polerowanie kanałów jak

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

polerowanie kanałów jak

Postprzez lukpc1 » 29 kwi 2007, o 16:20

polerowanie kanałów wlotowych jak to zrobić ???
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

polerowanie kanałów jak

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 kwi 2007, o 16:20

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Gość » 29 kwi 2007, o 17:07

ja to przeważnei biore najpierw wiertłem lub frezikiem na wietrace aby poszerzyć wloty a potem popierem ściernym nawiniętym na wiertło lub frez :wink:
Gość
 

Postprzez endek » 29 kwi 2007, o 17:08

wyżej to ja :D

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez lukpc1 » 29 kwi 2007, o 18:12

ok dzięki a jak bym rozwierciłna troche większe nic sie nie stanie
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez Marcek » 29 kwi 2007, o 18:59

Kanały i tłok w dwusuwie to odpowiednik rozrządu w czterosuwie, nieumiejętna i nie poprzedzona obliczeniami ingerencja może więcej zepsuć niż pomóc. Dlatego przed jakąkolwiek ingerencją w kanały polecam lekturę artukułów T. Sałka.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez lukpc1 » 29 kwi 2007, o 19:47

ok dzięki
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez Alonzo » 29 kwi 2007, o 20:36

jesli sie nie masz precyzyjnych wytycznych to lepiej nie podnos okien na oko, wypolerowac je mozesz bo to nie problem bierzesz papier 500, 1000 i 1500 od najnizszego i jezdziesz, potem dokladnie oczysc z pylu i gotowe :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez lukpc1 » 29 kwi 2007, o 20:43

ok ale raczej t oza trudne a jak nie umie to moge zepsuć i w tedy wogule niebedzie chodziło
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez endek » 30 kwi 2007, o 08:36

tłok odciązyć możesz i wypolerować aby nie miał ostrych kantów,kanał dolotowe można smiało zjechać nie przeszkadza w celu lepszego napeniania cylindra :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 30 kwi 2007, o 21:08

nie odciążaj tłoka . Ja to zrobiłem w Komarze to był jakiś słabszy , w jawce zrobiłem tak to gdy sinlik sie nagrzał to nei miał siły ciągnąć na 2 a na 3 to ne iwspomne
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 1 maja 2007, o 20:14

bo trzeba to umiec zrobić jak moze zjechałeś z 1/3 tłoka to może i sie tak działo :wink: Pozdro

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Mariusz » 1 maja 2007, o 23:41

wydaje mi się że akurat wypolerować kanały możesz śmiało ;) ja na początku polerowałem, ale potem tak jak porównałem kanały w cylindrze komara z karterami, to stwierdziłem że kartery mają takie kanały jak w kanciastym romecie. zacząłem robić pilnikiem takie płynne przejście (nie chcę poszerzać okien bo ani nie mam iglaków, ani specjalnej potrzeby)
Zobaczymy co z tego wyjdzie :lol:
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 00:13

tak wyciołem :

Obrazek

oto chdozi by był 1 mm to jest napewo .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 2 maja 2007, o 00:30

nie obraź się, ale trochę nierówno odchudziłeś :P przynosi to wymierne efekty? tak samo drugie pytanie: czy ma sens skracanie tłoka o te 3 mm bez podnoszenia cylindra?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez nie z tad » 2 maja 2007, o 13:56

skracajac tlok polepszasz napelnianie cylindra przy wyzszych obrotac a pogarszach na niższych. Zwykle skracanie tłoka konczy sie strata mocy bez zadnych innych przerobek cylindra...wiem bbo tak mialem, skracanie dopiero dziala jak sie zmienia katy otwarcia okienek. Odchudzić zawsze tłok mozna i na 100% daje to efekty, jeszcze bym opilowal denko dookola 1mm aby uzyskac lepsze obroty i splanowal troche glowice, aby nie stracic kompresji po opilowaniu tloka :)
nie z tad
 

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 326 gości