Koło zamachowe

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 17:27

dobrze wiem ze same cewki prdukuja tylko napiecie :P a dopiero jak sie je do obwodu podlaczy to plynie prad, ale zamiast obciazac silnik wiekszym polem magnetycznym lepiej jest przewinac cewki na 12v
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 kwi 2007, o 17:27

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 17:29

Albo wstawić 12 od simsona :lol: o ile się da
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Adamo » 8 kwi 2007, o 17:31

Alonzo napisał(a):wiekszy prad by produkowalo, i cewki by padaly w ogole pole magnetyczne jest obciazeniem dla silnika a wieksze pole nie trudno zgadnac bedzie jeszcze wiekszym obciazeniem, takze osiagi by tez spadly :P


Większe pole magnetyczne byłoby mniej więcej rekompensowane przez lepszą i skuteczniejszą iskrę, czyli suma sumarum nic by to nie dało.Tak więc tu się zgodzę.

Teraz o tych nieszczęsnych magnetyzerach.Nie gniewaj się Kolego, za to co powiem.Niestety magnetyzery paliwa to mit.Jedyne w czym się naprawdę mogą sprawdzić do nieznacznie mniejsze osadzanie się kamienia w instalacjach wodnych.Jednak co do magnetyzera paliwa to pic na wodę.To taki efekt PLACEBO .Kupiłeś i bardzo chciałeś żeby było lepiej.Mózg ludzki tak sprytnie sobie potrafi wmówić, że święcie wierzy że to pomaga.Zresztą o czym my mówimy.Zdażały się przypadki wyzdrowienia z ciężkich chorób, przy użyciu tabletek składająych się TYLKO z mas kształtujących tabletkę , bez żadnego środka czynnego.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 17:33

tzn ja nie mowilem o magnetyzerach i nie mam zmiaru tego stosowac, w ogole jesli chce sie miec wieksza iskre polecam Elektroniczny zaplon, bez zadnych przerobek, nie obciaza silnika a iskra nieziemska :D
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adamo » 8 kwi 2007, o 17:34

Alonzo napisał(a):tzn ja nie mowilem o magnetyzerach i nie mam zmiaru tego stosowac, w ogole jesli chce sie miec wieksza iskre polecam Elektroniczny zaplon, bez zadnych przerobek, nie obciaza silnika a iskra nieziemska :D


Wiem że nie pisałeś.Źle wyedytowałem post.Już poprawiłem :D
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Jakub Knight » 8 kwi 2007, o 17:34

Tez o tym słyszałem, mysle ze to by było dobre rozwiązanie i w miare tanie.
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 17:35

A ciul z tym narazie mam śćiągnięte bo nowy przewód paliwa dawałem. Chyba już ich nie będe zakładał :oops:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Adamo » 8 kwi 2007, o 17:37

adi-12 napisał(a):A ciul z tym narazie mam śćiągnięte bo nowy przewód paliwa dawałem. Chyba już ich nie będe zakładał :oops:


Wiesz pobawić się można różnymi patentami, ale akurat magnetyzer to totalny pic na wodę.Załóż sobie na rurę wodociągową będziesz mieć mniej kamienia.Albo zrób chłodzenie wodne w komarze, myślę że bez problemu idzie je zrobić 8).
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 17:43

no wystarczyła by jakaś spawarka do aluminium mała chłodniczka i jakiś wirnik żeby to miało obieg. Taki cylinder wystarczyłoby owinąć aluminową blachą szczelnie zespawać i może by co z tego było :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 17:45

ja raczej bym cieniutkie rurki miedzy zeberka wsadzil dal agregat z lodowki samochodowej (12v) napakowal freonem i juz by bylo chlodzenie :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 17:47

to byłoby za słabe to musiałby być fest obieg i dużo płynu chłodzącego
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 17:50

czemu za slabe przeciez nie wstawisz agrwagtu z normalnej lodowki bo to jest na 230v, a woda jest jeszcze slabsza, freon jest dobry bo dobrze odbiera cieplo, chlodzenie bylo by dobre no i do tego dochodzi jeszcze standartowe powietrze :P woda by musiala miec wlasnie chlodzenie, inaczej by sie zagotowala. jakas chlodnica, albo wlsanie agregat a takot masz odrazu :D
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 17:52

Ale jakbyś zastosował płyn do chłodnic, chłodnice motocyklową i pompe płynu to by działało
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 8 kwi 2007, o 17:56

a jakb y to wygladalo ?? chlodnice gdzie bys dal ?? na przedni bltonik?? bo miedzy blotni a cylinder nie zmiescisz, w ogole za slabe chlodzenie chlodnicy by bylo :P w ogole takie bajery wymagaja z reguly mocnych pradnic, a my mowimy o komarze a taki agragat z lodowczenki zmiescilby sie pod siedenie, rurki gleboko w cylinder, nie potrzeba duzo poradu i juz sie ma w miare chlodzenie :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 8 kwi 2007, o 17:57

Nie martw się wujek bob by znalazł rade co i gdzie jak upchać :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 245 gości