[GB Street, chińskie] wymiana cylindra

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

[GB Street, chińskie] wymiana cylindra

Postprzez arczI111 » 15 lut 2012, o 22:12

Witam. Jestem tu nowy. Chciałbym zapytać czy zmiana cylindra w GB MOTORS STREET na 80ccm coś da. Czy ktoś wymieniał? Po prostu czy warto?
Z góry dzięki za info.
Ostatnio edytowano 7 mar 2013, o 19:22 przez dieludolfs, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawiłem nazwę wątku.
arczI111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 22:09
Pojazdy: GB MOTORS STREET

[GB Street, chińskie] wymiana cylindra

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 lut 2012, o 22:12

Pani Kontekstowa
 

Wymiana Cylindra.

Postprzez Krokodylek » 18 lut 2012, o 14:48

Pierwsze napisz jaki posiadasz cylinder jaki ma przebieg opisz go dokładnie :roll:
Avatar użytkownika
Krokodylek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 8 sie 2011, o 21:05
Lokalizacja: Brzozów
Pochwały: 1
Pojazdy: Simson Enduro

Wymiana Cylindra.

Postprzez Tomek » 18 lut 2012, o 15:15

arczI111, nie ma czegoś takiego jak 80! Są 50, 60, 72, 88 itd.
Zmiana na 72ccm daje sporo, bo głowicę daje się inną. Ogólnie moto robi się prawie nie do poznania. :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Wymiana Cylindra.

Postprzez arczI111 » 18 lut 2012, o 18:21

Tomek, czyli warto zmienić cylinder na 72? i jeszcze jedno pytanie czy poprawi się przyśpieszenie i v max?
arczI111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 22:09
Pojazdy: GB MOTORS STREET

Wymiana Cylindra.

Postprzez Tomek » 18 lut 2012, o 18:37

poprawi się i to sporo. Teraz masz ok 3.5KM, po zmianie cylindra będzie ok 5 na dobrym gaźniku.
Licznikowo jest 90km/h, wiec realnie będzie ok 80.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Wymiana Cylindra.

Postprzez Marcin » 19 lut 2012, o 06:26

Pytanie bez sensu... to chyba logiczne ze po zwiększeniu pojemności zwiększy się moc
Obrazek
Avatar użytkownika
Marcin
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 25 gru 2011, o 14:31
Lokalizacja: Krotoszyn
Pochwały: 5
Pojazdy: Jawa 20

Wymiana Cylindra.

Postprzez Tomek » 19 lut 2012, o 14:26

Marcin, to wiadomo, ale nie zawsze się opłaca. ;) Jednak w tym wypadku lepiej zapłacić 120zł za 72ccm, niż 350 za podmiankę na 110 i 6.5KM.
Moim zdaniem kolejną opłacalną pojemnością po 72ccm jest dopiero 125, bo daje jakiś przyrost mocy, a kosztuje tyle samo, co 110 :)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Wymiana Cylindra.

Postprzez Marcin » 19 lut 2012, o 16:08

Jeszcze tylko kwestia prawną, jak Cię dupna to będziesz miał ciepło ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Marcin
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 25 gru 2011, o 14:31
Lokalizacja: Krotoszyn
Pochwały: 5
Pojazdy: Jawa 20

Wymiana Cylindra.

Postprzez arczI111 » 19 lut 2012, o 16:54

Tomek, mógłbyś polecić jakiś cylinder.
Miło widziane linki z allegro.
arczI111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 22:09
Pojazdy: GB MOTORS STREET

Wymiana Cylindra.

Postprzez Tomek » 19 lut 2012, o 17:18

arczI111, nie ma czego polecać, bo markowych nie kupisz :mrgreen: Chyba, ze masz kilka stów na cyl Hondy Dax. Każdy jest taki sam. Tylko pamiętaj, żeby kupić też głowicę, bo seryjna raz działa, a raz wali zaworami po tłoku. :wink:
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Wymiana Cylindra.

Postprzez traktorzysta » 21 lut 2012, o 12:14

Tomek napisał(a):Marcin, to wiadomo, ale nie zawsze się opłaca. ;) Jednak w tym wypadku lepiej zapłacić 120zł za 72ccm, niż 350 za podmiankę na 110 i 6.5KM.
Moim zdaniem kolejną opłacalną pojemnością po 72ccm jest dopiero 125, bo daje jakiś przyrost mocy, a kosztuje tyle samo, co 110 :)


Nie do końca prawdę piszesz. Po pierwsze wymiana na 110ccm kosztowała mnie jakieś 240zł (na nowych częściach), po drugie 110 to już jest jakieś 7-8KM, po trzecie 125ccm na pewno nie kosztuje tyle co 110, bo przy 125 już trzeba wymienić cały silnik.

A i 72ccm nigdy nie da 5KM, bez zmiany innych części :P

Według mnie 110 jest jak najbardziej opłacalną inwestycją, ponieważ moc już jest dużo większa nić 72ccm i jeśli ktoś jest chociaż troszkę ogarnięty w mechanice, to jest to w stanie wymienić samemu, gdyż ten silnik jest bardzo prosty i nie ma czego się bać w rozkręcaniu ;]

Pozdro! ;D
Pomogłem?
Kliknij "Pomógł" !



traktorzysta@motomaniacy.com
Avatar użytkownika
traktorzysta
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 1904
Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Pochwały: 82
Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750

Wymiana Cylindra.

Postprzez Tomek » 21 lut 2012, o 14:03

traktorzysta, nie wierz w reklamy na allegro :] 72 dochodzi do 5KM (jerzeli tłumik nie ma zwężki, moduł odblokowany i normalny gaźnik, a nie seria 19mm), a może więcej na dobrym wałku itd :D 110 ma 6,5-7KM, nie więcej w serii, a 125 ma dopiero te swoje 9KM.

Co do opłacalności. Zauważ, że 72 wymienia się w pół godziny. 110 to już rozpoławianie silnika i nie każdy daje rade to zrobić, wiec kupuje z allegro 110... za prawie 800zł. W tym samym czasie można kupić 125 za 600zł. Fakt, podstawowe nie mają ładowania, ale wystarczy poszukać wersji z 6 cewkami i problem znika. :)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 343 gości

cron