Generalny remont komara!!!!

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Gość » 9 kwi 2007, o 12:35

heh wolałbym jakąś dokładniejszą instrukcję :D
Gość
 

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 kwi 2007, o 12:35

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Konik » 9 kwi 2007, o 12:38

Wiem że było gdzieś na forum jak sie ustawia zapłon ale nie wiem gdzie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Gość » 9 kwi 2007, o 12:38

kurcze jest mi to bardzo potrzebne bo mi sie rozregulował i mi nierówno chodzi
Gość
 

Postprzez Tomaso32 » 9 kwi 2007, o 12:40

Pomóżcie mi :(
Avatar użytkownika
Tomaso32
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 20:28

Postprzez Junak » 9 kwi 2007, o 12:46

najlepiej jak wykęcisz świece weźmiesz śrubokręt i ustawisz tlok kawałek przed samą górą, tak z 3 mm bo wtedy powinien następować zapłon w tym momencie styki przerywacza powinny się otwierać jeśli zaplon masz za wczesny musisz przestawić podstawę iskrownika czyli to do czego są przykręcone cewki w prawo jeśli za późny w lewo. Jeżeli po odpaleniu silnik będzie strzelał w gaźnik to znaczy że masz za wczesny zapłon, przy za wczesnym zapłonie silnik nagrzewa sie terz mocniej. Jeśli ustawisz dobrze zapłon to silnik będzie miał właściwą moc.

A jeśli naprawde chcesz zeby komar lepiej przyśpieszał i mniej palił załóż sobie gaźnik k60b
link do aukcji z tym gaźnikiem
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Re: komarek

Postprzez Adamo » 9 kwi 2007, o 12:55

konik983 napisał(a):Super Komarek! Rure jak chcesz założyć to już lepiej z ogara 200. Fajny daje efekt i zwiększa troszke mocy. sam mam rurę z ogara 200 ale ja mam ramo z rometa 50t1 i silnik w tym z komarka :) pozdrawiam.


Bzdura nic ci to nie zwiększy.tylko będzie dziwnie wyglądać.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Tomaso32 » 9 kwi 2007, o 12:58

a ten gaźnik k60b to on pasuje do komara??
Avatar użytkownika
Tomaso32
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 20:28

Postprzez Adi.G. » 9 kwi 2007, o 12:59

No jak najbardziej
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Konik » 9 kwi 2007, o 13:02

Daje daje. miałem komarka jeszcze na normalnej zebatce na normalnym ramie to był silniejszy na tej rurze. lepiej sie troche zbierał. a teraz mam tez ta rure ale włozona wieksza zebatka z rometa 50t1 i ramo z niego. takze wiem że dodaje mocy a tak to go muliło bardziej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Tomaso32 » 9 kwi 2007, o 13:02

A czy to dużo mocy daje czy tylko troszkę??
Avatar użytkownika
Tomaso32
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 20:28

Postprzez Adi.G. » 9 kwi 2007, o 13:04

Ciul wie ale podobno lepiej sie zbiera na obroty, mniej pali szybciej jedzie i że mocy też dodaje. Jakby taki wynalazek kosztował z 20 zł kupiłbym se ale nówka 75 zł a o używkę ciężko
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Tomaso32 » 9 kwi 2007, o 13:07

no ja sie jescze popytam u znajomych
W mojej miejscowości są też dwa sklepy z częsciami do mottorowerów to sie popytam
A jakbym wyczyścił trochę stary gaźnik to by lepiej mi moto chodził??
Avatar użytkownika
Tomaso32
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 20:28

Postprzez Adamo » 9 kwi 2007, o 13:08

Mówię wam że nic to nie daje.To tak jak z magnetyzerami. :D Jedyna zaleta taka że ciszej chodzi, jednak kształt i pojemność wydechu nie jest dopasowana do rometowskich silników, także jest b.podobnie jak na oryginalnym.I jeszcze jest wizualnie za duży jak do komara.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez RUDY » 9 kwi 2007, o 13:10

W przyszłym tygodniu będę miał drugi gaźnik k60b używany wiec będę mógł go komuś z was sprzedać :wink:
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Adamo » 9 kwi 2007, o 13:11

Tomaso32 napisał(a):no ja sie jescze popytam u znajomych
W mojej miejscowości są też dwa sklepy z częsciami do mottorowerów to sie popytam
A jakbym wyczyścił trochę stary gaźnik to by lepiej mi moto chodził??


Nie wiadomo.Wyczyścić zawsze warto.jednak gaźnik może okazać się juz zużyty, i wtedy czyszczenie nie pomoże.Pamiętaj drogi kolego że to tylko poczciwy komar, i ew. przyrosty mocy bez. tzw. twardego tuningu są symboliczne .To starej konstrukcji silnik niskoobrotowy, cudów nie uzyskasz.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 248 gości