polerowanie kanałów jak

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Ktoś » 12 maja 2007, o 21:45

chodziło mi o okna płuczące 20mm wydech rób na maxa 22,8 jeśli masz 50ccm albo 24 jeśli 60.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 maja 2007, o 21:45

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 12 maja 2007, o 22:07

ale piszesz w każdym przypadku o poszerzaniu tylko...? a nie podwyższą sie obroty przy których osiągana jest moc? jeśli by się podwyższyły nieznacznie to nawet lepiej, ale chyba mało kto by chciał wkręcać potem na 8k obrotów :D:D:D a nie lepiej niż poszerzać dowiercić nowe? poza tym jak tam postępy w twojej pracy nad 4 płukami? ;) zastosowałeś dodatkowe kanały w cylindrze na którym jeździsz?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Hinol » 12 maja 2007, o 22:25

A no tak, myślałem że chodzi ci o wydech. :oops: A i jeszcze jedno: jakie są minimalne odległości między poszczególnymi oknami, np. między płukami a wydechem, tzn. ile zostawić tej tulei, bo z jednej strony będę ograniczony zamkami pierścieni (wolę, żeby nie przechodziły przez okno), a z drugiej tylko szerokością okna wydechowego. Więc jaki odstęp zastosować?
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez Mariusz » 12 maja 2007, o 22:29

jeśli nie idzie zamek to wal tak żeby się nie stykały przede wszystkim ;) poza tym nie wiem czy ci wymiaru starczy żeby dopiłowac się płukiem do wydechu :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Hinol » 12 maja 2007, o 22:42

Dopiłować się na pewno nie dopiłuję 8) , ale przy 20mm płukach zostanie o wiele mniejszy odstęp między oknami, i będą ze sobą sąsiadować 3 duże okna (conajmniej 0,5D) i chodzi mi czy to nie bedzie miało ujemnego wpływu na trwałość pierścieni. A te okna to piłować w stronę wydechu, czy zamków pierścieni? jaki wpływ na wypełnianie cylindra mieszanką ma to czy okna są przesunięte bardziej w stronę wydechu a jaki w stronę przeciwną?
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez Ktoś » 12 maja 2007, o 22:42

Raczej nie dopiłujesz się do wydechu ani do zamków ale jeśli chodzi o tą wartość to minimum 1,5mm musi być między oknami. Jeśli poszerza się okna to nei zmieniają się obroty mocy max tylko uzyskuje się większą moc przy tych samych obrotach a same obroty max też idą w górę. Kanałów nie zrobiłem bo ostatnio nie mam czasu się w to bawić ale są już prawie przewiercone, w moim cylindrze tym który mam teraz założony nie dorobiałem okien tylko je poszerzałem i podnosiłem dzięki tym zabiegom udało się wycisnąć bardzo wiele.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 12 maja 2007, o 22:51

a można by dowiercić dodatkowe okna między obecnymi płukami a wydechem? czy to wogóle miało by sens? bo w przeciwieństwie do miejsca w którym najlepiej by było dodatkowe kanały dorobić (bliżej ssącego) są dwa problemy ciężkie do rozwiązania a mianowicie zamki i cienka warstwa aluminium na tulei :/
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez gołąb » 13 maja 2007, o 10:31

Przełożenia w skrzyni: I-3,25, II-1,55
ale to chyba przelozenie -1,55 i -3,25
Avatar użytkownika
gołąb
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 281
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 10:43
Lokalizacja: Śliwica/e

Postprzez Ktoś » 13 maja 2007, o 14:47

Zamki nie są problemem bo okna będą małe no chyba że zrobisz 15mm do 10 mogą chodzić zamki, można dorobić okna między wydechem a oknami płuczącymi ale nie jest to dobre wyjście bo bedzie trudniej.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez endek » 13 maja 2007, o 14:59

ale cylinder ma małą średnice wiec ciezko bedzie zrobić dodatkowe kanały moze jak na tuleji to było by łatwiej :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 13 maja 2007, o 15:33

bez wybicia tuleji można sobie pomarzyć o dorobieniu okien . A trzeba mieć jeszcze taki blockzi metalowe by wybić ją bez uszkodzeń
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 13 maja 2007, o 15:37

ale to równiez zależy od cylindra bo np. od MZ albo WSK wątpie aby ktoś dał rade wyciagnąć :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Mariusz » 13 maja 2007, o 17:43

w komarze się nei wybija a to dlatego że tuleja (zresztą poprzecznie prążkowana co dobrze widać jak się do płuka zajrzy) była zalewana warstwą aluminium a nie wbijana tak jak w simsonie. między wydechem a płukami było by mi szczerze mówiąc łatwiej, bo w komarze jest tam spory zapas aluminium, ale boję się że to właśnie nie da wymiernych efektów. bez wybijania tulei można dorobić kanały wiertarką i pilnikiem, a nieraz jeszcze dobry klej potrzebny albo spawanie aluminium.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez endek » 13 maja 2007, o 19:00

no jak cylek byłby aluminiowy to podgrzewa sie i jak sie rozszeży to wtedy wychodzi tuleja ale niekiedy moze też nie wyjść i pęnkąć tuleja zeliwa ze względu na jej kruchość :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Mariusz » 13 maja 2007, o 21:47

podgrzewa i wyciska na prasie, to sie robi tak z cylindrami simsona made in DDR. one miały gładką, nabijaną tuleję, i tuleje tam się wyciska na prasie, ale trzeba też podgrzać. w komarze musiał być chyba wytopić całe aluminium i i tak być nei wyciągnął.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 320 gości