Witam
Mam cylinder od charta przerobiony 50/4/3 i chce go włozyc do 019 mocowania szpilek zmienione wiec pasuje.
Jaki tłok dac do tego cyla jest po szlifie NB.
Chce dac cała nowa skrzynie i wał ile wytrzyma wał standardowy?
I membrane tez pewnie bym robił.
Czy kostke pod membrane moze ktos zrobic bez cyla tzn. jak bym podał wymiary i ile kosztuje zrobienie kostki pod membrane?
Co myslicie o tym? Jaka wytrzymałosc, moc by była?
019 50\4\3 tuning
Posty: 11
• Strona 1 z 1
019 50\4\3 tuning
Marek
- maresca644
- MotoManiak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 19 mar 2011, o 11:28
- Pojazdy: Romet Ogar 205 , Komar
019 50\4\3 tuning
Wał powinien wytrzymać sporo,martwiłbym się o skrzynie,a mianowicie trybem 1 biegu.Moc zapewne spora jak na ten silniczek,a wytrzymałość no to z tytanu nie jest.
-
Zenio-16 - MotoManiak
- Posty: 192
- Dołączył(a): 16 lis 2011, o 17:38
- Lokalizacja: Lipsko
- Pochwały: 3
- Pojazdy: Romet 50 t 3 oraz 4 komary 2351 :)
019 50\4\3 tuning
Wał oddaj do regeneracji i można by też dać inną korbę (np. Japońską). Skrzynie to jak by mieć wytrzymały stop i oddać do tokarza żeby wytoczył nowe tryby i przy okazji pozmieniać przełożenia bo mając moc po tych modach można spokojnie je wydłyżyć. Przy tych przeróbkach należało by coś zrobić ze sprzęgłem jakoś wzmocnić lub dać może jakieś inne ,ale ja się nie znam . ?Możesz też splanować głowice i może pokuś sie o jakiś fajny tłoczek. Do tego może gaźnik 19mm.
Próbuje pisać poprawnie po polsku.
MOTORYNKA http://motoalbum.pl/pojazd/5467
SZTYWNIAK http://motoalbum.pl/pojazd/5569
NA FORUM viewtopic.php?f=11&t=26413
http://www.fotosik.pl/u/honda10282
komentujcie
MOTORYNKA http://motoalbum.pl/pojazd/5467
SZTYWNIAK http://motoalbum.pl/pojazd/5569
NA FORUM viewtopic.php?f=11&t=26413
http://www.fotosik.pl/u/honda10282
komentujcie
-
honda10282 - MotoManiak
- Posty: 1489
- Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
- Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
- Pochwały: 22
- Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.
019 50\4\3 tuning
Powiększanie kanałów,spawak do tego.
-
Zenio-16 - MotoManiak
- Posty: 192
- Dołączył(a): 16 lis 2011, o 17:38
- Lokalizacja: Lipsko
- Pochwały: 3
- Pojazdy: Romet 50 t 3 oraz 4 komary 2351 :)
019 50\4\3 tuning
powiększać nie trzeba jak ma
maresca644 napisał(a):Mam cylinder od charta przerobiony 50/4/3 i
Próbuje pisać poprawnie po polsku.
MOTORYNKA http://motoalbum.pl/pojazd/5467
SZTYWNIAK http://motoalbum.pl/pojazd/5569
NA FORUM viewtopic.php?f=11&t=26413
http://www.fotosik.pl/u/honda10282
komentujcie
MOTORYNKA http://motoalbum.pl/pojazd/5467
SZTYWNIAK http://motoalbum.pl/pojazd/5569
NA FORUM viewtopic.php?f=11&t=26413
http://www.fotosik.pl/u/honda10282
komentujcie
-
honda10282 - MotoManiak
- Posty: 1489
- Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:40
- Lokalizacja: A co? spod jasła RJS
- Pochwały: 22
- Pojazdy: Komar MR232 "sztywniak"68r. & Romet Pony 50 M2 81r.
019 50\4\3 tuning
Mi chodzi o Kartery,żeby idealnie zgrać cylinder z nimi.
-
Zenio-16 - MotoManiak
- Posty: 192
- Dołączył(a): 16 lis 2011, o 17:38
- Lokalizacja: Lipsko
- Pochwały: 3
- Pojazdy: Romet 50 t 3 oraz 4 komary 2351 :)
019 50\4\3 tuning
Mógłby mi ktoś podać wymiary dolnego sworznia wału w 019 ?
-
Krokodylek - MotoManiak
- Posty: 208
- Dołączył(a): 8 sie 2011, o 21:05
- Lokalizacja: Brzozów
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Simson Enduro
019 50\4\3 tuning
Juz nie przesadzajcie ze cylek z dodatkowymi kanałami o tej samej srednicy tłoka od razu zeszmaci cały dól silnika
-
husek - MotoManiak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 28 mar 2011, o 04:56
- Lokalizacja: Rawa
019 50\4\3 tuning
Masz dobry pomysł ale obrałeś zły typ silnika z 019 nawet w serii są problemy. Proponuje silnik charta albo sima tam są większe możliwości
Pomogłem ? Kliknij pomógł
- Stachu.G
- MotoManiak
- Posty: 1036
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 13:57
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Romet Chart 210 70cmm
019 50\4\3 tuning
niema sensu tuningowąć asz tak tego silnika a zrobienie trybów tonie jest taka prosta sprawa i nie tania!
tokarz trybów Ci nie zrobi tylko frezer i trzeba iść do kogoś kto umie obliczać wytrzymałość materiałów żeby dobrał odpowiednią stał sprawa fajna ale bubu naszykuj
honda10282 napisał(a):oddać do tokarza żeby wytoczył nowe tryby i przy okazji pozmieniać
tokarz trybów Ci nie zrobi tylko frezer i trzeba iść do kogoś kto umie obliczać wytrzymałość materiałów żeby dobrał odpowiednią stał sprawa fajna ale bubu naszykuj
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
019 50\4\3 tuning
no własnie taki inżynier kosztuje a i czym twardszy materiał tym droższy, w zwyklym sklepie nie kupiszi w malych iloscich tez ci nie sprzedadzą. dla mnie bez sensu.
-
filo2355 - MotoManiak
- Posty: 201
- Dołączył(a): 24 sie 2011, o 18:40
- Pochwały: 1
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 149 gości