Chiński skuter 4T 80ccm

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Chiński skuter 4T 80ccm

Postprzez pawel3200 » 12 lut 2012, o 19:09

Chcę kupić do swojego skutera cylinder 80ccm. Czy razem z cylindrem muszę wymienić głowicę czy będzie pasować z 50ccm?
pawel3200
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2 maja 2009, o 21:38

Chiński skuter 4T 80ccm

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 lut 2012, o 19:09

Pani Kontekstowa
 

Chiński skuter 4T 80ccm

Postprzez honda10282 » 12 lut 2012, o 19:51

Pasować będzie , ale weź pod uwagę ,że zawory w 50 są mniejsze i będzie mniejsza moc . Według mnie nic nie kombinuj i kup z głowicą :)
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.


Chiński skuter 4T 80ccm

Postprzez honda10282 » 12 lut 2012, o 21:44

za tych pierwszych dwóch bierz najtańszy , a co do "sportowego" to jest ciekawy może warto zainwestować 30 czy 20 i mieć coś fajniej jeżdżącego , gdybym był na twoim miejscu pokusił bym o ten z sportową głowicą :D
Avatar użytkownika
honda10282
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1489
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
Pochwały: 22
Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.

Chiński skuter 4T 80ccm

Postprzez Kfas » 12 lut 2012, o 22:51

Koszt niedużo się różni bierz tą ostatnią z wałkiem. :wink:
Kfas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:18
Pochwały: 1

Chiński skuter 4T 80ccm

Postprzez peres16 » 14 lut 2012, o 16:35

80 szybko dobija silnik kup lepej 62 albo 60 :)

wtedy glowicy nie musisz zmieniac :P
Avatar użytkownika
peres16
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 3 mar 2010, o 21:44
Lokalizacja: Drezdenko

Chiński skuter 4T 80ccm

Postprzez c64club » 15 lut 2012, o 09:12

47mm to przy tym skoku wału 72cc, jak piszą 75 albo 80 to lekka przesada, kiedyś jeszcze się zdarzało, że pisali "klasy 80" (to tak jak silnik 1536cc będzie oznaczony jako 1600). Wał wytrzyma dziesiątki tysięcy km z czymś takim. "Ostry" wałek rozrządu może jednak wykończyć resztę silnika. Osiągi są zabójcze, ale w sprzętach "wyścigowych" nikt na trwałość nie patrzy. Skuter ma tę wadę, że nie ma normalnej mechanicznej skrzyni biegów tylko to CVT na pasku i sprzęgło odśrodkowe. Oba elementy będą szybko się zużywały z powodu przyspieszeń. Niby niewielkich, ale już za dużych jak na nie.
Obrazek Gmole, przyczepki, wózki boczne, przeróbki moto? Taaaaak Toczenie, spawanie, elektryka i inna "rzeźba" - jak ktoś potrzebuje Obrazek

Sprzedam:
-części do silnika Jawki, prawie wszystkie, regenerowane lub nowe. @ komplety "flaków" i komplet karterów
Mój moto FAQ - fakty, mity, porady
Avatar użytkownika
c64club
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1408
Dołączył(a): 25 paź 2008, o 19:40
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 13
Pojazdy: Komar 2320, Ogar 200 z silnikiem Lifan 139, Kingway Naked 50, Romet K125 z wózkiem bocznym


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 330 gości