Amal i Rzt 60 ccm

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Mariusz » 15 sie 2007, o 23:19

dodajesz rurkę czy poprostu powiększasz otwór na 16mm? bo coś mi się zdawało że to drugie :P a jak by się wogóle pozbić dławików? ja mam taki tłumik, więc jak ktoś chce mogę się wymienić końcówką :D:D:D (czarny metalik :D:D:D) heheheh
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 sie 2007, o 23:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 16 sie 2007, o 11:52

Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez matheush » 17 sie 2007, o 18:02

AOA1 - Obcięcie kolanka od strony wydechu o ~7cm (powinno wchodzić w tłumik 2-2,5cm), wywiercenie dwóch dziur o śr. 10mm w końcowej części wkładu końcówki tłumika, poszerzenie "wylotu" w końcuwce na 16mm (orginalnie jest zwężone).
AOA2 - To samo co w AOA1 + ścięcie kolanka od strony cylindra o 3 cm, później trzeba "zaklepać" kołnierzyk, taki jak oryginalnie jest na kolanku od strony cylindra. Można też zamiast tego po prostu wyciąć te 3 cmm z "środka" kolanka i zespawać spowrotem...

Oczywiście przeróbki te możliwe są tylko na tłumikach DDR/MZA ze stożkowym dyfuzorem...

PS. O AOA3 nic nie wiem, może ma ktoś jakieś materiały, bo montuję 70 RZT i wolę przerobić tłumik niż wydawać 180 zł (fi 32) czy 270 (LV) na nowy tłumik, tymbardziej że niedawno kupiłem oryginalną nówkę z kolankiem...
-------------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/matheush/
-------------------------------------------------------
RZT POWER 70 ccm
Amal 19mm
Tłumik FI 32mm enduro
Wał i kosz S70 MZA
Łożyska SKF C3
Avatar użytkownika
matheush
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 19:32
Lokalizacja: Lipy

Postprzez ABRUZZI » 17 sie 2007, o 18:15

dzieki za te info
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo

Postprzez Mariusz » 17 sie 2007, o 18:51

o AOA3 jest na forum RZT :P jak znasz niemca to do roboty ;) a wyjasnij mi: czemu z początku z nie znów z końca? przecież nie będzie odpowiednio zgięty...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez matheush » 19 sie 2007, o 19:24

W AOA3 chodzi chyba o wycięcie 8 cm z "środka" tłumika, potem trzeba go spawać, a sama przeróbka AOA3 to do min 90 ccm (z tego co zrozumiałem...)

a wyjasnij mi: czemu z początku z nie znów z końca? przecież nie będzie odpowiednio zgięty...


jak przy AOA1 zetniesz te 7 cm to kolanko wchodzi w tłumik max 2,5 cm (i o to właśnie chodzi), dlatego przy AOA2 trzeba ciąć z drugiej strony (choć niektórzy tną "ze środka", ale wtedy trzeba spawać...

Co do przeróbek, to: AOA1 można teoretycznie robić już przy 50 ccm (ale większe efekty widać dopiero przy 60ccm), AOA2 potrzebowało by pewnie 70ccm, choć niektórzy robią też przy 60ccm a nawet 50ccm, AOA3 to już prawdopodobnie do 90ccm (byćmoże dałoby też coś w 70?)

Ogólnie AOA1/AOA2 może zrobić każdy bez problemu, ale AOA3 to już więcej kombinowania, a nie wiadomo ile to da (bo da coś napewno...)
-------------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/matheush/
-------------------------------------------------------
RZT POWER 70 ccm
Amal 19mm
Tłumik FI 32mm enduro
Wał i kosz S70 MZA
Łożyska SKF C3
Avatar użytkownika
matheush
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 19:32
Lokalizacja: Lipy

Postprzez Antek » 23 sie 2007, o 12:28

KLINAR napisał(a):a czym sie rozni od prywaciarskiego...?

po pierwsze RZT nie jest prywaciarski, tylko w niemczech jest firma.
www.rzt-power.de


60 RZT + Amal 18 - 19, pójdzie ci coś ok 85 km/h, przy zmianie tłumika na np. lv być może nawet 90 poleci...

do RZT tylko LV.


Jakie sa osiagi w simsonie s51 po zalozeniu tych dwuch rzeczy ?


zalezy jaki amal. Ale ok. 90 km/h powinieneś lecieć. Ale do tego zębatka 17 i kosz od s70.
Avatar użytkownika
Antek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 3 kwi 2007, o 20:23

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 361 gości