedł nią 25-30km/h teraz idzie luzem 40 Na razie rozwierce cylinder, skróce kolanko i wymienię zębate, zobaczymy co z tego będzie.
V-max to ok 50km/h, oraz bardzo duży wzrost mocy na dwójce. Mam taką trase w lesie, wcześniej szedł nią 25-30km/h teraz idzie luzem 40 Na razie rozwierce cylinder, skróce kolanko i wymienię zębate, zobaczymy co z tego będzie.
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
nie wiem czy opłaca Ci się rozwiercanie cylindra bo to niekoniecznie może Ci podnieść moc a może ją nawet obniżyć bo kanały płuczące wprowadzane są przez tuleję i nie ma nadlewu alu, przy każdym rozwiercaniu tulei będzie trochę gorsze prowadzenie mieszanki, lepiej poszerz okno wydechowe i kanały płuczące, to będzie lepsze niż rozwiercanie ktore nawet w samej teori da Ci około 1,8km z 1,7 więc różnica nie jest duża. możesz też dorobić dodarkowe okna płuczące które dadza Ci lepszą górę czyli większy v-max. z tymi silnikami jest trudna sprawa bo 2 biegi nie dają dużego pola do manewrów. druga sprawa to badziewne tłoki które mają źle wytoczone rowki przez co puszczają komresję pod nimi, to jest poprostu parodia jak dla mnie... na tłoku dobrej jakości na 1 cieniutkim pierścieniu mamy lepszą kompresję niż na tym "czymś" na 3 pierścieniach! można pierścienie wstępnie dotrzeć pastą do zaworów ewentualnie polerską w rowku, trochę pomaga.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Dzisiaj rozwierciłem kruciec i ustawiłem gaźnik trochę niżej, teraz gaźnik pokrywa się idealnie z kruccem. Ale jedyne co zauważyłem po tej przeróbce to szybsze grzanie się silnika, po przejechaniu 3-4 km pod lekką górę robi się tak gorący że pokrywy od strony sprzęgła nie da się dotknąć. Co może być przyczyną?
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
Świeca niezależnie od ustawienia zawsze jest kawa z mlekiem... Jutro może kupie stożek i zacznę regulować.
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
bez filtra to się nie dziw za dużo powietrza przez co się grzeje, zapłon tez sprawdź, bo od niego mnóstwo zależy
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Zrobiłem filtr z tego starego, tzn z puszki. Wymieniłem zębatke na 13. Już sie tak bardzo nie grzeje, ale co z tego jak idzie max 45-50km/h...
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
tak, musisz tak ustawić blaszkę od pływaka (ta co naciska na zaworek) że po odwróceniu gaźnika do góry nogami (pływakiem w górę) jest on równolegle do krawędzi korpusu co ważne, PŁYWAK MUSI SWOBODNIE LEŻEĆ NA ZAWORKU
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Zrobiłem jak napisałeś i nic to nie dało, dalej jak było, bite 45-50 k/hm ...
Czyli wpieprzyłem 130zł a on jedzie tyle ile jechał fabrycznie...
Czyli wpieprzyłem 130zł a on jedzie tyle ile jechał fabrycznie...
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
nie możliwe, sprawdź zapłon, podłub trochę cylinder, zaraz będzie lepiej
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Zapłon jest ustawiony fabrycznie... Jak już kiedyś zaznaczyłem, to jak teraz ustawiam zawsze wychodzi mi tak samo... Zastanawiam się czy to nie czasem tłok, bo ma ślady zapieczenia pierścieni i lekkie przytarcia. Kompresja jest jak zła bo jak kopie to nie raz się sprzęgło ślizga. Już nie wiem co zrobić...
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
sebasuper napisał(a):Zapłon jest ustawiony fabrycznie
no i mamy wyjaśnienie, ustaw 3mm przed GMP
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Jest 3mm przed gmp. Właśnie sie skapłem że hamuje mi tylne koło... Jutro je rozbiore i sprawdze prędkość bez puszki-zmulaczki
-
sebasuper - MotoManiak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 20:39
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Ogar 205
Posty: 61
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 108 gości