Strumienica w dwusuwach ?

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Strumienica w dwusuwach ?

Postprzez Cosworth » 18 sie 2007, o 17:26

Tak sobie myślałem z Conqeror'em, czy dało by się założyć strumienice w romecie, co to jest strumienica ? strumienice się zakłada po środku tłumika zamias katalizatora. Co powoduje ? strumienica wyciąga spaliny z silnika zawirowując powietrze wewnątrz tłumika. Co ma w sobie ? strumienica wygląda jak kawałek rury w środku ma takie jak by łuski, w których wirują spaliny. Co daje ? strumienica daje w (samochodzie) + 10 koni.

I jestem ciekaw czy dało by się założyć taką strumienice za kolankiem w tłumiku ?
Avatar użytkownika
Cosworth
*supporting
*supporting
 
Posty: 350
Dołączył(a): 3 maja 2007, o 20:44
Lokalizacja: Ozorków
Pojazdy: różne

Strumienica w dwusuwach ?

Postprzez Pani Kontekstowa » 18 sie 2007, o 17:26

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 18 sie 2007, o 17:28

Wdizałem to i nieraz na ławce przed sklepem sie nad tym zastanawialiśmy
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Cosworth » 18 sie 2007, o 17:29

Ja mam to w samochodzie założone, więc to naprawde widać różnicę.
Avatar użytkownika
Cosworth
*supporting
*supporting
 
Posty: 350
Dołączył(a): 3 maja 2007, o 20:44
Lokalizacja: Ozorków
Pojazdy: różne

Postprzez Black Rider » 18 sie 2007, o 17:39

niewiem ale ja to chyba pierwszy wymysliłem ale dobra niewazne a moze by tak cos o kształcie gwintu?
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez Mariusz » 18 sie 2007, o 23:35

po pierwsze, to są różne strumienice. jedną z nich jest właśnie łuskowa jak napisaliście. po drugie, to nie w każdym silniku da 10 koni. załóżcie do niespełna 25cio konnego malucha, i policzcie ile wam da koni-10 na pewno nie ... po trzecie, to zauważcie że strumienice dają efekt w czterosuwach! to jest różnica... 4T ma całkowicie inny wydech niż 2T, całkowicie inne prawa rządzą tymi wydechami, bo w 4T liczy sie jak najszybsze i najefektywniejsze opróżnianie, z jak najmniejszymi oporami, a w 2T jest to tak złożony proces że nie będę tu pisał. o ile sie nie mylę to strumienica ma przyspieszać opróżnianie ze spalin, i tylko tyle. dyfuzor w 2T też to robi, ale to jest tylko połowa roboty, bo on jeszcze tworzy falę zwrotną i wpycha mieszankę z powrotem... taką strumienicę, to moglibyście sobie dać najwyżej za dyfuzorem, a na pewno nie przed, a i tak da wam mało, jeśli nei nic albo nei pogorszy jeszcvze efektu, bo po pierwsze nie znajdziecie żadnej o tak małej przepustowości, po drugie to szybciej opróżni cienka rurka niż gruba rura i jeszcze z łuskami, a po trzecie to to jest bez sensu i kropka :lol: takie jest moje zdanie :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 18 sie 2007, o 23:47

po pierwsze 4T najlepiej chodzi bez tłumika, w 2T jest na odwrót...

Nie ma co kombinować jak już to kupujcie levince :P
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 19 sie 2007, o 00:09

no do komarów raczej ich nie robią :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Adi.G. » 19 sie 2007, o 00:15

co by nie zawsze od czegoś by podpasowal :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 19 sie 2007, o 00:35

no ja próbuję podpasować od simsona :P i póki co to męczę sie z uszczelnieniem :P chcialem z całym kolankiem, ale musiałbym wyprostować troszke to kolanko... bo mam od SRki a tam jest baaardzo powywijane :P no i musiałbym tez nakrętkę troche rozpiłować, ten kołnierz w kolanku troche przypiłować, i końcówkę przy cylindrze powiększyć. poza tym wtedy mógłbym tylko pomarzyć o uszczelce wydechu...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez ABRUZZI » 19 sie 2007, o 11:17

do komarka moim zdanie jest najlepszy tlumnik od simsona
Avatar użytkownika
ABRUZZI
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 19 lip 2007, o 09:32
Lokalizacja: Rogowo


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 225 gości