polerowanie kanałów jak

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Ktoś » 13 maja 2007, o 22:03

Mylicie się, nawet karbowaną tuleję da się wycisnąć a w niektórych ogarach tuleje nie były karbowane np ja mam taki cylinder gdzie tuleja jest idealnie gładka.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Pani Kontekstowa » 13 maja 2007, o 22:03

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 13 maja 2007, o 22:26

możesz zrobić temu cylindrowi fotki :)? ciekaw jestem, jeśli jest gładka to są duże szanse że była też wbijana. a karbowaną wybić? spróbować możecie, jak wam się uda to zdajcie fotorelację :)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 14 maja 2007, o 10:53

[img][570:500]http://www.phyton.kg.net.pl/PICT1452.JPG[/img] mocno karbowana tuleja i wyszła mimo że była zalewana, trochę ucierpiała ale nie będzie z nią problemów eksploatacyjnych, jeśli tuleja jest gładka to musi wyjść niezależnie od tego czy była zalewana czy nie, trzeba mocno grzać radiatory bo aluminum się mocniej roszerza niż tuleja przez to automatycznie słabną naprężenia i tuleję jest o wiele łatwiej wycisnąć.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Conqeror » 14 maja 2007, o 14:38

jak juz to podgrzałeś to czym wybijałeś młotkiem ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Ktoś » 14 maja 2007, o 15:27

to nie moja tuleja tylko kolegi on ją wyciskał z simsonowego cylindra polskiej produkcji czyli prywaciarskiego gówna ale jeśli tuleja jest gładka to musi wyjść skoro taka tuleja też wyszła.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Conqeror » 14 maja 2007, o 16:00

a czym podgrzałeś w wodzie gotowanej , palnikeim po aluminum . Jakiś prosty sposob bo ja palinka nie mam
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Ktoś » 14 maja 2007, o 16:47

Tylko palnik ale jeśli masz czeski cylinder (albo polski z dawnych lat) to tuleja wyjdzie bez podgrzewania w imadle nawet.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Hinol » 14 maja 2007, o 17:46

A z cylindra Komarka też tak wyjdzie? Ona mi sie wydaje jakaś dziwna, bo i na górze i na dole ma taką samą średnicę i wygląda jak by nie miała tego kołnierza. Mam cylinder "60" plskiej produkcji ale w oryginalnym też wygląda tak samo. Czy reszta cylindra się nie uszkodzi po takim wyciągnięciu tulei? Ponawiam jeszcze pytanie: przy poszerzaniu okien płuczących przesunąć je bardziej w stronę wydechu czy okna ssącego, lub poszerzać je symetrycznie?
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez Kamil » 14 maja 2007, o 19:31

Może mi ktos owiedzieć jak zrobić t w imadle bo nie wiem a mam 10 starych cylindrów ? ;]
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Postprzez Mariusz » 14 maja 2007, o 21:50

też bym popróbował, tylko szczerze mówiąc się boję, bo mam imadło stare, i jak dociągam to mi się zdaje że cylek wyskoczy :P a czy palnika nie można zastąpić "łuczywem" ? tj. na kawałek patyka nawinąć jakąś wate i wymoczyć w benzynie.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 14 maja 2007, o 22:17

Wyjdzie ze wszystkich gdzie nie są karbowane albo prążkowane tylko niekoniecznie w imadle, czasem potrzeba 22 ton żeby tuleja wyszła wyjątkiem jest jawka, komary i ogarny nie mają kołnieża bo tuleje oryginalnie były zalewane więc kołnież jest zbędny, jest to spora wada ale niestety. Co do wyciskania w imadle to co tu tłumaczyć wkręcasz podstawiasz coś pod cylinder i kręcisz, to proste jak wyciskanie pasty do zębów. okna płuczące poszerzaj bardziej w stronę kanału dolotowego.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 14 maja 2007, o 22:24

wybić... może i się uda, ale gorzej jak się nie wbije z powrotem :D:D:D to by były jaja. poza tym to czy będzie się potem trzymała taka tuleja?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Conqeror » 14 maja 2007, o 22:57

pokombinował bym sobie . Ale zapsowego cylnidra do jawki nie mam . Na imadle moge sprubować ale żeby te nóżki sie nie pozakrzywiały
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez zielarz » 14 maja 2007, o 23:02

ja mam ze 3 stare więc mogę kombinować ;)
zielarz
 

Postprzez Ktoś » 15 maja 2007, o 08:29

Nic się nie wykrzywi bo tuleja jest za twarda, pamiętaj że tuleji z dzisiejszych cylindrów nie wyciśniesz już raczej w imadle bo są zalewane.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 270 gości