Witam.
Mam sprawę. Otóż mój peugeot z 2008r kreci tylko do 9200/min. Jak go odblokować? Co warto włożyć do niego aby poprawić osiągi? Max 75km/godz i dławi się. A i chce wymienić zębatki i łańcuch. Chce aby biegi były dłuższe i v-max był większy
Z góry dzięki za odpowiedz
Peugeot XP6SM.
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Peugeot XP6SM.
biegów nie wydłużysz... zmieniając zebątki zwiększysz lub zmniejszysz prędkość ale biegi zostaną takie same...
- Kfas
- MotoManiak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
- Pochwały: 1
Peugeot XP6SM.
Dokładnie. Nie wiem w jaki sposób chcesz wydłużyć biegi.
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Peugeot XP6SM.
jedynym sposobem jest chyba zmiana przełożeń skrzyni... a to wiadome z czym się wiąże...
- Kfas
- MotoManiak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
- Pochwały: 1
Peugeot XP6SM.
Aha. A jakie dac zebatki zeby mial wiekszego v-maxa?
- Maciejos6555
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4 paź 2011, o 14:50
- Pojazdy: Peugeot XP6SM :)
Peugeot XP6SM.
Zmiana zębatki z przodu na większą wydłuży biegi oraz zwiększy Vmax jeśli moto ma dosyć mocy
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Peugeot XP6SM.
McGiver1 napisał(a):Zmiana zębatki z przodu na większą wydłuży biegi
jak skoro przełożenie skrzyni zostaje to samo? zwiększając prędkość... wydaje Ci się że biegi są wydłuzone... bo na danych obrotach wzrosła prędkość...czyli np biegu pierwszego nie używasz w granicy do 15km/ tylko np do 25... bieg zostaje taki sam cały czas... potocznie można to nazwac wydłużeniem bądź skróceniem ale jest to moim zdaniem mylne...jeśli mówimy o prawidłowym wydłużaniu biegów czyli zmianie przełożeń skrzyni...
Maciejos6555 napisał(a):A jakie dac zebatki zeby mial wiekszego v-maxa?
a jaki masz v-max teraz i jakie zebatki?
Ostatnio edytowano 6 paź 2011, o 19:50 przez Kfas, łącznie edytowano 1 raz
- Kfas
- MotoManiak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
- Pochwały: 1
Re: Peugeot XP6SM.
Kfas napisał(a):McGiver1 napisał(a):Zmiana zębatki z przodu na większą wydłuży biegi
jak skoro przełożenie skrzyni zostaje to samo? zwiększając prędkość... wydaje Ci się że biegi są wydłuzone... bo na danych obrotach wzrosła prędkość...czyli np biegu pierwszego nie używasz w granicy do 15km/ tylko np do 25... bieg zostaje taki sam cały czas... jeśli mówimy o prawidłowym wydłużaniu biegów czyli zmianie przełożeń skrzyni...potocznie można to nazwac wydłużeniem bądź skróceniem ale jest to moim zdaniem mylne...
Otóż to, też tak twierdzę
Bez młota, to ch*j nie robota!
bedziesz sluchał @ igrek97, to zobaczysz jak skonczysz
-
igrek97 - MotoManiak
- Posty: 3562
- Dołączył(a): 22 paź 2010, o 18:59
- Pochwały: 25
- Pojazdy: sterta złomu
Peugeot XP6SM.
Kup pare zębatek żeby zwiększyć prędkość do ok 90 km/h
A jak chcesz wydłużyć biegi to kup jakiś odblokowany moduł albo cokolwiek, bo 9000 obrotów to nie może byc max w tym motorku, jeśli będzie kręcił większe obroty to biegi się wydlużą
A jak chcesz wydłużyć biegi to kup jakiś odblokowany moduł albo cokolwiek, bo 9000 obrotów to nie może byc max w tym motorku, jeśli będzie kręcił większe obroty to biegi się wydlużą
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Peugeot XP6SM.
Kfas, a co to za różnica czy je wydłużysz na trybach skrzyni czy na zdawczym? Chodzi w zasadzie o przełożenie końcowe, bo czy sobie je zmienisz na trybach w skrzyni czy na zdawczej to jeden wuj.
