Co mam zrobic ?

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Ktoś » 6 maja 2007, o 14:46

Tuning sałka nigdy nie da 4km ze względu na mały kąt otwarcia wydechu i duży kąt otwarcia okien przelotowych a to ogranicza obroty, na niskich obrotach dużej mocy nie osiągniesz, jeśli będziesz miał zbyt krótki płaszcz to nie odpalisz silnika.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 maja 2007, o 14:46

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 6 maja 2007, o 15:12

kąt wydechu zmienia się sporo, bo w sumie z tego co pamiętam to o 4mm co daje X stopni (3mm uszczelka i o milimetr podpiłować.)

a jaka powinna być zależność między oknami przelotowymi i wydechowym? jest na to wzór?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Mariusz » 6 maja 2007, o 15:16

kąt wydechu zmienia się sporo, bo w sumie z tego co pamiętam to o 4mm co daje X stopni (3mm uszczelka i o milimetr podpiłować.)

a jaka powinna być zależność między oknami przelotowymi i wydechowym? jest na to wzór?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez endek » 6 maja 2007, o 17:30

moze i jest ale ja to ide na wielkość im wiksze tym lepsze jest napełnianie (po to przecież robia tyle okien) dookoła tuleji :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Ktoś » 6 maja 2007, o 21:16

Po tych całych przeróbkach kąt na wydechu jest 140 stopni a to śmiesznie mało, dało by się wycisnać z tego 4KM ale trzeba membranę albo podwójny wydech.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 7 maja 2007, o 17:57

a w oryginale jaki jest kąt otwarcia okna wydechowego? poza tym podwójny wydech? nie lepiej już dyfuzor zrobić plus prowizoryczna końcówka tłumiąca? przecież podwójny to będzie miał zawirowania...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 7 maja 2007, o 18:13

Chodzi o podwójne okno wydechowe, kąt otwarcia w komarze jest chyba 135 stopni, w ogarze jest 140 zapomniałem że podnosi sie jeszcze cylinder o 1,5mm ale kąt wtedy wyniesie około 145~150 a to i tak sporo za mało.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 10 maja 2007, o 23:02

a podwójne okno wydechowe jaki efekt da? nie lepiej poszerzyć standardowe? i czy taki niesymetryczny układ ma szanse na sprawne działanie?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 11 maja 2007, o 10:50

Podwójne okno można zrobić tylko w nowej tulei tutaj co najwyżej potrójne, chodzi o szybsze wypróżnienie cylindra ze spalin.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 12 maja 2007, o 00:11

więc w komarze podwójnego nie zrobisz bo nie wybijesz i nie wymienisz tulei, a potrójne raczej nei ma sensu, bo nikt nie będzie trzech wydechów robił czy choćby jednego ale bardzo szerokiego i bardzo zwężanego... więc neiststy ale ten koncept w przypadku komara skazany jest na niepowodzenie... :?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 12 maja 2007, o 13:11

Niekoniecznie, 3 okna da się zrobić nawet domowymi warunkami jednak będzie to wymagać dużego nakładu pracy, ale efekty będą takie że silnik zysa jeszcze elastyczności a moc wzrośnie pewnie do 2km.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 12 maja 2007, o 14:04

a nie będzie czasem za szeroki ten wydech łącznie? poza tym czy nie opłacalniej poszerzyć standardowy, i czy te dodatkowe dwa nie będą musiały być bardzo wąziutkie?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 12 maja 2007, o 15:46

Wydech nigdy nie jest za szeroki, ograniczenie to wytrzymałość pierścieni i nic poza tym tak samo okna płuczące ograniczenie to tylko 0,6d nic więcej nie ogranicza szerokości okien. W poszerzaniu chodzi głównie o krawędź otwarcia która powinna być jak największa aby fala spalin miała dużą energię, daje to bardzo dobrą falę zwrotną a co za tym idzie bardzo dobry rezonans i moc, standardu tak nie poszerzysz bo 0,6 Cię ogranicza, dodatkowe okna można zrobić na około 1cm szerokości bo nie muszą schodzić aż do DMP, mogą być nad kanałami płuczącymi i tak będzie nawet lepiej.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 12 maja 2007, o 15:49

chodziło mi o to że jak zrobisz 3 okna, to to będzie bardzo szerokie, i można nie dać rady podpiąć pod to wydechu :P no chyba że kogoś interesują 3 tłumiki :lol:
a tak wogóle to miejsca jest tam sporo, i zamki nie przechodzą (przechodzą niestety między płukami a ssącym :/ )
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Ktoś » 12 maja 2007, o 18:59

Przy 3 oknach wydechowych zawsze jest 1 kolanko i jeden kanał więc nie widzę problemów.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 342 gości