cylinder w simku?????

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

cylinder w simku?????

Postprzez michall1993 » 6 kwi 2007, o 19:44

doradżcie mi jaki mam kupić cylek do simka 50cm3 , 60cm3 czy też 70cm3
pozdrowienia
michall1993
 

cylinder w simku?????

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 kwi 2007, o 19:44

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Gość » 6 kwi 2007, o 19:49

jak ładnie wyremontujesz to 60ccm bedzie idealny na skrzynie, kosz i wał 50ccm...

70ccm moze wykonczyc wnetrze silnika 50ccm bo sa w nim słabsze elementy niz w 70ccm

to normalne
a 60ccm moca nie grzeszy a spalanie tez jest spoko
Kopar GTI-reanimacja
Gość
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez michall1993 » 6 kwi 2007, o 20:04

silnik mam już po generalnym remoncie wymieniałem w nim łożyska i kartery za 400zł ale teraz niestety zerwałem gwint na cylindrze i musze kupić nowy juz wypatrzyłem na allegro za 110 zł co myslicie o takim acha jest to 60cm3 z dodatkową dyszą

ps a ta dysza co oni daja w zestawie z cylkami to jest ta dysza z pod iglicy????
michall1993
 

Postprzez Adi.G. » 6 kwi 2007, o 20:48

no jest to dysza główna spod iglicy na 60 ccm simek ładnie chodzi
Ale jak bedziesz miał te dysze to może ci simek "dławić"
Bedziesz musiał w tej sytuacji opuśćić jak najniżej iglice wtedy bedzie OK
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez michall1993 » 6 kwi 2007, o 21:00

a na to dławienie nie pomoże nowa swieca????? jak sie opusci iglice to bedzie chyba słaby motor wg mnie
michall1993
 

Postprzez Adi.G. » 6 kwi 2007, o 21:04

Ja mam binga z s70
tam dysze są największe jakie są dostępne do simsona, więc i myśle że ta dysza z allegro też jest taka jak w moim bingu. A więc tak- jeżeli do komory spalania dostaje się za dużo paliwa, w przypadku cylka 60 ma on za małą komorę spalania jak dla tych dysz i większa ilość zassanej mieszanki będzie "mulić" ci motor
Ja jeździłem tak z 1 miech aż się skapnąłem że to wina za bardzo podniesionej iglicy. Mieszanki musi być optymalnie, dla danej pojemności, inaczej będfzie za słaby albo będzie go "przylewać" i bedzie ci mulił
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Ktoś » 7 kwi 2007, o 11:29

Mieszanki ma być jak najwięcej dla każdej pojemności mieszanka to paliwo+powietrze samego paliwa musi być sporo mniej niż powietrza bo stosunek ciężaru paliwa do powietrza powinien wynosić w przybliżeniu 1:14 na takiej mieszance uzyskasz moc max żadne 60ccm nie dodają mocy tak się wszystkim zdaje bo jeśli miało się zarżnięty cylinder wcześniej to normalne jest że na nowym będzie lepiej, ja polecałbym normalną 50 i nie z allegro tylko oryginała po szlifie.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez michall1993 » 7 kwi 2007, o 14:40

ja też bym wolał 50cm3 chyba ale musze zmienić ze wzgledu na zerwany gwint i jeśli bym kupował nowy cylek to chyba 60cm3 tylko czy to niezaszkodzi wałowi jak już wcześnij wspomniałem łożyska na wale wymieniałem
michall1993
 

Postprzez Gość » 7 kwi 2007, o 14:56

Ja jeżdżę na 60cm3 i jest spoko. simsonek bardzo zrywny, we dwie osoby na 3-ce podrywa przód
Gość
 

Postprzez Gość » 7 kwi 2007, o 16:16

zapodaj linka do tej aukcji..

Za 110 zł to się domyślam iż to jest Polska rzemieślnicza robota? :/

Powiem Ci jedno - simsony (prócz łozysk) nie lubą polskich części
Gość
 

Postprzez michall1993 » 7 kwi 2007, o 16:45

michall1993
 

Postprzez michall1993 » 7 kwi 2007, o 16:47

narazie sie jeszcze ten gwint trzyma bo wziołem owinołem ten gwint taka biała taśmą co sie nie spali i dałem na to deczko szpachli i sie trzyma ale nie dał bym na to gwarangji na nawet 1 dzień
michall1993
 

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 16:49

KUP SE REDUKCJE

Obrazek

Nawet jak masz zerwany gwint to się ta redukcja przykręci ( testowałem osobośćie)

Polecam to rozwiązanie bo za 7 zł mamy znów sprawny cylinder!!
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez rafl14 » 7 kwi 2007, o 17:00

cze
tak jak adek ci mówi załóż sobie sobie na cylinder tę przedłórzke gwintu i bedzie ok a 60cm3 raczej niekupuj pochodzi ci ze 3 sezony i wał do wymiany WEsołych Świąt !!!!!!!!!! :P :roll:
Avatar użytkownika
rafl14
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:38

Postprzez Ktoś » 7 kwi 2007, o 18:05

Wał do wymiany??? Przeciż to ma mniejszą moc max niż oryginalny 50ccm wał na tym dłużej pochodzi tylko cylinder 3 sezony i do wymiany jeśli już mowa o 60ccm to tylko niemieckie RZT dodają mocy żadne polskie bo to poprostu przeszlifowane polskie 50ccm a z częściami do nich będziesz miał ogromne problemy, nie baw się w takie badziewa jedyne co dodają to elastyczności bo mają mniejsze kąty.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 249 gości