Kuffa niech się wypowie tutaj ktoś mądry, bo już sam powoli w siebie wątpie
Kuffa niech się wypowie tutaj ktoś mądry, bo już sam powoli w siebie wątpie
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Peugeot XP6SM.
A co do blokady. Na 1 normalnie kreci do 11tys a na 5 i 6 do 9tys. Czyli moduł? A na innym forum napisali zeby inna dysze dać?
- Maciejos6555
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4 paź 2011, o 14:50
- Pojazdy: Peugeot XP6SM :)
Peugeot XP6SM.
ee czyli jednak dysze zmień na troszke większą, moduł raczej nie jest zablokowany skoro na 1 dokreci do 11 tys , na 6 wiadomo opór i nie dokreci do odcinki próbuj z tą dysza i zdaj relacje.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Peugeot XP6SM.
Zębatka przód 12. Jak bede kupywał kupić 13? czy 14?
- Maciejos6555
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 4 paź 2011, o 14:50
- Pojazdy: Peugeot XP6SM :)
Peugeot XP6SM.
ale pieprzycie, może i formalnie nie wydłużasz BIEGÓW zmieniając zębatkę, ale za to zmieniasz przełożenie ogólne na każdym z biegów. Więc wychodzi na jedno a wy sie zwyczajnie czepiacie.
Jeżeli kręci ci do 11 tysięcy obrotów to na pewno nie ma blokady na module, nie dokręca do większych prędkości bo jest zwyczajnie za słaby. Jeżeli zmienisz zębatkę zdawczą na większą osiągniesz pewnie większą prędkość ale przy tych samych lub niższych obrotach. Wszystko zależy od tego przy jakich obrotach osiągasz moc max, jeżeli przy niższych niż obecnie ci dokręca to zwiększysz V max ale zmulisz przy tym nieco motor.
Jeżeli chodzi o inne przeróbki to nie polecam, chyba że kupisz cały kit zmieniający pojemność albo osprzęt, ale koszta takiej modyfikacji też nie są małe.
Na pewno nie zmieniaj dyszy na większą jeżeli ci dobrze pracuje, bo będzie go zalewać.
Jeżeli kręci ci do 11 tysięcy obrotów to na pewno nie ma blokady na module, nie dokręca do większych prędkości bo jest zwyczajnie za słaby. Jeżeli zmienisz zębatkę zdawczą na większą osiągniesz pewnie większą prędkość ale przy tych samych lub niższych obrotach. Wszystko zależy od tego przy jakich obrotach osiągasz moc max, jeżeli przy niższych niż obecnie ci dokręca to zwiększysz V max ale zmulisz przy tym nieco motor.
Jeżeli chodzi o inne przeróbki to nie polecam, chyba że kupisz cały kit zmieniający pojemność albo osprzęt, ale koszta takiej modyfikacji też nie są małe.
Na pewno nie zmieniaj dyszy na większą jeżeli ci dobrze pracuje, bo będzie go zalewać.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Peugeot XP6SM.
Witam.
Przepraszam ze się wtrącam, ale mam tez problem z tym moto a dokłądniej z silnikiem am6.
Mianowicie na full obrotach kręci się z 5s i gasnie, ale jak ujmnę gazu to nadal chodzi, jednak na full obrotach nie chce chodzić non stop.
Czego to moze być wina?
Przepraszam ze się wtrącam, ale mam tez problem z tym moto a dokłądniej z silnikiem am6.
Mianowicie na full obrotach kręci się z 5s i gasnie, ale jak ujmnę gazu to nadal chodzi, jednak na full obrotach nie chce chodzić non stop.
Czego to moze być wina?
97% ludzi trzyma rękę na myszce czytając posty. Nie zdejmuj ręki, już jest za późno.
a Ty dla ilu osób jesteś bogiem?
-
tomix - MotoManiak
- Posty: 354
- Dołączył(a): 5 lis 2007, o 20:58
- Pochwały: 1
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 170 gości