http://www.ambm.pl/images/pliki/DCU4.pdf
Jako, że mnie zostawiła dziewczyna powiem krótko. Fajna przetworniczka i ciekawa alternatywa dla tych co uparcie chcą 12V
Przetwornica 6-12V
Posty: 4
• Strona 1 z 1
-
Black Rider - MotoManiak
- Posty: 2728
- Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
- Lokalizacja: łask
Przetwornica 6-12V
bez sensu, taniej i lepiej przerobić prądnicę.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Przetwornica 6-12V
Napisałem wyżej ciekawa alternatywa dla tych co chcą uparcie mieć 12V
-
Black Rider - MotoManiak
- Posty: 2728
- Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
- Lokalizacja: łask
Przetwornica 6-12V
W pojeździe długo takie coś nie wytrzyma przy tej technice montażu. Chyba, że chłopcy to zalewają jakąś masą, co z opisu nie wynika. Poza tym większość sprzętu "dwunastowoltowego" dla motoryzacji rzeczywiście powinno być zasilane napięciem 13,5-13,8V, czyli trzeba by brać na zamówienie wersję 13,5V albo 14 żeby pracowało poprawnie z akumulatorem ołowiowym. Zasilania żarówek z takiej przetwornicy sobie nie wyobrażam.
Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
-
c64club - MotoManiak
- Posty: 1408
- Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
- Lokalizacja: Katowice
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 165 gości