co myślicie otym dopalaczu co pisze

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

co myślicie otym dopalaczu co pisze

Postprzez lukpc1 » 7 kwi 2007, o 21:51

na allegro jest zapłan jakiś ale niewiem jaki moze samemu by sie coś wykombinowało http://moto.allegro.pl/item183255927_tu ... chart.html
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

co myślicie otym dopalaczu co pisze

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 kwi 2007, o 21:51

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 21:53

Gość ci napisze żebyś se głowice splanował, założył k60b i wypełnił wał to ci da mocy jaka fabryka nie dała- to pic na wode!!
A to zdięcie tego urządzonka to jest zapłon do plastikowego skutera :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Ktoś » 7 kwi 2007, o 22:10

Ten poradnik to poradnik jak zrobić zapłon bateryjny bez magneta takich było pełno kiedyś ktoś zamieścił link na innym forum do takiego poradnika jak chcecie to wam taki napiszę.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 22:17

Zapłon bez magneta :shock:
Choćby nawet jak by akumulator się ładował skoro nie ma magneta a jak nie ma magneta to nie ma prądu w cewce i dupa.
Napisz ciekaw jestem jak to działa :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Ktoś » 7 kwi 2007, o 22:26

To działa tak że masz moto na baterie jak aku się rozładuje moto staje. Robi się to tak że ze starego magneta zostaje tylko krzywka na przerywacz od przerywacza ciągniesz kabel do cewki takiej jak w jawce czyli butelkowej równolegle dajesz kondensator + podłączasz do jednego z zacisków cewki zapłonowej a - dajesz na masę i tyle cała filozofia działa Ci bez magneta a daje to tyle że silnik wkręca się bardzo szybko na obroty na luzie i minimalnie lepiej przyspiesza na jedynce ale jest słabszy i nie chodzi dobrze na wolnych obrotach poza tym to jest do dupy bo co 2 godziny trzeba ładować akumulator.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez RUDY » 7 kwi 2007, o 22:28

Kocham takie aukcje...koleś pisze ze twój motor będzie miał niewiadomo ile mocy po tym...hmmm koleś mieszka w brzegu ...muszę sie z nim skontaktować ..zobaczę co on sprrzedaje :P
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 22:35

Tylko jakiś całkowity bezmózg zrobiłby taki zapłon jaki opisał KTOŚ
To niedziwne że moto bedzie słabszy bo będzie pozbawiony koła zamachowego. I jeszcze poświęcenie koła zamachowego dla samej krzywki- debilizm. Ten pomysł może chyba być traktowany raczej jako ciekawostka niż stosowanie go w praktyce.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 7 kwi 2007, o 22:41

wątpie czy ta wymiana na ten zapłon cos da pewno tylko wyrzucenie kasy.a efektu zero 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Ktoś » 7 kwi 2007, o 22:47

efekt jest bo to zmniejsza masę wirującą czyli bezwładność wału, pozwala to silnikowi wykorzystać więcej mocy do rozpędzania kierowcy a nie magneta i wału jednak efekty są ledwo odczuwalne bo silniki rometów kręcą za nisko i oryginalnie są niskoobrotowymi 2 suwami dlatego nie ma to większego sensu.

poza tym usuwając magneto tracimy możliwość magazynowania energii a przydaje się ona przy ruszaniu z miejsca, jeszcze jedną ciekawostką jest to że przy takim czymś często sypie się sprzęgło i pęka łańcuch ale nie dlatego że moc jest nieziemska tylko dlatego że silnik ciągnie tak jak ma cykle pracy czyli wszystko jest ciągle szarpane sprzęgło, łańcuch itp. jest to najgłupszy poradnik jaki można znaleść w internecie. Ma to sens tylko w większych motocyklach np WSK założenie lżejszego zapłonu poprawi osiągi. można taki poradnik rozpoznać po tym jak piszą czyli 2x szybsze wkręcanie się na obroty, łatwe odpalanie i jakieś tam rozwiązania z motocrosu.
Ostatnio edytowano 7 kwi 2007, o 22:53 przez Ktoś, łącznie edytowano 1 raz
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez endek » 7 kwi 2007, o 22:51

dlatego tak napisałem :wink: sprawdzic to by sie mogło w silnik który ma z 10tys obr/min a simek ma cos koło ~6tys obr/min

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 23:03

To jużlepiej zamontować ten elektroniczny moduł do zapłonu, co daje tą nieziemską iskrę- może kopa nie da ale mniej bedzie palił i za każdym razem będzie palił :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 7 kwi 2007, o 23:17

wole już zainwestować w cylinder 60cm :wink: niz tamten wynalazek,a propo czy ma ktoś założony cylek ten sześciokanałowy przy simku?
no i jak sie on sprawuje

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 23:22

W polsce rzadko występują takie cylki 6 kanałowe a jak już to kosztują z 200 zł. Podobno simek ma coś około 7-9 KM i ma nieziemskie przyspieszenie. Chciałbym mieć taki wynalazek :cry:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Ktoś » 8 kwi 2007, o 01:43

simek na 4 kanałach 50ccm ma 10km z dobrym wydechem taki 6 kanaowy może mieć nawet 13.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez EMU » 8 kwi 2007, o 10:13

http://moto.allegro.pl/item182465494_motorynka_tuning_60ccm_3biegi.html

Tu macie motorynkę bez magneta i bez filtra powietrza.... na dotarciu.. :|
Avatar użytkownika
EMU
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:34
Lokalizacja: Katowice

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 340 gości