polerowanie kanałów jak
polerowanie kanałów jak
polerowanie kanałów wlotowych jak to zrobić ???
-
lukpc1 - MotoManiak
- Posty: 395
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
- Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Kanały i tłok w dwusuwie to odpowiednik rozrządu w czterosuwie, nieumiejętna i nie poprzedzona obliczeniami ingerencja może więcej zepsuć niż pomóc. Dlatego przed jakąkolwiek ingerencją w kanały polecam lekturę artukułów T. Sałka.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
jesli sie nie masz precyzyjnych wytycznych to lepiej nie podnos okien na oko, wypolerowac je mozesz bo to nie problem bierzesz papier 500, 1000 i 1500 od najnizszego i jezdziesz, potem dokladnie oczysc z pylu i gotowe
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
tłok odciązyć możesz i wypolerować aby nie miał ostrych kantów,kanał dolotowe można smiało zjechać nie przeszkadza w celu lepszego napeniania cylindra
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
bo trzeba to umiec zrobić jak moze zjechałeś z 1/3 tłoka to może i sie tak działo Pozdro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
wydaje mi się że akurat wypolerować kanały możesz śmiało ja na początku polerowałem, ale potem tak jak porównałem kanały w cylindrze komara z karterami, to stwierdziłem że kartery mają takie kanały jak w kanciastym romecie. zacząłem robić pilnikiem takie płynne przejście (nie chcę poszerzać okien bo ani nie mam iglaków, ani specjalnej potrzeby)
Zobaczymy co z tego wyjdzie :lol:
Zobaczymy co z tego wyjdzie :lol:
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
nie obraź się, ale trochę nierówno odchudziłeś przynosi to wymierne efekty? tak samo drugie pytanie: czy ma sens skracanie tłoka o te 3 mm bez podnoszenia cylindra?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
skracajac tlok polepszasz napelnianie cylindra przy wyzszych obrotac a pogarszach na niższych. Zwykle skracanie tłoka konczy sie strata mocy bez zadnych innych przerobek cylindra...wiem bbo tak mialem, skracanie dopiero dziala jak sie zmienia katy otwarcia okienek. Odchudzić zawsze tłok mozna i na 100% daje to efekty, jeszcze bym opilowal denko dookola 1mm aby uzyskac lepsze obroty i splanowal troche glowice, aby nie stracic kompresji po opilowaniu tloka
- nie z tad
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 283 gości